Cmoney ei ymmärrä kuvaviestintää? Vai oliko tarkoitus taktikoida (*en ymmärtänyt tuota ilmoittautumiseksi*)?
Cmoney ei ymmärrä kuvaviestintää? Vai oliko tarkoitus taktikoida (*en ymmärtänyt tuota ilmoittautumiseksi*)?
Loistavaa! Mukaan vaan!Vaikuttaa tietyllä tavalla aika jännältä. Varsinkin kun ei ole koskaan tullut kartingia kokeiltua. Lisäksi kartinghalli olisi aikasta lähellä ja hintakin ihan käypä.
Tosin sen varauksen kanssa pitäisi olla kiire, mutta en uskalla vielä ilmoittautua. Täytyy diskuteerata asiasta vielä hieman.
Mun mielestä Turun rata ja kkwcs-kisa siellä on yksi parhaista tilaisuuksista kokeilla lajia. Rata on suht helppo omaksua, vaikka siinä on toki myös ajoteknisesti vaativia osuuksia. Ajoporukka on tasoltaan laajaa, eli on samaan aikaan mahdollisuus oppia taitavammilta uusia juttuja, mutta voi kuitenkin ajaa kilpaa muiden samantasoisten kanssa..Vaikuttaa tietyllä tavalla aika jännältä. Varsinkin kun ei ole koskaan tullut kartingia kokeiltua. Lisäksi kartinghalli olisi aikasta lähellä ja hintakin ihan käypä.
Tosin sen varauksen kanssa pitäisi olla kiire, mutta en uskalla vielä ilmoittautua. Täytyy diskuteerata asiasta vielä hieman.
Sisäradathan ne vaikeimpia on. Kapeaa ränniä niin että hirvittää, ja meidän tasolla täytyy kääntää millintarkasti. Jos niin ei tee, kaasulla ei voi korjata. Tehottomat autot eivät käyttäydy niinkuin olettaisi, ja ajolinjat ovat täysin epäloogiset.Mun mielestä Turun rata ja kkwcs-kisa siellä on yksi parhaista tilaisuuksista kokeilla lajia
Kyllä noilla saa perää irti ulostuloissa :thumbup:Sisäradathan ne vaikeimpia on. Kapeaa ränniä niin että hirvittää, ja meidän tasolla täytyy kääntää millintarkasti. Jos niin ei tee, kaasulla ei voi korjata. Tehottomat autot eivät käyttäydy niinkuin olettaisi, ja ajolinjat ovat täysin epäloogiset.
Joo niin taisi olla, ehkä Turku on siis mulle helpoin kuitenkin sisäradoista. Myllypurossa toissa kaudella pärjäsin jotenkin, koska olin treenannut siellä, en sen takia että se soveltuisi mulle hyvin. Sisäradat vaativat oivallusta ja älyä. En taida olla tarpeeksi fiksu sisäradoilleKyllä noilla saa perää irti ulostuloissa :thumbup:
Aloittelijalle kuitenkin varmaan helpompi paikka aloittaa juurikin tehottomien autojen takia. Ei vaadi niin paljoa rohkeutta, kuin vaikkapa Hyvinkäällä. Eipä silti, onhan muutama hahmo Hyvinkään peleilläkin aloittanut.. Muistaakseni eräs Domppari?Sisäradathan ne vaikeimpia on. Kapeaa ränniä niin että hirvittää, ja meidän tasolla täytyy kääntää millintarkasti. Jos niin ei tee, kaasulla ei voi korjata. Tehottomat autot eivät käyttäydy niinkuin olettaisi, ja ajolinjat ovat täysin epäloogiset.
Kai se on makuasia, miten aloittaa. Jos on itseluottamusta mutta ei taitoa, kannattaa aloittaa Hyvinkäältä. Taidolla pärjää sisäradoilla vaikkei kuvittelisi olevansa se Senna. Ulkoradoilla aina kuvittelen olevani se maailman paras kuski, ja jos ja kun nopeampia on, selitän sen itselleni että ne on treenannut enemmän ja aloittaneet nuorempina. Sisäradoilla totuus sitten paljastuuAloittelijalle kuitenkin varmaan helpompi paikka aloittaa juurikin tehottomien autojen takia. Ei vaadi niin paljoa rohkeutta, kuin vaikkapa Hyvinkäällä. Eipä silti, onhan muutama hahmo Hyvinkään peleilläkin aloittanut.. Muistaakseni eräs Domppari?
Ja rohkeutta.. Ehkä se on näinkin.. Toki ulkoradalla ajolinjat muistuttaa enemmän oikeaa kilpa-autoilua, mikä on F1-fanille varmasti tutumpaa.. Mut en nyt sanoisi että sisäradalla aloittamisessa haittaakaan olisi tai etteikö kannattaisi.Kai se on makuasia, miten aloittaa. Jos on itseluottamusta mutta ei taitoa, kannattaa aloittaa Hyvinkäältä.
Nojaa.. epäilen vahvasti että ulkoradalla osaamiseen liittyisi sisäratakokemus oikein mitenkään ainakaan heikentävästi. Ainakin omasta mielestäni kyse niin erilaisesta ajotyylistä, ettei niitä keskenään sotke.Mä luulen että mulle olis ollut helpompi aloittaa ulkoradoilta, jotenkin toi sisärata istuu omaan ajotyyliin enempi ja sitä kautta toi ulkoratojen niksien opettelu on ollut tosi vaikeeta...
Väitän etten kyllä vieläkään oikein osaa ajaa ulkoradoilla, jotain oleellista tuntuu puuttuvan ajamisesta edelleen :dunno:
Siis tarkotin sitä että kun lähti ns. nollista, olis voinut olla luontevampaa opetella ulkoratojen niksit ensin.Nojaa.. epäilen vahvasti että ulkoradalla osaamiseen liittyisi sisäratakokemus oikein mitenkään ainakaan heikentävästi. Ainakin omasta mielestäni kyse niin erilaisesta ajotyylistä, ettei niitä keskenään sotke.
Voit olla varma että tulee!Varmaan WoPen TV-tiimikin tulee taas. Hyviä pläjäyksiä kyllä tullut
Jotkut ohutpohjaiset kengät (sisäpelikengät, lenkkarit) kannattaa ottaa ja ehkä pitävät hanskat, muutoin vuokratoimintaa harjoittavat puulaakit toimittavat tarvittavat varusteet.Mukana!
-Siis auto ja kypärä tulee radalta, mutta mitä ajovarusteita pitää olla ja millasia? Siis jos mun on tarkoitus ajaa ihan väin tälleen todella harvoin?
Periaatteessa et tartte mitään mukaan, rata tarjoaa kaikki pakolliset varusteet kyllä. Mukavempihan se toki aina on, jos sattuu itsellä olemaan jotain sopivia varusteita, esim. juurikin Totken tarjoamat varusteet.-Siis auto ja kypärä tulee radalta, mutta mitä ajovarusteita pitää olla ja millasia? Siis jos mun on tarkoitus ajaa ihan väin tälleen todella harvoin?
Tuosta löytyy nykyprofiili. Ajolinjoja voi matkia, tai voi olla matkimatta videolta (ei mitään käsitystä keitä ovat, mut harvinaisen selvinpäin jokatapauksessa:ahemMukana!
-Siis auto ja kypärä tulee radalta, mutta mitä ajovarusteita pitää olla ja millasia? Siis jos mun on tarkoitus ajaa ihan väin tälleen todella harvoin?