Jellinek
Banned
McLaren-pomo vihjaili omasta moottoristaMclarenilla kenties Renaultin moottorit kaudesta 2013 lähtien?.
McLaren-pomo vihjaili omasta moottoristaMclarenilla kenties Renaultin moottorit kaudesta 2013 lähtien?.
Eiköhän siihen löydy paremmatkin mittarit.Nuo mittaavat etäisyyttä maanpintaan.
Eiköhän tuolla tarkoitettu noita etusiiven sivupaloissa kiinni olevia ulokkeita eikä noita vaijereita, jolla mitataan etusiipeen muodostuvaa alaspainavaa voimaa.Eiköhän siihen löydy paremmatkin mittarit.
Oho. Tulipas luettua nopeasti. PahoittelenEiköhän tuolla tarkoitettu noita etusiiven sivupaloissa kiinni olevia ulokkeita eikä noita vaijereita, jolla mitataan etusiipeen muodostuvaa alaspainavaa voimaa.
Kun tässä topicissa höpötettiin mielestäni tämä asia niin että nuo kourut päästäisi ilman puhtaana takasiivelle tahi diffulle. Jolloin taas niillä saataisiin enemmän downforcea.Mä en tekniikasta mitään tiedä, mutta pitäiskö noiden ponttoonien kourujen parantaa maaefektiä (siis painaa autoa paremmin rataan sikäli kun tajuan) vai vähentää ilmanvastusta?
Ei musta hömpämpi ratkaisu, vaikka onhan se ihan väkivaltaisen ruma.
Keskiosasta tulee mieleen Jaguarin tai Saabin linjat.
Vai saadaanko toimimaan ollenkaan? Eivätköhän ala panostaa ensi kauteen melko varhaisessa vaiheessa jos ero on tuota luokkaa kauden alkaessa.Siltä se vaan näyttää, että McLaren on jäänyt pahasti jälkeen kärkiautoista. Kysymys kuuluukin: missä kohtaa kautta McLarenin erikoiset viritelmät saadaan toimimaan "kuten oli tarkoitus"? Sitten kun tuo homma hoidetaan, niin voittoja tulee taas. Saa nähdä, kuinka kauan kestää tällä kertaa
TR on melkoinen kysymysmerkki, mutta hurjia kierrosaikoja ovat ajelleet. Williamsin vauhti on arvoitus. Eivät ole vielä näissä testeissä näyttäneet mitään ihmeellistä, eikä autokaan meinaa pysyä kasassa.Luulen että Macci haukkasi liian ison palan kakkua nieltäväksi ja auton vauhti ja luotettavuus ei ole halutulla tasolla ainakaan kauden ensikisoissa, Euroopan turneelle saattaa tulla jo parannusta. Renault on ainakin mennyt jo ohi, mutta entä Williams ja TR?
Tuskin McLaren. 2009 auto oli melkoinen susi, mutta talli jatkoi kehitystä pitkälle loppukauteen niinkin onnistuneesti, että Hamilton voitti pari kisaa.Vai saadaanko toimimaan ollenkaan? Eivätköhän ala panostaa ensi kauteen melko varhaisessa vaiheessa jos ero on tuota luokkaa kauden alkaessa.
Noissa viesteissäsi tuntuu oikein loistavan tuo sisältö. 80% niistä on vain linkkejä uutisiin. Et kommentoi asiaa mitenkään ja et vaivaudu myöskään juuri kirjoittamaan uutisen perustietoja itse viestiin , joten ryhdistäydy.
Olihan siinä mainittu otsikossa, ettei jellinek ole edes kuullut tuon merkkisistä jarrusatuloista. Se on varmasti hyvin hyödyllinen tieto.Noissa viesteissäsi tuntuu oikein loistavan tuo sisältö. 80% niistä on vain linkkejä uutisiin. Et kommentoi asiaa mitenkään ja et vaivaudu myöskään juuri kirjoittamaan uutisen perustietoja itse viestiin , joten ryhdistäydy.
Tässäkin tapauksessa kannattaa katsoa pystyyko tuosta radikaalista autosta tehdä kalua ja onko jotain siirrettävissä ensikaudelle.Tuskin McLaren. 2009 auto oli melkoinen susi, mutta talli jatkoi kehitystä pitkälle loppukauteen niinkin onnistuneesti, että Hamilton voitti pari kisaa.