Ei jää, minä olen mukana. :wink:Jacques voittaa. Nasty jää viimeiseksi.
Aina mahtuu! Minigp optio selviää sitten paikan päällä. ja vinkkinä et kauppakalenterissa oli 2 ajoa yhden hinnalla (ei minigp).Hei tota, mahtuisiko näihin treeneihin / minigp:hen vielä yksi mukaan? :ahem: Eli Myllypurossa n. klo 16.30?
Piirtäkääs joku kartta kehiin, niin aerodynaamisella silmällä katson nopeimmat linjat.
Mulla on kanssa eniten ongelmia tämän mutkan kanssa.. En tiedä mitä mä teen väärin, mutta yleisin ongelma tuntuu olevan se, että auto käyttäytyy epävakaasti siinä mutkassa (viime treeneissä olleet varmaan ymmärtävät mitä tarkoitan, jos yhtään kiinnittivät huomiota sieltä radan ulkopuolelta ajooni ekassa mutkassa ).Ekassa loivassa mutkassa mulla lähtee tosi herkästi sladiin, mutta esim. Nastyn ajoa katsellessa näin ei mielestäni käy, vaikka yritän jarruttaa samassa kohdassa (about lähtöviivan kohdilla). Tulen myös siihen mutkaan ehkä liian oikealta, olisikohan siinä syy? Vai painanko jarrua liikaa?
En osaa oikein sanoa onko tuo väärin vai ei, kuulostaa samanlaiselta kuin mun ajo myös...Topicin aiheeseen palatakseni..
Mä tulin siihen tulokseen, että häviän Myllypurossa kaikkein eniten jarrutuksissa. Kun Nastyn jarruvaloa seurasin viimeeksi niin pitkään kun hänet edessäni näin, huomasin, että jarrutuspaikat mulla oli suurin piirtein samat. Epäilen kuitenkin, että jarrutan liian kovaa.. Onko siis jarrutus pelkkä hipautus?
Entä tulisiko mutkan ulostulossa tarkoituksella liuttaa (sivuluisussa) vai yrittää kaasukikkailulla pitää auto mahdollisimman vakaana? Nyt mulla tuntuu jarrutus olevan voimakas painallus, jonka seurauksena auto kääntyy vähän niinkuin siinä samalla.. Onko se väärä tapa?
Ekassa loivassa mutkassa mulla lähtee tosi herkästi sladiin, mutta esim. Nastyn ajoa katsellessa näin ei mielestäni käy, vaikka yritän jarruttaa samassa kohdassa (about lähtöviivan kohdilla). Tulen myös siihen mutkaan ehkä liian oikealta, olisikohan siinä syy? Vai painanko jarrua liikaa?