Näyttäisi tulevan vahvasti murteella tuo LytusKiva kiva saada Team Lotus taas ykkösiin
Lotus F1 Racingilla ei ole mitään Team Lotuksen vaan Lotus Carsin kanssa (tai toki sillä nyt mitään tekemistä on, sillä olivathan Lotus Cars ja Team Lotus aikoinaan vahvasti kytköksissä).Kiva kiva saada Team Lotus taas ykkösiin
Kuvat lienevät Lotuksen Englannin (Hethel, Norfolk) tehtaaltaSiis mitä hemmettiä... tuolla kuvagalleriassa on kuvia Lotuksen Malesian tehtaalta
Hmm niinpä tosiaan lienee kun tarkemmin puita katselee. Hämäsi jonnin verran tuo Malaysia-teksti jota kaikkialle on viljelty.Kuvat lienevät Lotuksen Englannin (Hethel, Norfolk) tehtaalta
Kuten Red Bull ja Toro Rosso RBT:n kautta ovat tehneet jo vuosia ja kuten Campos ja Virgin-Manor-Simtek tekevät ensi vuonna?Formuloissa (1) joutuu kumminkin periaatteessa suunnittelemaan ja rakentamaan autonsa itse, vaikka voimansiirtolinja onkin ostettavissa (kuten on aina ollut, jos myyjiä vaan on löytynyt).
Niin, mutta sama se mulleLotus F1 Racingilla ei ole mitään Team Lotuksen vaan Lotus Carsin kanssa (tai toki sillä nyt mitään tekemistä on, sillä olivathan Lotus Cars ja Team Lotus aikoinaan vahvasti kytköksissä).
Nick Wirth on niin "vakuuttunut", että jättää tuulitunnelitestit tekemättä :nope: ettei vaan olis hillo vähän vähissä[/QUOTE] Tuli sama heti mieleen kun maikkarin jutun luin. Joko ollaan todella vakuuttuneita CAD:n tms. kyvyistä, tai sitten on rahat loppu. En vaan voi kuvitella, että tietokoneilla pystyttäisiin korvaamaan käytännön tuulitunnelitestausta. Jos näin olisi, niin silloin sitä harrastaisivat muutkin. Mutta mistäs näistä taas tietää.
Tuohan se on Wirthin perusjuju ollut koko ajan, että koko homma pyörätetään koneella ilman mitään tuulitunnelointeja. Esimerkiksi täältä aiheesta lisää.Dwayne sanoi:Nick Wirth on niin "vakuuttunut", että jättää tuulitunnelitestit tekemättä ettei vaan olis hillo vähän vähissä
MTV3http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2009/12/1018040
Nick Wirth on niin "vakuuttunut", että jättää tuulitunnelitestit tekemättä :nope: ettei vaan olis hillo vähän vähissä
Tuota simulointia opiskelevana voisin sen verran sanoa, että parhaimillaan pääsee sellaiseen pariin prosenttiin todellisesta tilanteesta ja ensimmäisten testien jälkeen paljon lähemmäs, kun pystyy vertaamaan todelliseen tilanteeseen. Tuulitunneli ei käytännössä tuo uutta tietoa, mitä ei pystyisi simuloimaan huonolla tuurilla käy, niin kuin Hondalle tais käydä, että tuulitunnelin säädöt on vituillaan ja ei sitten vastaa todellista ollenkaan. Tuulitunnelissahan ei saa ajaa täysikokoista mallia, joten joutuisi tekemään erikseen mallin tuulitunnelia varten mikä nyt voidaan jättää pois.Tuli sama heti mieleen kun maikkarin jutun luin. Joko ollaan todella vakuuttuneita CAD:n tms. kyvyistä, tai sitten on rahat loppu. En vaan voi kuvitella, että tietokoneilla pystyttäisiin korvaamaan käytännön tuulitunnelitestausta. Jos näin olisi, niin silloin sitä harrastaisivat muutkin. Mutta mistäs näistä taas tietää.
Aloitussivun iso pärstä pelästyttää, mutta muuten on aika makeat webbisivut.Virgin Racing (ex Manor) julkisti tänään nimensä, logonsa ja kuskinsa. Nettisivukin löytyy: http://www.virginracing.com/