Joppe_001
Well-known member
Virgin Racing kaudella 2011 (MVR-02)
Virgin Racing lähtee siis toiseen kauteensa. Viime kaudella talli toimi Max Mosleyn alunperin puskeman budjettikaton rajoissa, mutta syksyllä sponsorista osakkeenomistajaksi siirtynyt Marussia tarjonnee tallille hiukan lisää pätäkkää poltettavaksi.
Rattia vääntävät Timo Glock ja Jerome d'Ambrosio. Glockilta lienee syytä odottaa taas hyvää yritystä ja hasardikisoissa hän saattaa löytyä korkealtakin tuloslistalta. Jos auto on yhtään luotettavampi kuin viime kaudella. Virgin on nimittäin ainoa talli, joka jatkaa samoilla Xtracin valmistamilla viritelmillä kuin viime kaudella. d'Ambrosio ajeli loppukaudesta perjantaiharkoissa ja osallistui Abu Dhabin junnutestiin. Esiintyi kuitenkin mielestäni edukseen, ja onkin mielenkiintoista nähdä, pystyykö hän antamaan Glockille paremman vastuksen kuin Lucas di Grassi.
PR-puheita pitkässä haastattelussa:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/88896
Virgin Racing lähtee siis toiseen kauteensa. Viime kaudella talli toimi Max Mosleyn alunperin puskeman budjettikaton rajoissa, mutta syksyllä sponsorista osakkeenomistajaksi siirtynyt Marussia tarjonnee tallille hiukan lisää pätäkkää poltettavaksi.
Rattia vääntävät Timo Glock ja Jerome d'Ambrosio. Glockilta lienee syytä odottaa taas hyvää yritystä ja hasardikisoissa hän saattaa löytyä korkealtakin tuloslistalta. Jos auto on yhtään luotettavampi kuin viime kaudella. Virgin on nimittäin ainoa talli, joka jatkaa samoilla Xtracin valmistamilla viritelmillä kuin viime kaudella. d'Ambrosio ajeli loppukaudesta perjantaiharkoissa ja osallistui Abu Dhabin junnutestiin. Esiintyi kuitenkin mielestäni edukseen, ja onkin mielenkiintoista nähdä, pystyykö hän antamaan Glockille paremman vastuksen kuin Lucas di Grassi.
PR-puheita pitkässä haastattelussa:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/88896
Wirth puhuu siis FOTA:n asettamista rajoituksista (Resource Restriction Agreement), joka määrittää talleille mm. maksimimäärän CFD:n ja tuulitunnelien käytölle. Ainakin maallikolle kuulostaa siltä, että talli on nyt tosissaan haastamassa muita pelkän CFD:n avulla.Nick Wirth sanoi:In 2011 we will be doing more CFD than any other team on the grid - and I can say that because I know that if we did one day of wind tunnel testing then we would be breaking the rules."
Viimeksi muokattu: