Kyllä ne keltaiset sielä heilui ihan asiallisesti, ja itse ainakin kyllä tajusin lopulta että varikolle pitäisi ajaa, mutta tilanne oli vain hämäävä.. Siis kun siellä oli myös punaiset liput! Eihän se sillon mitään jos niillä ei olis, muttakun niillä on! Niin miksei käytä sitä lippua, mitä pitäisikin?NotJiipee, antoiko Myllypuron henkilökunta sulle ennen ajoa ohjeistuksen, mitä tehdä kun keltaiset liput heiluu. Ja / tai näitkö keltaisia, ennen kun kaveri oli jo ladulla?
No en mä mitään aja takaa.. Meille sanottiin että rata on rikki ja se pitää korjata. Itse en kyllä havainnut sitä missä kohtaa se rikki olis ollut, mutta en vaan kiinnittänyt huomiota.edit. En tiedä mitä Jacques tuossa ajoi takaa, mutta oletan että "rikki" tarkoittaa sitä että joku on vetänyt valliin vauhdikkaammin ja sitä korjataan/muokataan kun kerran ei pitkästä katkosta ilm. ollut kyse.
Jep, samaa mieltä minäkin. Ihan asiallisesti myös mua viitottiin ajamaan varikolle.Noh, omasta mielestäni henkilökunta kuitenkin oli kohtelias tästä pienestä hämäävästä tilanteesta huolimatta (siis mulle, en tuosta notjiipeen episodista tiedä kun en katsonut sitä tilannetta). Se nyt täytyy tietenkin mainita.
Ne korjasi sitä varsin äänekkäästi, joten veikkaisin, että se radan reunus oli irronnut liitoksistaan, siten että jäi törröttämään terävästi.. Eihän sitä sellaista helposti huomaakaan, ennenkuin jos vahingossa sattuu ajamaan just siinä kohdassa pihalle ja joku törröttävä terävä radan osa rikkoo auton tai pahimmassa tapauksessa osuu kuljettajaan.En myöskään tajua miksi rata oli poikki, ei ainakaan omasta mielestä näyttänyt erikoiselta kun siitä ohi ajoin.
Siinä se punainen lippu oli samassa korissa kuin keltainen, sininen, musta ja ruutulippukin.Vaaratilanteessa toki on asiallistakin käyttää ääntä, koska muuten voi sattua ikävästi. Oli se punainen lippu sitten valitettavasti unohtunut jonnekin.
Oikeesti, jos se ois kipinän siitä saanu niin ois ollu kova paikka. Varsinkin jos sä olit siellä hallin takaosassa. Avun tuleminen paikalle ois kestänyt kuitenkin vähintään sen 20 sekuntia. En tiedä missä heillä on sammutin, mutta sen hakeminenkin kestää helposti 10 sekuntia lisää.Jospa se oli kyse sitten siitä, että henkilökunnan piti tehdä salamannopea ratkaisu, kun huomasivat radan menneen rikki. Ei välttämättä ollut heti kait tarkoituskaan keskeyttää ajoa...siksi keltainen. En tiedä kun en paikalla.
Muistaa itse viikon takaa, kun täytyy nopea ratkaisu tehdä, niin jokin voi mennä vikaan. 1000kierroksen kisan bensaepisodi. Huoltotauosta 20-30 krs. ja bensat lentää haalareille. Varikolle en uskaltanut sitä ajaa kipinän pelossa, vaan jätin takaosalle rataa sen. Huoltotauko ei tullut siinä kohtaa kysymykseen koska edellisestä niin vähän aikaa. Ei olisi saanut bensaa koko kisaa riittämään.
Tätä se on. Ei toivotut muksutkin tulee usein hetken mielijohteesta:tongue:
Paitsi naisiaNo en mä mitään aja takaa..
Yleensä saanut letkun kierrettyä kiinni, mutta sillä kertaa en tietenkäänOikeesti, jos se ois kipinän siitä saanu niin ois ollu kova paikka. Varsinkin jos sä olit siellä hallin takaosassa. Avun tuleminen paikalle ois kestänyt kuitenkin vähintään sen 20 sekuntia. En tiedä missä heillä on sammutin, mutta sen hakeminenkin kestää helposti 10 sekuntia lisää.
Palovammat ois ainakin tulleet.
Onni kävi siulla siinä.
:dunno:niin, eipä tuota ole koskaan tullut ajateltua ennen itsekään. Toivottasti myös he lukevat tätä ja laittavat "korvan taakse"Mietin tuossa sitäkin, että kun kaverin kanssa käytiin päivällä kahdestaan ajamassa, niin ratahenkilökunta poistui paikalta välillä. Jos silloin ois tuollaista sattunut ja auto ja mies syttynyt tuleen, niin... :eek!:
Näin se taisi olla. Ensin tarkastivat tilanteen ja sitten vasta totesivat että autot pitää ottaa varikolle, koska korjaamisessa kestää pidempään.Jospa se oli kyse sitten siitä, että henkilökunnan piti tehdä salamannopea ratkaisu, kun huomasivat radan menneen rikki. Ei välttämättä ollut heti kait tarkoituskaan keskeyttää ajoa...siksi keltainen. En tiedä kun en paikalla.
No en mä tiedä sanoivatko just "rikki", eikä nyt sanatarkalleen voi millään muistaa mitä ne sanoi, mutta jokin osa radan reunuksista oli irronnut.. Näin ymmärsin..Paitsi naisia
Mutjoo tarkotin että en tiennyt tarkkaan mitä henkilökunta oli sulle sanonut, eli oliko heidän käyttämä sanoamuoto tuo rikki, vai joku muu, ja jos oli niin tarkensivatko...
Ne ovat ilman muuta hyvä ostos. Minäkin pidin tulppia, mutta ihan sellaisia kertakäyttöisiä Eareita Forssa II:ssa ja III:ssa. Minulla kävi ennen niitä kesäkuussa Forssan treenikisassa niin, että autosta hajosi pakoputki ja äänet olivat kuin missäkin kasikoneessa. Kisassa harmitti, kun auto ei hajoamisen jälkeen vetänyt niin hyvin ja putosin oliko ykkös-, vai kakkospaikalta neljänneksi, mutta setin jälkeen en hetkeen kuullut mitään ja muutaman päivän sen jälkeenkin vielä kuulosti siltä, kuin tynnyristä kuuntelisi. Tinnitusta oli minullakin lievästi jo ennen pakoputkiepisodia, mutta onneksi se ei pahentunut mielestäni siitä. Tynnyriefektikin hävisi päästä ajan mittaan. Minäkin aion jatkossa suojata kuuloni ainakin Forssassa ja varmaan myös hyvinkäällä, vaikka siellä autot hiljaisempia onkin. Baarissa en kyllä tulppia kehtaisi pitääOstin äsken sellaiset kunnon korvatulpat (kolme eri filtteriä joista voi valita sopivan äänensuodatuksen) baarireissuja ajatellen ja ajattelin käyttää niitä myös meluisimmissa karting-kisoissa eli Forssassa ja Hyvinkäällä. Olen kärsinyt 3,5 vuotta lievästä ja jatkuvasta tinnituksesta enkä uskalla ottaa sitä riskiä, että se voimistuisi pysyvästi. Myöskään ei tarvitse jatkossa pelätä kuulovauriota, kun on hyvät tulpat.
En minäkään mitään tavallisia kertakäyttöisiä kehtaa pitää, mutta nuo ostamani tulpat eivät näy juurikaan korvasta. :wink:Baarissa en kyllä tulppia kehtaisi pitää
Taitaa Nipsuhuuli joutua kuuntelemaan liikaa iskuyrityksiä kun yrittää olla kuulematta.En minäkään mitään tavallisia kertakäyttöisiä kehtaa pitää, mutta nuo ostamani tulpat eivät näy juurikaan korvasta. :wink: