mustakaari
"Se on juurikin näin"
Ei muuta kun banaani holesta sisään ja katotaan mistä roiskeet lentää.
Ai niin, hyvä kun muistutit... itse asiassa joka voiton jälkeen sieltä tiimiradiosta kuuluneet örinät ja huudot olivat sen verran ällöttäviä, että täytyy muistaa pistää mutelle jos Jönssöni erehtyy tänä vuonna voittamaan.toivotaan näin vaikka kylläkin se we öarl da tsampioons! huuto oli kyllä jotain niin nolonhauskaa, että toivottavasti sitä ei kuulla tänä vuonna.
Kimin voiton jälkeen sitä oli kiva kuunnella kun sieltä ei oikeestaan kuulunut mitään.Ai niin, hyvä kun muistutit... itse asiassa joka voiton jälkeen sieltä tiimiradiosta kuuluneet örinät ja huudot olivat sen verran ällöttäviä, että täytyy muistaa pistää mutelle jos Jönssöni erehtyy tänä vuonna voittamaan.
+1Parastahan olisi jos takasiivelle kulkeutuva ilma tulisi ihan jostain muualta. Siinä kilpailijat sitten miettisivät päänsä puhki skuupin merkitystä ja tuhlaisivat aikaa ja miljoonia järjestelmään, joka todellisuudessa onkin Bilteman liimattava tuning-skuuppi.
En ihmettelisi lainkaan, jos olet jopa oikeassa..Parastahan olisi jos takasiivelle kulkeutuva ilma tulisi ihan jostain muualta. Siinä kilpailijat sitten miettisivät päänsä puhki skuupin merkitystä ja tuhlaisivat aikaa ja miljoonia järjestelmään, joka todellisuudessa onkin Bilteman liimattava tuning-skuuppi.
Itsellä kävi mielessä kanssa, että ottaako varmasti skuupin kautta ilman. Oma teoria on, että skuupin ilmalla ohjataan sitä venttiiliä...En ihmettelisi lainkaan, jos olet jopa oikeassa..
Yläpuolelta takasiivelle ja alapuolelta moottorille? :dunno:
Mistä sitä tietää. Olisi voinut olla hitaampi ilman sitä systeemiä.Eipä näyttänyt tänään paljon auttavan
Mun teoria on, että skuuppi ei liity millään tavalla takasiiven toimintaan.Itsellä kävi mielessä kanssa, että ottaako varmasti skuupin kautta ilman. Oma teoria on, että skuupin ilmalla ohjataan sitä venttiiliä...
Täysin mahdollista ja ehkä todennäköisempääkin. Itse vaan mietiskelin, kun samaaan aikaan se tuli kuin tuo kohusiipi.Mun teoria on, että skuuppi ei liity millään tavalla takasiiven toimintaan.
Samaa mieltä! :ahem:Minä en kyllä näe eroa säädetäänkö aerodynaamista virtausta sitten hienoimmalla elektronisella hipaisukytkimellä, vaijerilla tai takapuolella. Aerodynamiikkaa siinä yhtä kaikki säädetään ja itse "kytkin" ei ole se oleellinen kysymys.
Mä oon ymmärtäny kans niin, että keulan skuupin ilmavirralla vain säädetään systeemiä. Airboxin kautta sitten tulisi se varsinainen ilmavirta takasiivelle.Parastahan olisi jos takasiivelle kulkeutuva ilma tulisi ihan jostain muualta. Siinä kilpailijat sitten miettisivät päänsä puhki skuupin merkitystä ja tuhlaisivat aikaa ja miljoonia järjestelmään, joka todellisuudessa onkin Bilteman liimattava tuning-skuuppi.
Meinaat, jotta Lewisillä ei ole vielä laskeutuneet, joten kylmettymisestä ei ole pelkoa?Että miksikö kuskeillamme on neopreenialushousut - sanoi Whitmarsh, ja selvitti, ettei Lewis suinkaan koe tästä kylmästä ilmasta haittaa. Nicolekin sen vahvistaa.
Buttonilla vasenkätisenä puolestaan luontaisesti on kaikki turvassa ilmavirran kylmettävältä vaikutukselta. Neopreenihousut ovat lähinnä varmuudeksi.
Ei suinkaan, laskeutumishaaveet on kuopattu jo ajat sitten. Ei toivoakaan.Meinaat, jotta Lewisillä ei ole vielä laskeutuneet, joten kylmettymisestä ei ole pelkoa?