Jos Hinwillin ostaja on uskottava projekti, niin tottahan sillä on vahva etulyöntiasema BMW:n korvaajaa valittaessa. Eihän sitä olla pois heivaamassa, vaan asettamassa samalle viivalle muiden kanssa. Jos se ei pärjää uusille tarjokkaille, niin miksipä sille sitten kannattaisi etusijaa antaakaan?
Nojoo, kyllä mä silti laittasin sen etulyöntiasemaan, mutta hei, näkemyserot iskee peliin.
Epsilon Euskadin on huhuttu olevan yksi mahdollinen ostajaehdokas. Fasiliteetteja se ei välttämättä tarvitsisi, mutta tuskin Hinwillin huippumoderneista tuulitunnelista ja supertietokoneesta haittaakaan on. Mutta sille tärkeämpi tekijä on kuitenkin osallistumisoikeus.
Niin, ja mainittakoon mahdollinen avustus FOTA:n suunnalta.
Näkisin tämän järkevimpänä tapana jopa EE:lle.
Toisalta ei se toiminnan jatkaminenkaan aina välttämättä ole kovin pitkäjänteistä hommaa, kuten Midlandin ja Spykerin pikavisiiteistä nähtiin.
No jaa, onhan sama tiimi edelleen mukana sarjassa, tai tarkennetaan, samassa rakennuksessa toimiva porukka on edelleen mukana sarjassa.
Jatkuvuuttahan sekin on.
Joka tapauksessa merkittävin asia tässä on aika. Valittavan korvaajan on tiedettävä osallisumisoikeus mahdollisimman pian, koska ei noita tarjokkaita voi vedättää investoimaan ilman varmuutta.
Totta, mutta toisaalta vain viikko? Ei isoja yrityskauppoja tehdä ihan yön yli kuitenkaan...
Noh, se on sun mielipide, en väitä vastaan, mutta olen eri mieltä silti.