Sen olen huomannut, että moni pyöräilijä luulee oikeutensa paljon suuremmaksi kuin mitä ne ovatkaan. Eli siis kun varovasti ajan risteykseen jossa olen samalla ylittämässä pyörätietä niin kovaa vauhtia kaukaa lähestyvä pyöräilijä saattaa tuossa ehtiä kohdalle ennen kuin pääsee ohitse. Tuossa sitten moni töllää silleensä että vittuako siinä olet, mene pois. Mitä noille pitäisi tehdä, jakaa lappua siitä, että miten homma menee? Yksi on koputtanut ikkunaan ja haastanut riitaa, eikä tuollainen syvästi omassa uskossaan elävä pyöräilijä usko kun kertoo että miten asia oikeasti on. Jos hyvä säkä käy, niin motkottaa minusta häntä paremmin tietävälleen kaverilleen myöhemmin joka sitten oikaisee asian.
Dompparin viime öistä viestiä en alkanut siksi sen kummemmin äimistelemään mutta ihmetyttää nyt, että miten Micael asian näki niin kovin toisin. Olin siinä luulossa että olet (siis Micael) ollut näiden asioiden kanssa enemmänkin tekemisissä.
Ongelmahan on se, että pyörän selkään voi hypätä kuka tahansa tuosta noin vain ilman sääntöjä selvittämättä. Sitten kun tosiaan oletellaan vain niin voi käydä heikosti.
Dompparin viime öistä viestiä en alkanut siksi sen kummemmin äimistelemään mutta ihmetyttää nyt, että miten Micael asian näki niin kovin toisin. Olin siinä luulossa että olet (siis Micael) ollut näiden asioiden kanssa enemmänkin tekemisissä.
Ongelmahan on se, että pyörän selkään voi hypätä kuka tahansa tuosta noin vain ilman sääntöjä selvittämättä. Sitten kun tosiaan oletellaan vain niin voi käydä heikosti.