Tämä ei ole minulta, se on Bobakilta, mutta tässä on hyvä esimerkki siitä mitä haetaan.
Bobakki sanoi:
McLarenin luukku on ainakin Autosportissa olevan piirustuksen perusteella sijoitettu kabiinin yläosaan siten, että sulkeminen vaatii jalan koukistamista. Minun tajutakseni tuo ehkäisee aika hyvin vahingon riskiä, joskin se toki varmasti on silti olemassa.
Sanoit yllä olleesi suunnittelemassa kaikennäköisiä vimpaimia. Niin on varmaan moni muukin ollut mukana projekteissa, joissa ollaan joukolla tai yksin pitkään hinkattu, mietitty, piirretty ja suunniteltu. Ja sitten kun on tositilanne edessä, huomataankin, että on löysät housuissa.
Kyllä asia on varmasti suunnitteluvaiheessa huomioitu. Jos olisi ennen kauden alkua kysytty, että kumpaa pidät todennäköisempänä:
1. sitä, että autoon suunnitellaan suoranopeutta lisäävä järjestelmä, joka saattaa ääritilanteessa aiheuttaa vaaramomentin?
vai
2. sitä että, joku pösilö suunnittelee auton, jonka bensatankki on niin pieni, että sillä ei pysty ajamaan kilpailua läpi?
Mitä olisit vastannut?