Veidt
Well-known member
- Liittynyt
- 19.11.2008
- Viestit
- 3292
Eli Bemari ei jatkaisi edes moottorintoimittajana, sääli.
Senhän BMW ilmoitti jo jo aikaisemmin.Eli Bemari ei jatkaisi edes moottorintoimittajana, sääli.
Tätä kuvastaa mm. se, että valmentajana on entinen Englannin maajoukkueen valmentaja "Svennis" Eriksson. Suhteellisen harvinaista neljännen sarjatason joukkueelle.Tuolla Qadbakilla on muuten ilmeisesti melkoisesti rahaa taustalla. Samainen säätiö (tai samainen suku ainakin) osti englannin aladivarissa pelaavan Notts Countyn jokin aika sitten ja nykyisin heillä on lähes pohjaton budjetti käytössä.
Mun mielestä vaan loistojuttu et tulee noin paljon talleja. Yhes vaihees lähtöruudukos oli jopa liian vähän autoja.Mä en ihan tajua miks pitää ottaa noin monta tallia. Ensinnäkin radoilla ei riitä varikkotiloja kaikille, nytkin on ahdasta joillain radoilla. Eikä se edes tee kilpailusta parempaa jos on pirusti autoja radalla.
FIA ilmoitti jo 15.9. hyväksyneensä Sauberin 14:nneksi talliksi vuoden 2010 MM-sarjaan, mutta tiimien määrän kasvattaminen 13:sta 14:ään vaatii kaikkien kilpailijoiden hyväksynnän.Milloin Fia ilmoittaa, että hyväksyvätkö Qadbakin vai ei?
http://www.manorgp.com/ Manorinkin löysin keskikokoisen etsintäoperaation jälkeen.http://www.camposmeta.com/ Campoksen nettisivut pystyssä
Vielä vähemmän valmista kuin usf1.comillahttp://www.manorgp.com/ Manorinkin löysin keskikokoisen etsintäoperaation jälkeen.
Ei hirveästi yllätä et Williams on vastaan tätä.FIA ilmoitti jo 15.9. hyväksyneensä Sauberin 14:nneksi talliksi vuoden 2010 MM-sarjaan, mutta tiimien määrän kasvattaminen 13:sta 14:ään vaatii kaikkien kilpailijoiden hyväksynnän.
Ainakin Williams ja Campos ovat ilmoittaneet vastustavansa, joten Sauberin ainoa toivo lienee siinä, että joku jättäytyy vielä pois.
Ei tässä ole mistään muusta kyse, kuin rahasta. 10 parasta tallia saa tv rahaa ja sinne 10 joukkoon on helpompi päästä mikäli talleja on vähemmän...Frank Williams on kyllä yksi katkera k...pää. Tuntuu, että kaikesta ollaan eri mieltä ja kaikkea vastaan pelkästä vastaan olemisen ilosta. Pelkäävät varmaan, että Sauber olisi heitä nopeampi. Pelkurit..
F-ykkösillä nuo vaadittavat varikkotilat ovat vähän eri luokkaa kuin Pohjois-Amerikassa, esim. henkilökunnan määrän takia, enkä usko että tallit suostuvat mihinkään telttaratkaisuihin, Oho, pikkusen vanhaan postiin vastasin...no...Tai 36 autoa Miamin American Le Mans - kisassa. Eiku hetkinen... :eek!:
Frank on aika johdonmukaisesti pitänyt kiinni "jos jotain on sovittu, niin pidetään siitä kiinni, eikä lähdetä jälkikäteen muuttelemaan"-linjasta. Tämä on ensimmäinen sellainen vastustus, josta olen eri mieltä.Frank Williams on kyllä yksi katkera k...pää. Tuntuu, että kaikesta ollaan eri mieltä ja kaikkea vastaan pelkästä vastaan olemisen ilosta. Pelkäävät varmaan, että Sauber olisi heitä nopeampi. Pelkurit..
Wikipediassahan noihin kaikkiin on linkit siis enkunkielisessäVielä vähemmän valmista kuin usf1.comilla
Bemarin näkökulmasta ongelma oli varmasti siinä, että uuden omistajan löytymisestä ei ollut varmuutta vielä Concorde-sopimuksen takarajan aikaan. Jos sopimus olisi allekirjoitettu, eikä ostajaa olisikaan löytynyt, niin talli olisi joutunut maksamaan Bernielle sakot sopimusrikkomuksesta. Intressit olivat ulospääsyssä, eivätkä tiimin mahdollisuuksissa jatkaa uudessa omistuksessa.Atlaksen mukaan myös Red Bull vastustaa 14 tallin tuomista sarjaan. Huvittaa tämä reaktio mikä monilla on Williamsin vastustamisen takia. Bemariahan tässä pitää syyttää, olisivat vaan allekirjoittaneet concorde-sopimuksen ja sitten vasta myyneet tallin pois. Näin Sauberilla olisi ollut suora jatkopaikka sarjaan ja olisivat vielä saaneet bemarilta periytyvät tv-tulotkin.
Eli kyllä se suurin saatana tässä on BMW, ei Frank Williams (joka ihan oikeutetusti pitää kiinni siitä mistä on sovittu).