Ja tuo näyttää kyllä hyvältä järjestelmältä tuo Jacqun noin muutenkin, ehkä PK-seudun tiimi on hieman iso?
Olisiko limit esimerkiksi viisi kuskia / tiimi ?
Yksi ehdotus olisi tietenkin se, että tiimin kolmen/neljän parhaan kuskin pisteet per kilpailu laskettaisiin tiimipisteisiin.
Joo tuota itsekin mietin, että miten pisteet tulisi laskea. Keskiarvopisteissä huono juttu on se, että pistetilannetta ei pysty oikein päässä laskemaan eikä kisapaikalla spekuloimaan sitä millaisia tuloksia tarttisi ohittaakseen edellä olevan..
Toisaalta jos 3/4 parhaan tulokset lasketaan niin tiimikokoonpanot pitäisi tehdä siten että joka tiimissä olisi 3-4 sellaista, jotka ajavat lähes joka kisan.
Pk-seudun voisi joo jakaa kahtiakin, ja sitten ehkä sekoittaa Hyvinkään ja Alkoholistien tiimejä, koska tuolla jaottelulla Hyvinkäällä on pelkästään huippuja. Wilzkukin pätkii nykyään suurimman osan 'keskikastin' kuljettajista.
Mutta tehdastiimien (rata-/kaupunkikohtaisten) rinnalle mielellään yksityistiimejä.
Livestrong Racingin puhemiehenä kutsun Hämeet Korville - tiimin liittymään uuteen perustettavaan talliin.
Jeh.. Idea tästä hautui mulla jo pidempään ja viikonloppuna asiasta Andylle mainitsinkin. Ajatus sai vihreää valoa sieltäkin. Olisi hienoa yhdistää voimamme kuuman ja verisen taistelun päätteeksi.
Tampereeltahan ei saa viittä aktiivia edes väkisin raapimalla.
(väkisin raapimalla Minä, Jussi, Asko ja Alppu, näistä Alppukin vain joskus kisoissa ja Jussi teoriassa väärästä kaupungistakin jopa
)
Eli voisko tiimiajatteluissa pliis miettiä muutakin kuin pelkästään pk-seutua. ?
Maksimilimittiä tässä vissiin tarkoitettiinkin? Mielestäni sillä ajatellaan juurikin muita kuin pk-seutua? Ja munkin mielestä jokin maksimilimitti olisi varmaan hyvä olla.
Mitä tulee kokoonpanoihin, niin tosiaan aluksi tehtäisiin vain alustavat kokoonpanot FIAn toimesta, ja sitten voi jengi irtautua omiin tiimeihin jos kokoonpanot eivät kelpaa.. Muokkasin tuohon nyt ääriesimerkin Scuderia Mansester -tapauksesta.