BMW/Sauber kaudella 2010

mmjj

Tavallinen katsoja
Liittynyt
30.7.2003
Viestit
423
Sijainti
Helsinki
Myös kilpailunumerot vahvistettiin: 23 de la Rosa, 24 Kobayashi.
BMW Sauberin kilpailunumerot ovat 22 ja 23.

Tuolla kakskakkosella on aika hyvä klangi. Viimeisen kahden vuoden aikana siltä numerolta on napattu kaksi maailmanmestaruutta, 11 voittoa ja 193 pistettä. :D

Vuosina 2006 ja 2007 numeroa 22 miehitti Takuma Sato. Hänenkin suorituksensa olivat ikimuistoisia, vaikka aivan mestaruuteen ei Super Agurilla yllettykään.

Vuosina 2003 - 2005 numeroa 22 ei käyttänyt kukaan, mutta vuonna 2002 sillä ajoi Alex Yoong. Vuonna 2001 numerolla ajoivat Jean Alesi ja Heinz-Harald Frentzen ja vuosina 1999 - 2000 Jacques Villeneuve.

Hienon listan jatkeeksi pääsee de la Rosa!
 

CCMK

Well-known member
Liittynyt
9.11.2009
Viestit
15049
Toivottavasti Pedrolla ja Kamuilla menisi hyvin kauden avaus näin kaikkiaan ajateltuna mahdollisuudet tähän ovat hyvät... Sittenhän sen näkee.:ahem:
 

Ghost_Glove

Jääkausi
Liittynyt
19.1.2005
Viestit
4457
Sijainti
Ylöjärvi

mmjj

Tavallinen katsoja
Liittynyt
30.7.2003
Viestit
423
Sijainti
Helsinki
No niin, tästä se lähtee. Kilpailunumero 22 kuuluu mestarille! :ahem:
 

formulastara

Well-known member
Liittynyt
30.3.1999
Viestit
5691
Sijainti
hki finland
Mielestäni Bemari edustaa uutta formulamuotoilua lähes puhtaimmillaan. Auto on varsin eriskummallisen - vähän sellainen avaruusaluksen - näköinen suorine ja korkeine nokkineen ja alas hieman kuhmuraisesti laskeutuvine ponttooneineen. Tämä auto olisi näyttänyt pari vuotta sitten todella oudolta, mutta nythän se on vaan jonkinasteinen keskiverto kaikista esitellyistä.
 

IWE

Well-known member
Liittynyt
22.6.2004
Viestit
2963
Nopeaa toimintaa lähes sponsorittomalta pikkutallilta:

Melbournen varikolta kiirineiden tietojen mukaan Sauberin C29-autossa saatetaan nähdä jo tulevana viikonloppuna samanlainen ilmavirtauksia auton sisällä ohjaileva järjestelmä, joka McLarenilla oli kauden avauskisassa. Asiasta kertoo Auto, motor und sport.

Sauber-leirissä odotellaan uusien osien saapumista tehtaalta Melbourneen Albert Parkin radalle. Perjantaina selviää, ehditäänkö järjestelmä saada käyttöön jo Australian GP-kisaan.

Järjestelmässä ilma virtaa keulan päällä olevasta aukosta ohjaamon sisälle ja sitä kautta takasiivelle. Kuljettaja voi polveaan siirtämällä joko avata tai tukkia ilmakanavan ja vaikuttaa näin takasiivelle kulkeutuviin ilmavirtauksiin. Järjestelmän ansiosta takasiipi sakkaa suorilla, mikä pienentää ilmanvastusta ja kasvattaa suoranopeuksia.

MTV3 - Jani Merimaa


http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2010/03/1086163
 

SPE 04A

Well-known member
Liittynyt
18.3.2009
Viestit
652
Pedro, Pedro, minkä teit..! ;)

Lähteeköhän vielä muutamat tekstiviestit Alonsollekin?
 
Ylös