Talviharjoittelutopic

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
NotJiipee, antoiko Myllypuron henkilökunta sulle ennen ajoa ohjeistuksen, mitä tehdä kun keltaiset liput heiluu. Ja / tai näitkö keltaisia, ennen kun kaveri oli jo ladulla?
Kyllä ne keltaiset sielä heilui ihan asiallisesti, ja itse ainakin kyllä tajusin lopulta että varikolle pitäisi ajaa, mutta tilanne oli vain hämäävä.. Siis kun siellä oli myös punaiset liput! Eihän se sillon mitään jos niillä ei olis, muttakun niillä on! Niin miksei käytä sitä lippua, mitä pitäisikin?

Noh, omasta mielestäni henkilökunta kuitenkin oli kohtelias tästä pienestä hämäävästä tilanteesta huolimatta (siis mulle, en tuosta notjiipeen episodista tiedä kun en katsonut sitä tilannetta). Se nyt täytyy tietenkin mainita. :)
 
Viimeksi muokattu:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
edit. En tiedä mitä Jacques tuossa ajoi takaa, mutta oletan että "rikki" tarkoittaa sitä että joku on vetänyt valliin vauhdikkaammin ja sitä korjataan/muokataan kun kerran ei pitkästä katkosta ilm. ollut kyse.
No en mä mitään aja takaa.. Meille sanottiin että rata on rikki ja se pitää korjata. Itse en kyllä havainnut sitä missä kohtaa se rikki olis ollut, mutta en vaan kiinnittänyt huomiota. :)
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Nyt mäki oon virallisesti KKWCS-jengin jäsen, kun poistin yhden viestin kokonaan. :ahem:

Ei tuu paha mieli kellekään. :eek:
 

Williams-

Senior member
Liittynyt
14.5.2003
Viestit
1224
Sijainti
Hyvinkää
Noh, omasta mielestäni henkilökunta kuitenkin oli kohtelias tästä pienestä hämäävästä tilanteesta huolimatta (siis mulle, en tuosta notjiipeen episodista tiedä kun en katsonut sitä tilannetta). Se nyt täytyy tietenkin mainita. :)
Jep, samaa mieltä minäkin. Ihan asiallisesti myös mua viitottiin ajamaan varikolle. :)
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
En myöskään tajua miksi rata oli poikki, ei ainakaan omasta mielestä näyttänyt erikoiselta kun siitä ohi ajoin.
Ne korjasi sitä varsin äänekkäästi, joten veikkaisin, että se radan reunus oli irronnut liitoksistaan, siten että jäi törröttämään terävästi.. Eihän sitä sellaista helposti huomaakaan, ennenkuin jos vahingossa sattuu ajamaan just siinä kohdassa pihalle ja joku törröttävä terävä radan osa rikkoo auton tai pahimmassa tapauksessa osuu kuljettajaan.
Ihan selkeä juttu siis minusta, että jos rata vaatii korjaamista (vasaraa tms. siellä ainakin käytettiin), niin sessio pitää keskeyttää.. Se oli ihan selkeä juttu. Lippu olisi vaan voinut olla se punainen, mutta selvisipä tuo nyt kuitenkin noinkin..
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Vaaratilanteessa toki on asiallistakin käyttää ääntä, koska muuten voi sattua ikävästi. Oli se punainen lippu sitten valitettavasti unohtunut jonnekin.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Vaaratilanteessa toki on asiallistakin käyttää ääntä, koska muuten voi sattua ikävästi. Oli se punainen lippu sitten valitettavasti unohtunut jonnekin.
Siinä se punainen lippu oli samassa korissa kuin keltainen, sininen, musta ja ruutulippukin. :D
Mutta tilanne saattaa olla sen verran harvinaisempi, ettei sitä lipun väriä välttämättä muista.. Ja aluksihan ajeltiin keltaisten alla pari kierrosta, ja sitten vasta ohjattiin varikolle.. eli noh.. asiasta ois voinut tietty antaa palautetta henkilökunnalle, mutta ei tullut mieleen ennenku vasta kotimatkalla, että hetkinen miksiköhän ei heiluttanut punaista. :)
 
Viimeksi muokattu:

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Jospa se oli kyse sitten siitä, että henkilökunnan piti tehdä salamannopea ratkaisu, kun huomasivat radan menneen rikki. Ei välttämättä ollut heti kait tarkoituskaan keskeyttää ajoa...siksi keltainen. En tiedä kun en paikalla.

Muistaa itse viikon takaa, kun täytyy nopea ratkaisu tehdä, niin jokin voi mennä vikaan. 1000kierroksen kisan bensaepisodi. Huoltotauosta 20-30 krs. ja bensat lentää haalareille. Varikolle en uskaltanut sitä ajaa kipinän pelossa, vaan jätin takaosalle rataa sen. Huoltotauko ei tullut siinä kohtaa kysymykseen koska edellisestä niin vähän aikaa. Ei olisi saanut bensaa koko kisaa riittämään.

Tätä se on. Ei toivotut muksutkin tulee usein hetken mielijohteesta:tongue:
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Jospa se oli kyse sitten siitä, että henkilökunnan piti tehdä salamannopea ratkaisu, kun huomasivat radan menneen rikki. Ei välttämättä ollut heti kait tarkoituskaan keskeyttää ajoa...siksi keltainen. En tiedä kun en paikalla.

Muistaa itse viikon takaa, kun täytyy nopea ratkaisu tehdä, niin jokin voi mennä vikaan. 1000kierroksen kisan bensaepisodi. Huoltotauosta 20-30 krs. ja bensat lentää haalareille. Varikolle en uskaltanut sitä ajaa kipinän pelossa, vaan jätin takaosalle rataa sen. Huoltotauko ei tullut siinä kohtaa kysymykseen koska edellisestä niin vähän aikaa. Ei olisi saanut bensaa koko kisaa riittämään.

Tätä se on. Ei toivotut muksutkin tulee usein hetken mielijohteesta:tongue:
Oikeesti, jos se ois kipinän siitä saanu niin ois ollu kova paikka. Varsinkin jos sä olit siellä hallin takaosassa. Avun tuleminen paikalle ois kestänyt kuitenkin vähintään sen 20 sekuntia. En tiedä missä heillä on sammutin, mutta sen hakeminenkin kestää helposti 10 sekuntia lisää.

Palovammat ois ainakin tulleet.

Onni kävi siulla siinä.

Mietin tuossa sitäkin, että kun kaverin kanssa käytiin ennen jouluja ajamassa, niin ratahenkilökunta poistui paikalta välillä. Jos silloin ois tuollaista sattunut ja auto ja mies syttynyt tuleen, niin... :eek!:
 
Viimeksi muokattu:

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
No en mä mitään aja takaa..
Paitsi naisia :D

Mutjoo tarkotin että en tiennyt tarkkaan mitä henkilökunta oli sulle sanonut, eli oliko heidän käyttämä sanoamuoto tuo rikki, vai joku muu, ja jos oli niin tarkensivatko...
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Oikeesti, jos se ois kipinän siitä saanu niin ois ollu kova paikka. Varsinkin jos sä olit siellä hallin takaosassa. Avun tuleminen paikalle ois kestänyt kuitenkin vähintään sen 20 sekuntia. En tiedä missä heillä on sammutin, mutta sen hakeminenkin kestää helposti 10 sekuntia lisää.

Palovammat ois ainakin tulleet.

Onni kävi siulla siinä.
Yleensä saanut letkun kierrettyä kiinni, mutta sillä kertaa en tietenkään
(hermopaineita):D, joten 10 litran bensatankin leimahdus on todennäköisesti pienempi, kuin varikolla olevat 200-300litraa. Sen takia jäin takaosalle.

Mietin tuossa sitäkin, että kun kaverin kanssa käytiin päivällä kahdestaan ajamassa, niin ratahenkilökunta poistui paikalta välillä. Jos silloin ois tuollaista sattunut ja auto ja mies syttynyt tuleen, niin... :eek!:
:dunno:niin, eipä tuota ole koskaan tullut ajateltua ennen itsekään. Toivottasti myös he lukevat tätä ja laittavat "korvan taakse"
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Jospa se oli kyse sitten siitä, että henkilökunnan piti tehdä salamannopea ratkaisu, kun huomasivat radan menneen rikki. Ei välttämättä ollut heti kait tarkoituskaan keskeyttää ajoa...siksi keltainen. En tiedä kun en paikalla.
Näin se taisi olla. Ensin tarkastivat tilanteen ja sitten vasta totesivat että autot pitää ottaa varikolle, koska korjaamisessa kestää pidempään.

Paitsi naisia :D

Mutjoo tarkotin että en tiennyt tarkkaan mitä henkilökunta oli sulle sanonut, eli oliko heidän käyttämä sanoamuoto tuo rikki, vai joku muu, ja jos oli niin tarkensivatko...
No en mä tiedä sanoivatko just "rikki", eikä nyt sanatarkalleen voi millään muistaa mitä ne sanoi, mutta jokin osa radan reunuksista oli irronnut.. Näin ymmärsin..
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Ilmoitusluontoista asiaa

Ostin äsken sellaiset kunnon korvatulpat (kolme eri filtteriä joista voi valita sopivan äänensuodatuksen) baarireissuja ajatellen ja ajattelin käyttää niitä myös meluisimmissa karting-kisoissa eli Forssassa ja Hyvinkäällä. Olen kärsinyt 3,5 vuotta lievästä ja jatkuvasta tinnituksesta enkä uskalla ottaa sitä riskiä, että se voimistuisi pysyvästi. Myöskään ei tarvitse jatkossa pelätä kuulovauriota, kun on hyvät tulpat.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Ostin äsken sellaiset kunnon korvatulpat (kolme eri filtteriä joista voi valita sopivan äänensuodatuksen) baarireissuja ajatellen ja ajattelin käyttää niitä myös meluisimmissa karting-kisoissa eli Forssassa ja Hyvinkäällä. Olen kärsinyt 3,5 vuotta lievästä ja jatkuvasta tinnituksesta enkä uskalla ottaa sitä riskiä, että se voimistuisi pysyvästi. Myöskään ei tarvitse jatkossa pelätä kuulovauriota, kun on hyvät tulpat.
Ne ovat ilman muuta hyvä ostos. Minäkin pidin tulppia, mutta ihan sellaisia kertakäyttöisiä Eareita Forssa II:ssa ja III:ssa. Minulla kävi ennen niitä kesäkuussa Forssan treenikisassa niin, että autosta hajosi pakoputki ja äänet olivat kuin missäkin kasikoneessa. Kisassa harmitti, kun auto ei hajoamisen jälkeen vetänyt niin hyvin ja putosin oliko ykkös-, vai kakkospaikalta neljänneksi, mutta setin jälkeen en hetkeen kuullut mitään ja muutaman päivän sen jälkeenkin vielä kuulosti siltä, kuin tynnyristä kuuntelisi. Tinnitusta oli minullakin lievästi jo ennen pakoputkiepisodia, mutta onneksi se ei pahentunut mielestäni siitä. Tynnyriefektikin hävisi päästä ajan mittaan. Minäkin aion jatkossa suojata kuuloni ainakin Forssassa ja varmaan myös hyvinkäällä, vaikka siellä autot hiljaisempia onkin. Baarissa en kyllä tulppia kehtaisi pitää :D
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös