Sanotaan sen verran että auton käsittelytasoni on varmasti keskivälin (50) yläpuolella (sehän ei varmaan Suomen keskiarvo kuitenkaan ole). Niin huono kuljettaja en ole.
Sitten jos ajatellaan liikennettä niin luultavasti tulisi paniikki kun ekan kerran tulee auto vastaan tiellä. Keskittyisin siihen enkä siihen että auto pysyy keskellä omaa kaistaa tai mahdollisiin kevyen liikenteen-ja jalankulkijoihin. Ilman muita tiellä liikkujia liikennesääntöjen noudattaminen olisi varmaan 80 luokkaa, osaisin jopa liikenneympyrän ilman kyseistä polliakin.
Jotain osaan korjata autossa. Esimerkiksi osaisin vaihtaa omassa autossani renkaat tai pumpata ne täyteen ilmaa. Osaisin myös vaihtaa pyyhkijät tai etu-tai takavalot. Osaisin myös vaihtaa sytytystulpat ja muutakin moottorista jos tarvetta tulisi. Sekä jarrupalat. Osaisin myös nesteet vaihtaa/täyttää ("pissapoika", öljyt, jarrunesteet, jäähdytysvesi yms). Pyyhkijän sulat osaisin myös vaihtaa. Hitsauksen periaatteen osaan (teknisen työn tunneilta), käytännössä auton hitsaaminen varmaan vaatii harjoittelua.
Sitten jos ajatellaan liikennettä niin luultavasti tulisi paniikki kun ekan kerran tulee auto vastaan tiellä. Keskittyisin siihen enkä siihen että auto pysyy keskellä omaa kaistaa tai mahdollisiin kevyen liikenteen-ja jalankulkijoihin. Ilman muita tiellä liikkujia liikennesääntöjen noudattaminen olisi varmaan 80 luokkaa, osaisin jopa liikenneympyrän ilman kyseistä polliakin.
Jotain osaan korjata autossa. Esimerkiksi osaisin vaihtaa omassa autossani renkaat tai pumpata ne täyteen ilmaa. Osaisin myös vaihtaa pyyhkijät tai etu-tai takavalot. Osaisin myös vaihtaa sytytystulpat ja muutakin moottorista jos tarvetta tulisi. Sekä jarrupalat. Osaisin myös nesteet vaihtaa/täyttää ("pissapoika", öljyt, jarrunesteet, jäähdytysvesi yms). Pyyhkijän sulat osaisin myös vaihtaa. Hitsauksen periaatteen osaan (teknisen työn tunneilta), käytännössä auton hitsaaminen varmaan vaatii harjoittelua.