V8 Supercars 2011

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18476

Phillip Islandissa käytiin V8 Supercarsien osalta Endurance mätöt. TeamVodafone nappasi kisasta kaksoisvoiton, voittaja autokunnassa Craig Lowndes/Mark Skaife.

Tulokset:
 

ata

Holden Motorsport
Liittynyt
12.6.2010
Viestit
180
Sijainti
Helsinki
V8 Supercarsien ja Australian suurin autokilpailu Bathurst 1000 on kohta alkamassa, puoli tuntia vielä.

Motors TV:ltä tulee Suomessa livenä, nettistriimeistä en tiedä löytyykö Suomessa näkyviä, mutta kun itselläni on tuo Motors TV (pääosin juuri V8 Supercarsien takia tilattuna) niin toki sieltä katson itse.

Laguna Secan korkkiruuvikin on aika laimea verrattuna Mount Panoraman alamäkeen...
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18476
Bathurst 1000 osakilpailun voittoon ajoi TOLL Holden Racing Tiimin Garth Tander/Nick Percat. TeamVodafonen kaksikko Craig Lowndes/Mark Skaife sijoittuivat toiseksi ja kolmanneksi Kelly Racingin Greg Murphy/Allan Simonsen. Hallitseva mestari James Courtney ajoi partnerinsa Cameron McConvillen kanssa sijalle seitsemän, ihan hyvä viikonloppu Courtney:lle jonka kausi ei ole sujunut kovinkaan mallikkaasti.
 
Viimeksi muokattu:

ata

Holden Motorsport
Liittynyt
12.6.2010
Viestit
180
Sijainti
Helsinki
Todella hieno kisa ja tiukka lopetus alle sekunnin erolla. Nyt kun on valvonut ja katsonut sekä Bathurstin ja F1:n voisi mennäkin jo nukkumaan... vähän jo väsyttää...
 

ata

Holden Motorsport
Liittynyt
12.6.2010
Viestit
180
Sijainti
Helsinki
Tässä vielä koko tulokset Supercheap Auto Bathurst 1000:sta:
Koodi:
[SIZE="1"]Pos 	Car 	Entrant 	Driver 	Vehicle 	Fastest Lap 	Fastest Lap Time 	Gap 	Race Time 	Laps 	Points
1 	2 	Toll Holden Racing Team 	Garth Tander / Nick Percat 	Commodore VE 	127 	02:09:4013 	- 	06:26:52:2691 	161 	300
2 	888 	TeamVodafone 	Craig Lowndes / Mark Skaife 	Commodore VE2 	76 	02:09:6513 	- 	06:26:52:5608 	161 	276
3 	11 	Pepsi Max Crew 	Greg Murphy / Allan Simonsen 	Commodore VE2 	130 	02:10:1698 	- 	06:27:04:0641 	161 	258
4 	5 	Orrcon Steel FPR Falcon 	Steve Richards / Mark Winterbottom 	Falcon FG 	127 	02:09:7242 	- 	06:27:11:7877 	161 	240
5 	8 	Team Boc 	Jason Bright / Andrew Jones 	Commodore VE2 	67 	02:10:7375 	- 	06:27:12:1918 	161 	222
6 	9 	SP Tools Racing 	Shane van Gisbergen / John McIntyre 	Falcon FG 	73 	02:10:0467 	- 	06:27:25:8804 	161 	204
7 	1 	Toll Holden Racing Team 	Cameron McConville / James Courtney 	Commodore VE2 	126 	02:09:9320 	- 	06:27:28:4741 	161 	192
8 	200 	Supercheap Auto Racing 	Russell Ingall / Jack Perkins 	Commodore VE2 	68 	02:10:8076 	- 	06:27:29:4516 	161 	180
9 	3 	Wilson Security Team McGrath 	Tony D'Alberto / Dale Wood 	Falcon FG 	125 	02:10:9292 	- 	06:27:33:9441 	161 	168
10 	34 	Fujitsu Racing GRM 	Michael Caruso / Marcus Marshall 	Commodore VE2 	102 	02:10:0714 	- 	06:27:40:1258 	161 	156
11 	49 	VIP Petfoods 	Paul Morris / Steve Owen 	Commodore VE2 	100 	02:10:7027 	- 	06:27:42:0196 	161 	144
12 	47 	Lucky 7 Racing 	Tim Slade / Daniel Gaunt 	Falcon FG 	69 	02:10:5989 	- 	06:27:42:3904 	161 	138
13 	19 	Mother Energy Racing Team 	Jonathon Webb / Richard Lyons 	Falcon FG 	72 	02:11:0224 	- 	06:27:43:1531 	161 	132
14 	21 	Fair Dinkum Sheds Racing 	Karl Reindler / David Wall 	Commodore VE2 	127 	02:11:0884 	- 	06:27:47:6209 	161 	126
15 	30 	Gulf Western Oil Racing 	Warren Luff / Nathan Pretty 	Commodore VE2 	72 	02:10:4957 	- 	06:27:57:0766 	161 	120
16 	4 	Irwin Racing 	Alex Davison / David Brabham 	Falcon FG 	56 	02:10:3603 	- 	06:28:04:1190 	161 	114
17 	33 	Fujitsu Racing GRM 	Lee Holdsworth / Greg Ritter 	Commodore VE2 	72 	02:10:2774 	- 	06:28:29:8879 	161 	108
18 	6 	Trading Post FPR Falcon 	Will Davison / Luke Youlden 	Falcon FG 	68 	02:09:8502 	- 	06:28:40:5818 	161 	102
19 	16 	Stratco Racing 	David Reynolds / Tim Blanchard 	Commodore VE2 	78 	02:10:1059 	- 	06:28:55:5565 	161 	96
20 	12 	Triple F Racing 	Michael Patrizi / Dean Fiore 	Falcon FG 	159 	02:11:6242 	- 	06:27:01:0932 	160 	90
21 	88 	TeamVodafone 	Jamie Whincup / Andrew Thompson 	Commodore VE2 	127 	02:09:3340 	- 	06:27:05:4642 	160 	84
22 	15 	Jack Daniel's Racing 	Rick Kelly / Owen Kelly 	Commodore VE2 	128 	02:10:3043 	- 	06:28:29:2994 	159 	78
23 	14 	Jana Living Racing 	Jason Bargwanna / Shane Price 	Commodore VE2 	74 	02:10:7909 	- 	06:27:39:1809 	158 	72
24 	7 	Jack Daniel's Racing 	Todd Kelly / David Russell 	Commodore VE2 	54 	02:11:4222 	- 	06:28:31:6207 	154 	66
25 	18 	Jim Beam Racing 	James Moffat / Matthew Halliday 	Falcon FG 	120 	02:10:8370 	- 	06:28:06:6759 	146 	60
DNF 	55 	The Bottle-O Racing Team 	Paul Dumbrell / Dean Canto 	Falcon FG 	127 	02:09:8088 	- 	05:51:01:7182 	144 	0
DNF 	17 	Jim Beam Racing 	Steven Johnson / David Besnard 	Falcon FG 	101 	02:10:5756 	- 	04:21:49:5665 	112 	0
DNF 	77 	Shannons Mars Racing 	Grant Denyer / Cameron Waters 	Commodore VE2 	65 	02:13:3209 	- 	06:28:10:8761 	95 	0
DNF 	61 	Bundaberg Racing 	Fabian Coulthard / Craig Baird 	Commodore VE2 	5 	02:11:8965 	- 	43:08:8590 	13 	0 [/SIZE]
Tuo on kyllä itselleni yksi tosiaan vuoden kohokohtia Le Mansin 24h:n ja Nürburgringin 24h:n lisäksi. Toki normaalitkin V8 Supercars-kisat ovat mahtavia, mutta Bathurst 1000 on omaa luokkaansa. Varsinkin kun kiitos Motors TV:n tätä pääsee nykyään näkemään suorana lähetyksenä, eikä tarvitse enää tilata dvd:itä tai saada videotallenteita aussitutuilta jälkeenpäin. Suora on aina suora, etenkin lisättynä netin mahdollisuuksilla live timingien ja sosiaalisen median kanssa.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18476
Tuo on kyllä itselleni yksi tosiaan vuoden kohokohtia Le Mansin 24h:n ja Nürburgringin 24h:n lisäksi. Toki normaalitkin V8 Supercars-kisat ovat mahtavia, mutta Bathurst 1000 on omaa luokkaansa.
Itselleni V8 Supercars-sarjan vuoden kohokohta on aina ollut Surfers Paradise viikonloppu, sitä se oli minulle jo ennen kuin siellä vieraili kansainväliset kuljettajat.
 

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
Ihme ettei tuosta Besnardin onnettomuudesta seurannut mitään pahempaa...



Itselläkin tuo vuoden V8-kokokohta on alkanut siirtyä Surfersiin päin, eikä Clipsalia tietenkään sovi unohtaa. Mutta ihan perusviihdyttävät Bathurstit nytkin, viimeisten kierrosten vääntö kilpailun voitosta olisi tuntunut vieläkin paremmalta ellei noitakin olisi jo nähty niin paljon viime aikoina, ja vielä tiiviimpinä (Petit, Laguna, Road America ALMS:ssä nyt tulee heti mieleen) ;)
 

Pahkasika

Well-known member
Liittynyt
12.1.2008
Viestit
2319
Sijainti
Oulu
Vihdoinkin ehdin katsomaan kisan. Melkoisen komeaa settiä HD:na.

Loistava kisa. Tapahtumia riitti jatkuvasti, ja viimeiset 15 kierrosta eeppisen jännittävät. :thumbup:
 

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
Lopullinen entry list Surfersiin

Alle viikko enään... keskiviikkona alkavat ensimmäiset testit Queenslandissa. Voisi samantien lopettaa koko Race of Championsin tyhjänpäiväisine stadionralleineen, nykymuodossaan Gold Coast täyttäisi vaatimukset jo itsessään :cool:
 

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
Hävettää edes puhua tällaisista asioista juuri sattuneen katastrofin jälkeen, mutta parin auton kohdalla lepää nyt iso kysymysmerkki. Muiden Indy-kuskien motivaatiosta/kunnosta ei oikein vielä tiedä mutta Courtneyn pitäisi päättää hankkiiko uuden kakkoskuskin, vai jättääkö koko viikonlopun väliin (mikä voisi olla parempi ratkaisu).
 
Viimeksi muokattu:

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18476
Hävettää edes puhua tällaisista asioista juuri sattuneen katastrofin jälkeen, mutta parin auton kohdalla lepää nyt iso kysymysmerkki. Muiden Indy-kuskien motivaatiosta/kunnosta ei oikein vielä tiedä mutta Courtneyn pitäisi päättää hankkiiko uuden kakkoskuskin, vai jättääkö koko viikonlopun väliin (mikä voisi olla parempi ratkaisu).
Darren Turner otti Dan Wheldonin paikan ja Allan Simonsen korvaa Tony Kanaan. Las Vegasissa loukkaantuneen Will Powerin tilalla ajaa Richard Lyons.
 
Viimeksi muokattu:

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
Parhaalle celebritykuskille myönnetään myös Dan Wheldon -trophy, mikä on oikein hieno ele V8:n osalta.

Corvette-trion tiimikaverit eivät valitettavasti ole samaa luokkaa kuin BMW:n tehdaskuskeilla, joten jälleen ovat pirulaiset etulyöntiasemassa. Toivottavasti Murphyn hyvä vire Bathurstista jatkuu, jotta Gavinilla olisi mahdollisuuksia kärkeen.
 
Viimeksi muokattu:

Jarppi

The Trulli Train
Liittynyt
30.4.2010
Viestit
1411
Sijainti
Home
keskiviikkona alkavat ensimmäiset testit Queenslandissa.
Ensimmäisten testien tulokset:

1. Jamie Whincup/Sebastien Bourdais, #88 TeamVodafone Commodore, 1m10.4415s (115)

2. Garth Tander/Ryan Briscoe, #2 Toll HRT Commodore, 1m10.5486s (116)

3. Shane van Gisbergen/Emanuele Pirro, #9 SP Tools Falcon, 1m10.7294s (119)

4. Tim Slade/Helio Castroneves, #47 Lucky 7 Falcon, 1m10.8341s (121)

5. Mark Winterbottom/Richard Lyons, #5 Orrcon Steel FPR Falcon, 1m10.8415s (110)

6. Steve Owen/Boris Said, #49 VIP Petfoods Commodore, 1m10.9041s (126)

7. Jason Bright/Stephane Sarrazin, #8 Team BOC Commodore, 1m11.0148s (117)

8. James Courtney/Darren Turner, #1 Toll HRT Commodore, 1m11.0808s (118)

9. Fabian Coulthard/Patrick Long, #61 Bundaberg Commodore, 1m11.0965s (107)

10. David Reynolds/Alex Tagliani, #16 Stratco Commodore, 1m11.1232s (99)

11. Rick Kelly/Jorg Bergmeister, #15 Jack Daniel’s Commodore, 1m11.1609s (113)

12. Will Davison/Mika Salo, #6 Trading Post Falcon, 1m11.2167s (85)

13. Russell Ingall/Jan Magnussen, #39 Supercheap Auto Commodore, 1m11.2521s (83)

14. Jonathon Webb/Gil de Ferran, #19 Mother Falcon, 1m11.2696s (95)

15. Tony D’Alberto/Vitantonio Liuzzi, #3 Wilson Security Falcon, 1m11.3248s (89)

16. Lee Holdsworth/Simon Pagenaud, #33 Fujitsu Commodore, 1m11.3303s (110)

17. Todd Kelly/Richard Westbrook, #7 Jack Daniel’s Commodore, 1m11.3994s (140)

18. Warren Luff/Marino Franchitti, #30 Gulf Western Oil Commodore, 1m11.4012s (88)

19. James Moffat/Joey Hand, #18 Jim Beam Falcon, 1m11.4571s (104)

20. Jason Bargwanna/Allan Simonsen, #14 Jana Living Commodore, 1m11.5127s (130)

21. Michael Caruso/Augusto Farfus, #34 Fujitsu Commodore, 1m11.5361s (101)

22. Karl Reindler/Fabrizio Giovanardi, #21 Fair Dinkum Sheds Commodore, 1m11.5993s (124)

23. Craig Lowndes/Andy Priaulx, #888 TeamVodafone Commodore, 1m11.7037s (124)

24. Alex Davison/Marc Lieb, #4 IRWIN Falcon, 1m11.8172s (123)

25. Dean Fiore/Gianni Morbidelli, #12 WesTrac Falcon, 1m11.9089s (75)

26. Paul Dumbrell/Christian Klien, #55 Bottle-O Falcon, 1m11.9303s (132)

27. Steven Johnson/Dirk Mueller, #17 Jim Beam Falcon, 1m12.2478s (100)

28. Greg Murphy/Oliver Gavin, #11 Pepsi Max Commodore, 1m12.4155s (103)
Toivottavasti Murphyn hyvä vire Bathurstista jatkuu, jotta Gavinilla olisi mahdollisuuksia kärkeen.
Ensimmäisten testien perusteella voisi sanoa että Murphy/Gavin parivaljakko kyntään, mutta tämä on Queensland, ei Surfers.
 

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
Ensimmäisten testien perusteella voisi sanoa että Murphy/Gavin parivaljakko kyntään, mutta tämä on Queensland, ei Surfers.
Lähtökohdat nyt eivät olleet muutenkaan aivan ideaalit.

Oliver Gavin sanoi:
The big thing we’ve learnt today is that if you don’t have decent tyres you’re going to be at the back. We’ve had tyres to use that are no less than 140kms old. When you’re in that sort of a position you can’t expect to be anywhere near the top of the time sheets. We’re not surprised to be right at the bottom. -- So today has just been about me learning what to expect from the car, particularly when the tyres start to get old. It’s about being disciplined in the car, and learning that some things that I can do in a Corvette just cannot be done in this car.
 

Jarppi

The Trulli Train
Liittynyt
30.4.2010
Viestit
1411
Sijainti
Home

Sebastien Bourdais/Jamie Whincup nappasivat voiton lauantain kisasta, toisena maaliin tulivat Mika Salo/Mark Winterbottom.
Tulokset tämän päivän (Lauantai) Surfers Paradisen kisasta:
1. 88 Jamie Whincup / Sebastien Bourdais TeamVodafone 102 2:13:21.5515 97 1:11.6865r
2. 6 Will Davison / Mika Salo Ford Performance Racing 102 2:13:23.7417 96 1:12.6686r
3. 5 Mark Winterbottom / Richard Lyons Ford Performance Racing 102 2:13:24.0198 101 1:12.2977r
4. 18 James Moffat / Joey Hand Jim Beam Racing 102 2:13:24.3234 99 1:11.3020R
5. 61 Fabian Coulthard / Patrick Long Bundaberg Racing Team 102 2:13:27.3948 102 1:12.0323r
6. 11 Greg Murphy / Oliver Gavin Kelly Racing 102 2:13:28.6881 64 1:12.8150r
7. 15 Rick Kelly / Jorg Bermeister Jack Daniel's Racing 102 2:13:33.9845 72 1:12.8667r
8. 34 Michael Caruso / Augusto Farfus Jr Garry Rogers Motorsport 102 2:13:35.1554 79 1:12.2442r
9. 19 Jonathan Webb / Gil De Ferran Tekno Autosports 102 2:13:36.5708 88 1:11.8573r
10. 33 Lee Holdsworth / Simon Pagenaud Garry Rogers Motorsport 102 2:13:38.3600 87 1:12.3749r
11. 2 Garth Tander / Ryan Briscoe Toll Holden Racing Team 102 2:13:38.3741 65 1:12.8777r
12. 47 Tim Slade / Helio Castroneves Lucky 7 Racing 102 2:13:38.6205 72 1:12.7869r
13. 7 Todd Kelly / Richard Westbrook Jack Daniel's Racing 102 2:13:38.9841 95 1:12.5631r
14. 1 James Courtney / Darren Turner Toll Holden Racing Team 102 2:13:42.2283 44 1:12.8328r
15. 55 Paul Dumbrell / Christian Klein The Bottle-O Racing Team 102 2:13:43.6123 47 1:13.0291r
16. 9 Shane Van Gisbergen / Emanuele Pirro Stone Brothers Racing 102 2:13:45.4316 75 1:12.5124r
17. 14 Jason Bargwanna / Allan Simonsen Brad Jones Racing 102 2:13:47.4393 74 1:13.2757
18. 49 Steve Owen / Boris Said Paul Morris Motorsport 102 2:13:50.4773 68 1:12.6251r
19. 16 David Reynolds / Alex Tagliani Kelly Racing 100 2:13:51.1914 64 1:12.9075r
20. 12 Dean Fiore / Gianni Morbidelli Triple F Racing 100 2:14:09.6162 94 1:13.0722r
21. 8 Jason Bright / Stephane Sarrazin Brad Jones Racing 99 2:13:53.7629 73 1:13.1356
22. 39 Russell Ingall / Jan Magnussen Paul Morris Motorsport 97 2:14:27.5129 39 1:13.1343
23. 4 Alex Davison / Marc Lieb Stone Brothers Racing 78 2:13:57.6370 58 1:13.4668
DNF. 3 Tony D'Alberto / Vitantonio Liuzzi Wilson Security Racing 75 2:13:31.6118 46 1:13.1534
DNF. 888 Craig Lowndes / Andy Priaulx TeamVodafone 52 1:41:17.3821 26 1:12.6441r
DNF. 17 Steven Johnson / Dirk Muller Jim Beam Racing 24 31:17.3493 20 1:14.2562
DNF. 30 Warren Luff / Marino Franchitti Gulf Western Oil Racing 14 18:43.4264 6 1:15.2456
DNF. 21 Karl Reindler / Fabrizio Giovanardi Fair Dinkum Sheds Racing 13 17:11.9693 10 1:13.9750
 
Viimeksi muokattu:

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
Entäs se tärkein seikka, eli oma epävirallinen Corvette-Porsche-BMW tehdaskuskimittelöni? :frank:

1) BMW / Hand
2) Porsche / Long
3) Corvette / Gavin
4) Porsche / Bergmeister
5) BMW / Farfus
6) Corvette / Westbrook
7) Corvette / Magnussen
8) Porsche / Lieb
9) BMW / Priaulx
10) BMW / Muller

Anyways mites se meni, kaunista kilpailua on ilo katsella? Toivottavasti tästä tulee yhä jatkuva traditio, sillä kyllä tällainen oikealla moottoriradalla ja oikeilla autoilla ajettava all-star spektaakkeli sopii kauden loppupuoleen kuin nyrkki silmään. Sellainenhan tästä kauden lopusta on tähän mennessä puuttunutkin *köh* forget RoC *köh*

Yhtään Bourdaisin ajoa väheksymättä oli tietysti aikalailla ennustettavissa että voitto oli tuloillaan joko Vodafonelle tai HRT:lle, mutta hienoja ja yllättäviä suorituksia nähtiin kärjessä silti. Pat Long jatkoi hyvää virettä viime vuodestaan ja sai vähän aihetta iloon keskinkertaisen ALMS-rundin jälkeen, voisi sanoa että mies oli jälleen yksi kisan moraalisista voittajista. Loistavan ajon tehnyt Olly Gavin aloitti hänkin kisan perin vaikeista lähtökohdista, ja hänen sekä Murphyn tavoittelema podium katosi taivaanrantaan oikeastaan vain lopun rengashuolien ja töppäilyjen takia.

Moffatin entry jäi kuitenkin tietysti päällimmäisenä mieleen, loistava quali ja arkkiviholliseni mr. Hand piti auton hienosti kärkiviisikossa. Jos SC olisi tullut vain pari kierrosta aikaisemmin, olisivat herrat saattaneet seisoa jopa podiumin korkeimmalla korokkeella.

Pari parannusehdotusta tapahtumalle on toki paikallaan. Goodwinin ja Hindyn MWM:ssä ehdottama erillinen sprinttikilpailu näille julkkiskuskeille (vaikka vanhemmilla autoilla) olisi hyvä idea, tai mikseipä vaikka qualisessio jonne vakioaussikuskeilta evättäisiin pääsy kokonaan. Heidän sarjansahan tämä toki on, mutta enemmän ruutuaikaa heidän kakkoskuskiensa luulisi saavan kun paikallekin raahautuvat.

Viime viikonlopun tradegia saatiin karistettua pois ja Danin muistoa kunnioitettiin useammankin tahon toimesta. Huomenna mennään taas.
 
Viimeksi muokattu:

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18476

Armor All Gold Coast 600 viikonlopun viimeisen lähdön voittoon ajoivat Ford Performance Racingin Mark Winterbottom/Richard Lyons, toiseksi sijoittuivat eilisen päivän voittajat Sebastien Bourdais/Jamie Whincup, kolmanneksi Lee Holsworth/Simon Pagenaud ja neljänneksi Greg Murphy/Olivier Gavin. James Courtney/Darren Turner parivaljakko olivat kuudenneksi nopeimpia, viimeaikoina sijoituksellisesti hallitseva mestari Courtney on ajanut ihan hyville sijoille. Sebastien Bourdais oli Dan Wheldon-pokaalin voittaja.
9) BMW / Priaulx
10) BMW / Muller
Andy Priaulxilta viikonloppu oli kaiken kaikkiaan huono ja ei Muller sen parempaan oikeastaan pystynyt.
Pari parannusehdotusta tapahtumalle on toki paikallaan. Goodwinin ja Hindyn MWM:ssä ehdottama erillinen sprinttikilpailu näille julkkiskuskeille (vaikka vanhemmilla autoilla) olisi hyvä idea, tai mikseipä vaikka qualisessio jonne vakioaussikuskeilta evättäisiin pääsy kokonaan. Heidän sarjansahan tämä toki on, mutta enemmän ruutuaikaa heidän kakkoskuskiensa luulisi saavan kun paikallekin raahautuvat.
Miksi vanhoilla autoilla, kun mielestäni sopivimmat autot kansainvälisillekkin kuljettajille olisivat nämä uudemmat ja tuo sprinttikilpailu kuulostaisi hyvältä, katsotaan tapahtuuko tällä rintamalla mitään myöhemmin.
Heidän sarjansahan tämä toki on, mutta enemmän ruutuaikaa heidän kakkoskuskiensa luulisi saavan kun paikallekin raahautuvat.
Olisi jopa ihme jos ruutuaikaa siunaantuu Gold Coasissa enemmän vakiokuskeille, sillä aina maailmalta tulleet tähdet yleisesti ainakin rohmuavat TV-aikaa enemmän speciaali-viikonloppuina.
 
Viimeksi muokattu:

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
Hahaa, Corvette-kuskeilta 3-0 Bemaririntamaa vastaan :thumbup:

Rataan ja/tai sääntökirjaan pitäisi tehdä jotain konkreettisia muutoksia sillä nuo shikaanien oikailut menivät tänään ihan övereiksi. Tuomaroinnin tasokin jätti viime vuoden tapaan taas vituttamaan, puolet gridistä saa varikon läpiajoja kanttaririkkeistä ja kosketuksista mutta Boris Saidin annettiin suosiolla oikaista stinttinsä joka ikisellä kierroksella shikaaneja miten sattuu. Samanlaista pelleilyä Turnerin rangaistuksen kanssa ja muutenkin linja meni taas vähän niin ja näin. Niillä on varmaan Barnhart-setä lainassa siellä.

Parannettavaa siis löytyy yhä roimasti, mutta kokonaisuudessaan tapahtumahan oli jälleen menestys. Julkkiskuskit tuovat glamouria ja sarjan vakiokasvot huolehtivat ohituksista ja draamasta.

Miksi vanhoilla autoilla, kun mielestäni sopivimmat autot kansainvälisillekkin kuljettajille olisivat nämä uudemmat ja tuo sprinttikilpailu kuulostaisi hyvältä, katsotaan tapahtuuko tällä rintamalla mitään myöhemmin. .
Koska silloin kuskit voivat ajaa paineetta eikä tarvitse pelätä kolareita ja säästellä autoa pisteistä taisteleville vakiokuskeille.
 
Viimeksi muokattu:

Pahkasika

Well-known member
Liittynyt
12.1.2008
Viestit
2319
Sijainti
Oulu
Uskomantoa pelleilyä tuo toisen kisan shikaanioikominen, sekä kuskien että tuomariston osalta. Lowndesille harmin paikka, molemmissa kisoissa huonoa tuuria ja Whincup sai taas melko turvallisen johdon pisteissä.

Ja tietenkin Mika Salolta loistava suoritus :thumbup: Varsinkin riehuminen tiimiradiossa rengasrikon jälkeen :alppu:
 

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
Tänään oli sitten piiiiitkästä aikaa paluu normaaliin päiväjärjestykseen ja rutiiniskaboihin Symmonds Plainin ensimmäisen sprintin merkeissä. Vodafonet tutussa kaksoisvoitossa, pari vähän tiukempaa taistoa viimeisten kierrosten aikana, ja Murphylta irtosi rengas näyttävään tyyliin. Ihan jees.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös