FW08
Registered User of Talent
Heh, autolla mälli huulessa. Pasi Nurminen tulee mieleen.Pahoittelut pienestä kuvasta mutta tämä on jo pakko postata:
Mclarenilla kiva viritys keulassa.
Heh, autolla mälli huulessa. Pasi Nurminen tulee mieleen.Pahoittelut pienestä kuvasta mutta tämä on jo pakko postata:
Mclarenilla kiva viritys keulassa.
Heh, autolla mälli huulessa. Pasi Nurminen tulee mieleen.
Ja spinnasi ulos pari kierrosta myöhemmin aiheuttaen punaiset liput. Aamun ajoa oli tässä vaiheessa sen verran vähän jäljellä, että lounastauko aloitettiin etuajassa. Testit jatkuvat 14.00 paikallista aikaa. Positiivista Lotuksen aamussa on ollut ainakin se, että luotettavuusongelmat näyttäisivät olevan takana. Valsecchi on ajanut Perezin jälkeen toiseksi eniten kierroksia. Plussaa myös siitä, että Valsecchi pysähtyi soralle ennen kaiteeseen osumista, joten ulosajosta selvittäneen imuroinnilla.Valsecchi paranteli aikaan 1m25.406s. n. 3s rb:eetä perässä
Tai sitten ymmärretään, mutta mietitään miten saataisiin siitä vielä enemmän irti.Äkkisälteen mun järki sanoo, että jos vain osa kokeilee ja mittailee erikoisia juttuja, niin se voi myös kieliä siitä, että ei ihan ymmärretä miten auto toimii tai missä vika kun joku ei toimi kuten piti...
Hienohan tuo on ja varsinkin tässä kuvassa, jossa kaikki häröt muodot saman aikaisesti nähtävissä.Mclaren alkaa kylla olla Jo Ihan super ruma. Ei siina Paljon innovatiivisuus auta, jos auto nayttaa norsunvitulta. Odotan mielenkiinnolla Misan vastinetta asiaan.:alppu:
Tulikohan iloittua ennenaikaisesti. Razialla on vasta kahdeksan kierrosta kasassa, ja edellisestä kerrasta radalla alkaa olla jo pitkä aika...JPositiivista Lotuksen aamussa on ollut ainakin se, että luotettavuusongelmat näyttäisivät olevan takana. Valsecchi on ajanut Perezin jälkeen toiseksi eniten kierroksia.
1. Mark Webber Red Bull 1.22,544 97 kierrosta
2. Jenson Button McLaren 1.22,910 74
3. Vitali Petrov Renault 1.22,937 27
4. Sergio Perez Sauber 1.24,117 90
5. Nick Heidfeld Renault 1.24,735 20
6. Paul di Resta Force India 1.25,039 38
7. Davide Valsecchi Lotus 1.25,406 50
8. Sebastien Buemi Toro Rosso 1.26,004 48
9. Nico Hülkenberg Force India 1.26,030 31
10.Luiz Razia Lotus 1.26,723 29
11.Jerome d'Ambrosio Virgin 1.32,060 57
OikaissutSauberilla kärkeen, tainnu vähä oikasta tai sit vetäny todella tyhjällä tankilla ja tuoreilla kumeilla.
Button saanu Macin kuitenki kulkemaan
Näköjään iltapäivällä tuhraantui toistatuntia mekaanisen ongelman kanssa. Tämän takia Razian kierrokset jäivät vähiin.VALSECCHI
0902 - 0907: Run 1, Installation, 2 laps
0907 - 0941: System checks / Changes: brake blanking / front wing
flap
0941 - 0956: Run 2, 7 laps
0956 - 1011: Change brake balance / brake blanking
1011 - 1028: Run 3, 10 laps
1028 - 1043: Cockpit adjustments
1043 - 1058: Run 4, 9 laps
1058 - 1133: Front wing adjustment
1133 - 1149: Run 5, 9 laps
1149 - 1210: Setup change
1210 - 1223: Run 6, 8 laps
1223 - 1233: Setup change
1233 - 1245: Run 7, 7 laps
1246: Off at T11 / T12 (no damage)
LUNCH: Setup change for Luiz Razia
RAZIA
1429 - 1445: Run 8, 8 laps
1445 - 1616: Mechanical issue solved
1616 - 1635: Run 9, 12 laps
1635 - 1644: Setup change
1644 - 1658: Run 10, 9 laps
End of session
DAVIDE VALSECCHI: "First I want to thank Team Lotus for the opportunity to drive the car today. It was a great experience and one I want to build on with the team. To begin with it was obviously all new to me - new seat, more power, better brakes, the whole package, but by the end of the morning I was much more confident in the car and had the chance to push. By the time the morning session ended I think the team were pretty happy with how I performed so I can't really ask for more than that. It's definitely been a good day."
LUIZ RAZIA: "It was really good to get back into an F1 car and pretty much from the first laps I could feel that this car is a step forward from what I have driven before. Despite the delay this afternoon while the car was being fixed I'm pleased with how I performed. I know that with more running my times would have come down but today wasn't about setting fastest laps - it was about learning how to work with the team to the agreed plan and give feedback that helps the car and the team continue to develop."
MIKE GASCOYNE, CHIEF TECHNICAL OFFICER: "A pretty good first day of this fourth test. We managed to run through our whole programme with the two drivers and they both did an excellent job. Apart from one small spin for Davide at the end of his session neither of them made any mistakes and Luiz performed very well, despite his time in the car being slightly cut short due to a minor mechanical issue. I'm sure that he would have improved even further with more running and after having completed our plans for the day I want to thank both drivers for the work they have done in the car today."