Jos kääntää tyyliin Alonso Renaultilla "erittäin agressiivisesti mutkiin" niin eikös silloin nimenomaan ajeta alihjaavalla autolla? KKWCS-kisoissa jos mielii pärjätä niin pitää oppia hanskaamaan aliohjaavat autotkin! siitä pitää sade ja autotuuri huolen:ahem:1 kisa edessä forssassa. treenien perustella pitäis olla suht koht kärjessä. ( no ainakin a-finaalissa ) ainoa este olis sadekeli ja aliohjaava auto.
En vaan tykkää (osaa)ajaa aliohjaavalla ja se näkyy heti kellossa.
Se mikä mättää aliohjaavalla autolla on se, kun pyrin kääntämään mutkaan
erittäin aggressiivisesti, ja sen jälkeen kontrolloin ratilla&kaasulla. Jos auto aliohjaa niin tämä ei toimi ja takkiin tulee:nope:
Niin hienoa oli vääntö ja tasaista viimeksi treeni-forssassa (jos 5:sta ei lasketa) että ei malta taas odottaa ensi kisan alkua! Kyllä se sunkin huono tuuri joskus loppuu:ahem: Pitäsköhän meidän aina vaihtaa päikseen autoja ni johan alkaa mullakin autot hajoilemaan!Hitto. yli 2vkoa vielä:jaska:. Pettymys on muuttunut kiukun tunteeksi. Pakko käydä välissä koticircuitilla vääntämässä. Mä ajan muuten korttini hyllylle
Mielenkiintoista olisi kokeilla taas vähän eri tapaa ajella niitä mutkia läpi
Ei enää tätä!!!!! Tätä oon kuultu väsymykseen asti livenä!! :nope:1 kisa edessä forssassa. treenien perustella pitäis olla suht koht kärjessä. ( no ainakin a-finaalissa ) ainoa este olis sadekeli ja aliohjaava auto.
En vaan tykkää (osaa)ajaa aliohjaavalla ja se näkyy heti kellossa.
Se mikä mättää aliohjaavalla autolla on se, kun pyrin kääntämään mutkaan
erittäin aggressiivisesti, ja sen jälkeen kontrolloin ratilla&kaasulla. Jos auto aliohjaa niin tämä ei toimi ja takkiin tulee:nope:
Totta. Toisaalta ekan finaalin voitosta ei ollu kahta sanaa ku Nasty huiteli menemään vitosella, mutta taas toisaalta 4stroke joutu lähtee vitosella aika hänniltä ja muut sai se sen pidettyä iskuetäisyydellä jonkin aikaa lähietäisyydellä ettei päässyy samalla lailla karkaamaan. Ois vaa pitäny pystyä pitää Nasty kauemmin takana 1.finaalissa. Mutta jälleen, hyvin heitteli sijoitukset siellä autosta riippuen. Mulla ja sulla meni ehkä tasaisimmin autot; 2.ja 3. sija ristiin kisoissa. Forssan uusintaa mielenkiinnolla odottaen:alppu:Oli se #5nkin ihan jonkinaikaa fightissa mukana 4strokella. Sitten hän, ja perään minä #2lla, päästiin hiukan karkuun. #2 oli tehokas mutta vähän liukas.
Asianomainen on kerran sanonut ettei kivaa tuo timonfaijattelu. Kuten sinäkin, ettei papatteluKomppaan timonfaijaa: kisapäivänä autot jaetaan ja ne on mitä tuurin puolesta on. Hyvä niin, ehkäpä Haikki ei voitakaan joka kisaa Vaikka onkin pirun nopea kuski!
Silti kierrosajoissakin 4stroken kanssa oltiin melko tasoissa (muutama sadasosa). Te vaan kiusasitte mua hetken aikaa heikommilla autoillanne NBn kanssa :mad_old:Totta. Toisaalta ekan finaalin voitosta ei ollu kahta sanaa ku Nasty huiteli menemään vitosella, mutta taas toisaalta 4stroke joutu lähtee vitosella aika hänniltä ja muut sai se sen pidettyä iskuetäisyydellä jonkin aikaa lähietäisyydellä ettei päässyy samalla lailla karkaamaan. Ois vaa pitäny pystyä pitää Nasty kauemmin takana 1.finaalissa. Mutta jälleen, hyvin heitteli sijoitukset siellä autosta riippuen. Mulla ja sulla meni ehkä tasaisimmin autot; 2.ja 3. sija ristiin kisoissa. Forssan uusintaa mielenkiinnolla odottaen:alppu:
Minä taas komppaan Sayonotoa, eli käännän myös aggressiivisesti mutkaan ja silloin täytyy voida luottaa siihen, että edessä on pitoa. Auttaa myös, jos autossa on potkua sen verran että kaasulla pääsee ohjaamaan eturenkaan apexiin. Sisäautoilla niin ei saa tehtyä, mikä on yksi syy siihen etten sisäradoilla pärjääJos kääntää tyyliin Alonso Renaultilla "erittäin agressiivisesti mutkiin" niin eikös silloin nimenomaan ajeta alihjaavalla autolla? KKWCS-kisoissa jos mielii pärjätä niin pitää oppia hanskaamaan aliohjaavat autotkin! siitä pitää sade ja autotuuri huolen:ahem:
Mutta joo kieltämättä on ollu silmiinpistävää/erikoista kun vuosia yhdessä ajeltu niin kun tulee voimakkaasti aliohjaava auto niin yllättävän paljon jäät normi vauhdistasi. Mutta ainahan on itsekullakin kehitettävää omassa ajossa.. Itse täytyy nyt vähintään ainakin keskittyä tasaisempaan/parempaan suoritukseen aika-ajoissa:ahem:
Eli Andylla ja Saynoto4Strokella on Forssassa omat lintulaudat auton keulassa tuomassa lisää downforcea eteen..Minä taas komppaan Sayonotoa, eli käännän myös aggressiivisesti mutkaan ja silloin täytyy voida luottaa siihen, että edessä on pitoa. Auttaa myös, jos autossa on potkua sen verran että kaasulla pääsee ohjaamaan eturenkaan apexiin. Sisäautoilla niin ei saa tehtyä, mikä on yksi syy siihen etten sisäradoilla pärjää
Jaa... Reiska XKomppaan timonfaijaa: kisapäivänä autot jaetaan ja ne on mitä tuurin puolesta on. Hyvä niin, ehkäpä Haikki ei voitakaan joka kisaa Vaikka onkin pirun nopea kuski!
Se on Fossiili :wink:Jaa... Reiska X
Ai niin! Niinhän sinä mainitsitkin viimeksi!Se on Fossiili :wink:
Tai kuten Mr. Aspenbeach sanoi, "Raaser Äks"