Italiaracing sivusto uutisoi että Team Air Asian kuljettajat saattavat olla Johnny Cecotto jr ja Luiz Razia.Team Air Asia (MAS)
Iltapäivän ajat:1. Stefano Coletti Trident 1m54.161s
2. Max Chilton Carlin 1m54.810s + 0.649s
3. Rodolfo Gonzalez Trident 1m55.347s + 1.186s
4. Giedo van der Garde Addax 1m55.496s + 1.335s
5. Nathanael Berthon Racing Engineering 1m55.803s + 1.642s
6. Dani Clos Racing Engineering 1m56.654s + 2.493s
7. Oliver Turvey Ocean 1m57.134s + 2.973s
8. Charles Pic Addax 1m57.408s + 3.247s
9. Andrea Caldarelli Ocean 1m58.195s + 4.034s
10. Pal Varhaug DAMS 1m59.827s + 5.666s
11. Fairuz Fauzy Super Nova 2m00.373s + 6.212s
12. James Jakes Coloni 2m01.180s + 7.019s
13. Johnny Cecotto Super Nova 2m02.287s + 8.126s
14. Esteban Gutierrez ART 2m07.039s + 12.878s
15. Luiz Razia AirAsia 2m19.672s + 25.511s
16. Michael Herck Coloni
17. Marcus Ericsson iSport
18. Sam Bird iSport
19. Josef Kral Ardent
20. Jolyon Palmer Arden
21. Romain Grosjean DAMS
22. Julian Leal Rapax
23. Mikhail Aleshin Carlin
24. Davide Valsecchi AirAsia
25. Fabio Leimer Rapax
26. Jules Bianchi ART
Kuvia testeistä.1. Romain Grosjean DAMS 1m49.768s
2. Jules Bianchi ART 1m50.212s + 0.444s
3. Stefano Coletti Trident 1m50.388s + 0.620s
4. Giedo van der Garde Addax 1m50.474s + 0.706s
5. Charles Pic Addax 1m50.477s + 0.709s
6. Michael Herck Coloni 1m50.526s + 0.758s
7. Marcus Ericsson iSport 1m50.580s + 0.812s
8. Esteban Gutierrez ART 1m50.727s + 0.959s
9. Josef Kral Arden 1m50.820s + 1.052s
10. Oliver Turvey Ocean 1m50.992s + 1.224s
11. Davide Valsecchi AirAsia 1m51.004s + 1.236s
12. Nathanael Berthon Racing Engineering 1m51.046s + 1.278s
13. Max Chilton Carlin 1m51.111s + 1.343s
14. Julian Leal Rapax 1m51.127s + 1.359s
15. Rodolfo Gonzalez Trident 1m51.169s + 1.401s
16. Pal Varhaug DAMS 1m51.362s + 1.594s
17. Andrea Caldarelli Ocean 1m51.396s + 1.628s
18. Luiz Razia AirAsia 1m51.505s + 1.737s
19. Fabio Leimer Rapax 1m51.636s + 1.868s
20. Jolyon Palmer Arden 1m51.662s + 1.894s
21. Mikhail Aleshin Carlin 1m51.765s + 1.997s
22. Fairuz Fauzy Super Nova 1m52.021s + 2.253s
23. Johnny Cecotto Super Nova 1m52.206s + 2.438s
24. James Jakes Coloni 1m52.587s + 2.819s
25. Sam Bird iSport 1m52.616s + 2.848s
26. Dani Clos Racing Engineering 2m05.096s + 15.328s
Minusta on aika turhaa yrittää vetää tuota keinotekoista vastakkainasettelua tähän sarjaan. Siellä on vain yksi Lotus ja tuolla toisella ei onneksi ole mitään tekemistä Lotuksen kanssa. Kuten ei toivottavasti ole sen omistajan F1-tallillakaan enää kauaa.Lotus (ART) vs. Lotus (Team AirAsia) -ottelun ensimmäinen erä meni ARTille Bianchin voittaessa.
Vastakkainasetteluhan ei enää ole millään lailla keinotekoinen, siitä ovat sekä Bahar että Fernandes pitäneet huolen. Sekä F1:ssä että GP2:ssa tallien välinen kisa tulee olemaan mielenkiintoista seurattavaa. Lotus-sotkua ei toki tarvitse tähän luokkaan enää liittää.Minusta on aika turhaa yrittää vetää tuota keinotekoista vastakkainasettelua tähän sarjaan.
Tallien kisailu kyllä, mutta Fernandesin Team Air Asialla ei ole mitään tekemistä Lotuksen kanssa. GP2-keskustelua on aivan turha sekoittaa sillä, onko Fernandesilla oikeuksia Team Lotus-tuotemerkkiin ykkösissä vai ei. GP2:ssa hänellä ei niitä ole. GP2:ssa on vain yksi Lotus ja se on Lotus ART.Sekä F1:ssä että GP2:ssa tallien välinen kisa tulee olemaan mielenkiintoista seurattavaa.
Näinhän Bobakki juuri sanoi. Mutta vastakkainasettelua näiden kaverien välillä on, se vain ei täällä ole Lotus-kiistelyä.Tallien kisailu kyllä, mutta Fernandesin Team Air Asialla ei ole mitään tekemistä Lotuksen kanssa. GP2-keskustelua on aivan turha sekoittaa sillä, onko Fernandesilla oikeuksia Team Lotus-tuotemerkkiin ykkösissä vai ei. GP2:ssa hänellä ei niitä ole. GP2:ssa on vain yksi Lotus ja se on Lotus ART.
Ei tuota minun sanavalintaani ollut kirjaimellisesti otettavaksi tarkoitettukaan. Kyse on kuitenkin kahden (jätetään nyt sitten nimet mainitsematta niin ei sotketa tänne) F1-tallin pikkuveljistä, joiden välillä varmasti on samanlainen keskinäinen kilpailuasetelma kuin isommillaankin. Vähän samanlaisista lähtökohdistakin, koska Team AirAsia on vasta perustettu ja toiseen uusi yhteistyökumppani tuli mukaan valmiiseen pöytään.Tallien kisailu kyllä, mutta Fernandesin Team Air Asialla ei ole mitään tekemistä Lotuksen kanssa. GP2-keskustelua on aivan turha sekoittaa sillä, onko Fernandesilla oikeuksia Team Lotus-tuotemerkkiin ykkösissä vai ei. GP2:ssa hänellä ei niitä ole. GP2:ssa on vain yksi Lotus ja se on Lotus ART.
Jep ja tietääkseni pyörii melko pienellä henkilökunnalla , joten mielestäni todella hieno depyytti. En toki ole paljon Gp2 sia seurannut , joten en tiedä tuon taivaallista miten uudet ja pienet tallit siellä on menestyneet aiemmin .Team AirAsia on vasta perustettu ja toiseen uusi yhteistyökumppani tuli mukaan valmiiseen pöytään.