Tulokset ja lehdistötilaisuus: KKWCS Season 2010, round 2, Forssa 1 GP

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Jakkues, en olisi! Jotain sitä tähän ikään mennessä oppii eikä viitti munata itteään julkisesti :ahem:
Auto kuin auto, ei se valittamalla parane!
On se silti hyvä mainita.. Nythän sanoit, että aiot mainita ykkösauton vioista henkilökunnalle.. Voidaan siis olettaa, että auto saattaa parantua.. Jos kukaan ei olisi sanonut siitä mitään, niin kukaan ei siitä myöskään tietäisi mitään. Right? :)

Tosin mun mielestä asiallinen palaute ei ole valittamista..
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Hellureips vaan. Pientä häikkää oli radalle eksymisessä, kun unohdin hypätä Toijalassa pois junasta ja piti Tampereen kautta ottaa vauhtia..No onneksi ehdittiin paikalle eikä tullut sakinhivutusta.

En ollut ikinä nähnyt Forssan rataa, ja ulkoradalla ajamisesta varmaan kohta kymmenen vuotta. Ensimmäisessä sessiossa sade ei tainnut haitata oikein yhtään (PeePee kuitenkin ajoi vajaan kahden sekunnin päähän rataennätyksestä).. No toisessa sessiossa satoi ja kolmannen koettaessa oli olo, jotta jos nyt pistäisi edes oman ryhmän sankarit tiukille.. Nelosella olin liikenteessä, jotkut valittelivat siitä, mutta itse en ainakaan löytänyt moitittavaa. Yhden kerran sain spinnattua ja auton sammuttua. Onneksi aika-ajo ei loppunut siihen.. Loppua kohti tuntui, että opin edes vähän sinnepäin ajamaan ja tuntui oikeastaan pirun mahtavalta vetää sateessa. Domppari veti melkein kolme sekuntia nopeammin, mutta olinpahan nyt jonkinmoisen ajan ajanut. Sateen yltyessä aloin olla varma, että C-finaali kutsuu, mikä oli kyllä aika maksimitulos keliolosuhteet huomioon ottaen... Niin ja semmoinen huomio, jotta FW08 ja Dominic ajoivat parhaan kierroksensa siinä neljännen paikkeilla, ja Domppari ainakin sanoi, jottei mitään toivoa ollut parantaa enää lopussa sateen yltyessä. Itse tein nopeimpani viimeisellä kierroksella ja viimeiset kierrokset olivat jopa parempia kuin Dompparilla samaan aikaan:ahem:

No kisaan lähdin kolmos-kaaralla C-finaaliin. Auto tuntui ihan yhtä hyvältä kuin nelonenkin, eikä lisääntynyt sade ainakaan minua haitannut. Tavoite oli neljän sakkiin, kun edeltä kuitenkin lähti Domppari ja FW08 ja perässäni Andy ja Haikki.. Domppari ajoi kuin vanha mummo ja ohi pääsin.. En tainnut ehtiä johtamaan kisaa missään välissä, ei voi muistaa. No kuitenkin. Haikki tuli sieltä jostain ja tuntui kuin olisi ajanut sadekelinrenkailla, ei toivoakaan pysyä perässä. Andy oli perässäni samoihin aikoihin ja luulin häntä Domppariksi.. No kerran meni pitkäksi ja Andy rankaisi. Ajelin siinä vaiheessa kolmantena.. Sen jälkeen raivoisa takaa-ajo ajatuksena kakkospaikka ja nopein kierros päälle. Niin se vaan Andy pysyi edelläni, vaikka välillä pääsin melkein takakonttiin kiinni.. Viimeisellä kierroksella ajettu kierrosaikani pitäisi tulostaa seinälle:D
 
Viimeksi muokattu:

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
On se silti hyvä mainita.. Nythän sanoit, että aiot mainita ykkösauton vioista henkilökunnalle.. Voidaan siis olettaa, että auto saattaa parantua.. Jos kukaan ei olisi sanonut siitä mitään, niin kukaan ei siitä myöskään tietäisi mitään. Right? :)

Tosin mun mielestä asiallinen palaute ei ole valittamista..
Dompparin ajon jälkeen, he vaihtoivat vasemman etupyörän ja samalla totesivat rengaskulman olevan ketuillaan. No se oli jo säädetty äärimmilleen ja lisäsäätöä olis ollut rungon oikaiseminen mikäli oikein puheista ymmärsin. Sitä he eivät lähteneet tekemään, koska pelko metallin murtumisesta oli ilmeinen. Joten uskottavaa kait jos se auto kuivallakin oli vaikea ajaa. Mutta syy ongelmaan on henkilökunnan tiedossa jo.

Mä luulin et kaikki olis tämän jo tienneet:confused:

Edit. Totesivat vian olevan viimevuoden peruja jo
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Dompparin ajon jälkeen, he vaihtoivat vasemman etupyörän ja samalla totesivat rengaskulman olevan ketuillaan. No se oli jo säädetty äärimmilleen ja lisäsäätöä olis ollut rungon oikaiseminen mikäli oikein puheista ymmärsin. Sitä he eivät lähteneet tekemään, koska pelko metallin murtumisesta oli ilmeinen. Joten uskottavaa kait jos se auto kuivallakin oli vaikea ajaa. Mutta syy ongelmaan on henkilökunnan tiedossa jo.

Mä luulin et kaikki olis tämän jo tienneet:confused:

Edit. Totesivat vian olevan viimevuoden peruja jo
En tiennyt, mä olin erien välissä auton takapenkillä kirjoittamassa tuloksia. ;)
 

Örfil

Guest
.. Jos kukaan ei olisi sanonut siitä mitään, niin kukaan ei siitä myöskään tietäisi mitään. Right? :)

Tosin mun mielestä asiallinen palaute ei ole valittamista..
Nimenomaan: on hyvä antaa palautetta radalle kuin radalle ja etenkin rakentavassa hengessä. On väärä asenne mennä varikolle ja aloittaa lause "V***u että oli p***a auto".

Niin kauan kun me ajetaaan vuokra-autoilla, joka on koko homman idis niin näitä eroja on ja pysyy.

Siksi omalta osaltani ainakin lopetan "autotuuri" ruikuttamisen.
 

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Liittynyt
5.10.2009
Viestit
1127
Aika-ajot: auto #3

Kunnon sade, odotukset olemattoman sadekelikokemuksen takia maassa ja mieltä masentaa. Heti ensimmäisellä kierroksella spinni ja jonkin kierroksen päästä takasuoran jälkeen ylikovaa mutkaan ja vauhdilla nurmelle. Siinä sitten autoa työntäessäni mietin että ei ole minun päivä tänään :nope:. Kaikkiaan enemmän tai vähemmän koheltamiseksi meni aika-ajot.

D-finaali: auto #2
Ei tahtonut tämä auto kääntyä sitten millään. Pari kierrosta oli hyvää kisaa bemarin kaa ja varsinkin neulansilmissä olin todella vaikeuksissa kunnes hänelle tapahtui harmillinen spinni. Itsekin sitten tuli spinnailtua kunnes lopulta alkoi löytyä luottoa autoon. Kisan jälkeen olo oli kuin uitetulla koiralla ja todella kylmä. eikä asiaa auttanut ajaa visiiri auki niin että rapa lensi naamalle:D

C-finaali: auto #7
Nyt alkoi tuntua että sateellakin on hauska ajaa:) Nyt oli parempi auto alla ja fiilis noususs. Hyvää kisaa oli taas alussa ja varmasti auttoi kärkeen nousemista että oli muihin nähden tuore tuntuma radan oloihin. Koko ajan tuntui että oppi lisää sateella ajamisesta.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Nimenomaan: on hyvä antaa palautetta radalle kuin radalle ja etenkin rakentavassa hengessä. On väärä asenne mennä varikolle ja aloittaa lause "V***u että oli p***a auto".

Niin kauan kun me ajetaaan vuokra-autoilla, joka on koko homman idis niin näitä eroja on ja pysyy.

Siksi omalta osaltani ainakin lopetan "autotuuri" ruikuttamisen.
Jeps.. Oon tosiaan samaa mieltä ruikuttamisesta..

Mä ainakin käyttäydyin kuten raportissani kirjoitin.. Aika matalaa profiilia pidin autojen suhteen.. Faktat totesin, ja mun ensimmäinen lause taisi alkaa ennemminkin "V***u että olin p***a".. :D Sitten kun aina se autokin tulee puheeksi, niin kyllä kai siitäkin voi rehellisesti sanoa, että "ei sekään kyllä hyvä ollut"..
Kisapaikalla en itseasiassa paljoa tainnut siitä ykkösestäkään puhua, kun en aluksi ollut ihan varma, oliko kyseessä vika vai ominaisuus.. Lisäksi asiaan vaikutti myös se, että olenhan mä myös sateella aivan luokattoman paska kuljettaja, joten ei siinä jaksa paljoa autosta nillittää muutenkaan.. :D
 

Örfil

Guest
Haikki: Sun nousun piti tyssätä viimeistään B-finaaliin. Ei tyssännyt :thumbup:

Mun piti olla viimeinen lukko Karjalan kannaksella, mutta kynnin sitten nurmea :D

Toivottavasti et silti kyllästy vastuksen puutteeseen, homma on eri mallilla kun päästään kuivalle radalle :ahem:

Wiimeksi Vopekin otti siellä takkiin...
 

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Liittynyt
5.10.2009
Viestit
1127
Kisaraportti osa 2

B-finaali: auto #7
Ennen kisaa ajattelin että nyt tulee seinä vastaan kun on näin kovia nimiä edessä. Mutta taas auttoi hyvä auto ja radan olosuhteiden tuore tuntuma koska kisan alettua muut olivat heti vaikeuksissa tai livetä radalta ja pääsin helposti ohi. Nastyn ohitettuani( nastyllä auto 2 niin riitti kun piti vain kaasun pohjassa ensimäisen mutkan jälkeen loivaan oikeaan) joku pisti hyvin kampoihin tais olla racer x tai nipsuhuuli. Lopussa tuli turha spinni ja oli pakko alkaa varmistella voittoa. Ruutulippu vihdoin heilui ja fiilis oli aivan mahtava!

A-finaali auto #6

Fiilis hyvä mutta olo ei, nyt oli jo niin kylmä ja märkä että jäsenet alkoi tuntua kankealta ja tärinäkin sen mukaista:D. Isot kiitokset Racer X:lle haalarin lainasta, ei ois ollu kiva omalla jatkaa, painoi varmaan 6kg. Kisa alkoi hyvin #6 tuntui olevan ok, ilmeisesti ei kuitenkaan #7 veroinen. Wopea pystyin hyvin seuraamaan kun nousimme kärkeen. sitten Wopella alkoi vauhti kiristyä enkä pystynyt vastaamaan ja loppu meni siinä ettei tee mitään tyhmää ja pysyy radalla. Onnittelut Wopelle voitosta ja Totkelle kolmannesta sijasta. Toinen sija ja urakka ohi, olipahan mielettömän hauskaa!

Lopuksi
Ensimmäinen KKWCS:n kisa takana ja hyvät fiilikset jäi:)
Ilmapiiri rento ja kaikinpuolin kaikki meni hyvin! Kilpaa ajettiin tosissaan mutta rehdisti. Kertaakaan ei kukaan tullut kylkeen vaikka tällä kelillä voi vahingossakin tulla vähän osumaa. Kiitokset vielä Järkkäreille. Tästä on hyvä jatkaa Kaanan kisaan.
 
Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
. Kertaakaan ei kukaan tullut kylkeen vaikka tällä kelillä voi vahingossakin tulla vähän osumaa.
Tämä on siitä hyvä sarja että ajamassa on vain pro-kuskeja :ahem:
Kilkkailut tapahtuu Linnanmäellä ja turistiradoilla. KKWCS kisoissa ajetaan kilpaa.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13802
Toivottavasti et silti kyllästy vastuksen puutteeseen, homma on eri mallilla kun päästään kuivalle radalle :ahem:
Eikä tuolla asenteella ainakaan lähdetä kisoihin mekään :) Olkoon sitten Haikin ainoa ongelma sateella WoPe, tai muitakin lisäksi. DW (#1 oli niin hankala), Andy ja Nipsu ainakin olivat kanssa kierrosajallisesti autoillaan nopeita.

Itsellä nyt Myllypuromaista purtavaa miten ajaa oikein. Ajatuksia on joita sovellan radalla kun sen aika tulee. Niin se toimi ainakin Myllikässä.
 

Örfil

Guest
Andy ja Nipsu ainakin olivat kanssa kierrosajallisesti autoillaan nopeita.
Menikö sulta ohi silmien mun kierrosajat? Olin eilen omasta mielestäni aika hyvä. Toka sadekisa uralla ja ei paljoa tullut takkiin.
 
Viimeksi muokattu:

Williams-

Senior member
Liittynyt
14.5.2003
Viestit
1224
Sijainti
Hyvinkää
Jeps.. Oon tosiaan samaa mieltä ruikuttamisesta..
Itse myönnän että sorruin valittamiseen (en kuitenkaan haukkunut sitä ykköstä p*skaksi) mutta siinä vaiheessa kun ajat kaksi settiä sellaisella autolla niin on vitsit vähissä. Paistoihan se reaktio siinä vaiheessa kun kisan jälkeen tulin varikolle: auto sammuksiin ja suoraa tietä pukuhuonetiloihin noudettuani ensin tavarani. Tosin keli oli niin viileä, että halusin päästä myös äkkiä lämpöön..
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13802
Menikö sulta ohi silmien mun kierrosajat?
Ehei mutta nyt katsomatta muistin että nuo menivät tosi hyvin. Andy #6lla ja Nipsu #5lla josta jäit jo k-ajallisesti 2 sekkaa #3lla joka myös vaikutti huippuautolta. Mutta uskon myös että joku toinen auto olisi voinut olla sulle vielä sopivampi. Samaa omallakin kohdalla #6n suhteen josta en saanut yhtään mitään irti.
 

Örfil

Guest
Ehei mutta nyt katsomatta muistin että nuo menivät tosi hyvin. Andy #6lla ja Nipsu #5lla josta jäit jo k-ajallisesti 2 sekkaa #3lla joka myös vaikutti huippuautolta. Mutta uskon myös että joku toinen auto olisi voinut olla sulle vielä sopivampi. Samaa omallakin kohdalla #6n suhteen josta en saanut yhtään mitään irti.
Nipsu olisi mennyt ehkä ohi (kalliilla hinnalla), mutta 3. sija ilman sitä pyörähdystä olis ollut selviö. Nasty oli hitaampi kuin mä. Sain kiinni porukkaa loppuosalla koko ajan. Mutta se ei riittänyt enää.

T: pattijalka
 
Ylös