Roikkuu mukana.
HRT:n kausi alkoi viimevuodelta tutuissa merkeissä. Auto ei liikkunut kertaakaan ennen avauskisaa. Sittemmin tallin autot ovat sentään päässeet mukaan kilpailuihin, eivätkä Virginit ole olleet kauhean kaukana edellä. Jollain ilveellä Liuzzi onnistui raahautumaan Montrealin härdellissä sijalle 13, ja nosti tallin mm-sarjassa 11. Toisin kuin viime vuonna, niin autoa on jopa kehitetty jonkin verran. Ero kärkeen on kylläkin vain kasvanut, sillä jos 107% aikaraja otettaisiin paaluajasta, olisi tallin auto päässyt mukaan kisaan vain Kiinassa, Turkissa ja Valenciassa.
Ongelmana on rahan ja kunnollisten tehdastilojen puute. Geoff Willis on haalinut kasaan jonkinlaisen suunnittelijaporukan, ja talli on vuokrannut käyttöönsä Mersun tuulitunnelia. Autoja säilytetään kuitenkin edelleen Kollesin pajassa. Omistajakin vaihtui tässä kesällä, mutta vielä on jotenkin paha sanoa onko tästä tallille mitään hyötyä.
Kuskipuolella Karthikeyanin paluu jäi varsin lyhyeksi. Eikä suotta. Liuzzi taas on yleensä ajanut ihan hyvin ja pystynyt silloin tällöin härnäämään Virgineitä. Ricciardon debyytti on tuonut vielä lisää eloa vähän väljähtäneeseen peräpään taisteluun. Nyrrellä ja Hungaroringillä nuori aussi oli jo oikein hyvässä vauhdissa.
Toisaalta on eräänlainen ihme, että koko talli on vielä pystyssä, mutta tuloksia katsellen kausi on silti ollut pettymys. Näin hitaalla autolla ei tee F1:ssä juuri mitään, ja mikä pahinta, niin tällä hetkellä ei näytä siltä, että tulevaisuus olisi mitenkään merkittävästi valoisampi. Ennakko-odotuksiin nähden hyvästä yrityksestä arvosanaksi 6.