Tulokset ja lehdistötilaisuus: KKWCS Season 2010, round 7, Hyvinkää 3 GP

4stroke

Well-known member
Liittynyt
17.1.2010
Viestit
592
Olipa taas hieno video!

Kiihdytitpä ekasta mutkasta karkuun kuin kurki kaislikkoon!
Mulla oli vähän samat fiilikset lähdössä ku sä ja Nasty tulitte heti ohi, ja meikä jäi paikalleen nokkimaan.
 

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Liittynyt
5.10.2009
Viestit
1127
Olipa taas hieno video!



Mulla oli vähän samat fiilikset lähdössä ku sä ja Nasty tulitte heti ohi, ja meikä jäi paikalleen nokkimaan.
No lähinnä näytti ekan mutkan ulostulossa Wope repäisevän kun Nastylla auto hiukan luistelee ja minä ajelen kaikella muulla kuin asfaltilla... Ei se Wopen auto vain lähdössä ollut hyvä vaan kuski myös.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13806
Musta ero mutkista lähtiessä johtui enemmän siitä, että #31:ssä oli takafillareissa tosi paljon parempi pito, kuin #38:ssa. Ajoin harkat ja a-a:n 31:lla ja ero autoissa oli takapuolituntumallakin merkittävä, 38 myös tuntui lähtevän mutkista ihan eri tavalla.
Nyt sulla menee autot sekaisin? 05:18:ssakin lähdin samaa vauhtia ulos kakkosmutkasta rinnalla, muistan. Alhaisilla tehoalueilla vaan näkyy, onko pyörillä 145 vai 160kg. Fysiikkaa se vain. Hitaissa mutkissa noiden autojen ero (pito) ei näyttänyt olevan mikään kummoinen, vasta nopeammissa. IMO.
 

WoPe

KKWCS Driver
Liittynyt
11.3.2003
Viestit
1573
Sijainti
Vantaa
Ja hyvä video. Kiitettävä olis ollu jos viimisen oikean matskuakin olis eksyny. Esim. Haikin lähes ulosajo :)
Pahoittelut.. nyt olis ollu mahollisuus leikellä kahesta eri kohtaa rataa pätkiä, mutta suoraan sanoen unohtui täysin tuo, vaikka oli tiedossa ennen editointia, lievästi kiire aikataulu taas (vaikka viikko aikaa) :) Forssassa uus yritys? Porttila palaa luultavasti tosihommiin niin melkosta tavaraa on tulossa :) Yritän saada jalan mukaan matkaan ja tehdä ajolinjavertailuja.

Hyvä editointi ja rajaus. Thanks. Ei itseä huvita edes näkyä. Radan tapahtumat on ne, mitkä sieltä tärkeimmät talteenotettavista on.:ahem:
Kohta se turun kisaa tulee ;)
 
Viimeksi muokattu:

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Nyt sulla menee autot sekaisin? 05:18:ssakin lähdin samaa vauhtia ulos kakkosmutkasta rinnalla, muistan. Alhaisilla tehoalueilla vaan näkyy, onko pyörillä 145 vai 160kg. Fysiikkaa se vain. Hitaissa mutkissa noiden autojen ero (pito) ei näyttänyt olevan mikään kummoinen, vasta nopeammissa. IMO.
Joo, kirjoitin autojen numerot väärin päin. Ymmärsit varmaan kuitenkin, mitä tarkoitan. Meidän painoero vaikutti varmasti, mutta myös se, että ajoin paremmalla autolla, kuin sä
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13806
Joo Woup, lisää hyviä videoita varmastikin tulossa :)

Joo, kirjoitin autojen numerot väärin päin. Ymmärsit varmaan kuitenkin, mitä tarkoitan. Meidän painoero vaikutti varmasti, mutta myös se, että ajoin paremmalla autolla, kuin sä
Joo osin ymmärsin, mutta kumpaa pidit ns. tykimpänä mutkista? Mun #38 on yleensä ollut ainakin sen osalta tosi hyvä auto aiemmissa ajoissa. Nyt en itse tuoreempaa vertailukohtaa saanut kun kaikki ajot samalla, #38lla...

Ja ps. Alkukauden jälkeen ansaitsetkin hyviä tuloksia. Eka puolikautta meni sulla aika hyvin väistellen parempia autoja. Voisit olla muutoin mun paikalla pistetaulukossakin.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Joo osin ymmärsin, mutta kumpaa pidit ns. tykimpänä mutkista? Mun #38 on yleensä ollut ainakin sen osalta tosi hyvä auto aiemmissa ajoissa. Nyt en itse tuoreempaa vertailukohtaa saanut kun kaikki ajot samalla, #38lla...

Ja ps. Alkukauden jälkeen ansaitsetkin hyviä tuloksia. Eka puolikautta meni sulla aika hyvin väistellen parempia autoja. Voisit olla muutoin mun paikalla pistetaulukossakin.
#38 on mun mielestä myös ollut tosi hyvävääntöinen alakierroksilta. Sen takia jo tuulettelin ennen treenejä että nyt sain hyvän auton. 31:een verrattuna se oli kuitenkin tosi liukas. 31 kuitenkin väänsi yhtä hyvin, ja siinä oli ilmeisesti uudemmat renkaat ainakin takana, mikä mielestäni teki siitä sitten paremman auton. #27 oli mun mielestä paras auto, jota join Hyvinkää III:ssa

Autotuuri on meillä Hämeessä ja Livestrongilla ollut suunnilleen samaa tasoa, ja melkein tasapisteissä ollaan. Omilla pisteillä ei enää näin kovatasoisessa sarjassa oo mulle enää väliä, enemmän lämmittävät mieltä yksittäiset onnistumiset aina joskus
 

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Liittynyt
5.10.2009
Viestit
1127
#38 on mun mielestä myös ollut tosi hyvävääntöinen alakierroksilta. Sen takia jo tuulettelin ennen treenejä että nyt sain hyvän auton. 31:een verrattuna se oli kuitenkin tosi liukas
Hyvinkää 2:ssa Wopen perässä ajellesani huomasin että #38 lähti todella ärhäkästi hitaista mutkista. Jos silloin ois siinä toiminu jarrut 100% niin en usko että oisin pystynyt #30:llä silloin painostaa Wopea, melkein 2 kympppää mulla muutenkin silloin hitaampi kierrosaika kun taas Hyvinkää 3:ssa huomasin että pystyin ihan eri lailla hyökkäämään Wopea vastaan hitaissa mutkissa.
 

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Liittynyt
5.10.2009
Viestit
1127
Vielä siitä #38 niin en sit tiedä oliko niin paljon hitaampi H3:ssa pelkästään renkaiden takia.. Se oli H3:ssa mun mielestä ihmeen tahmea lähtemään esim. 5 mutkasta ulos vaikka suoranopeutta riitti.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13806
Vielä siitä #38 niin en sit tiedä oliko niin paljon hitaampi H3:ssa pelkästään renkaiden takia.. Se oli H3:ssa mun mielestä ihmeen tahmea lähtemään esim. 5 mutkasta ulos vaikka suoranopeutta riitti.
Tuosta harkan jälkeenkin puhuit, niin muistaakseni aika-ajossa pari kertaa ei heti antanu kunnolla tehoja mutta muilla kierroksilla kyllä. Kisasta en muista kun tuijotin vaan Andya siinä edellä. Mutu että lähti ok kun en kiroillut kypärässäni :)
 
Ylös