Joo laitoin kans huomisen hesarin etusivulle mainoksen kisasta.Ilmottaudun. Kavereita ei oo mutta voin soitella puhelimen läpi ja kysellä. Facebookissa lähti myös tiedotus kaikille.
Tokkiisa pääsee, sano kun lukitaan .Olisin tulossa sillä optiolla että kaverini Team Paimiosta pääsee messiin. Ulkopuolisia kun korkeintaan treenikisoihin mahdollista päästä.
Joo no kaveri (menköön vaikka nimellä Mattio Katayama) sanoi että on kyllä messissä. Hieno homma jos pääsee messiinTokkiisa pääsee, sano kun lukitaan .
Noh, siis... olikohan se nipsuhuuli jo päässyt ratkaisuun? Sitten sais 5+5 ryhmät.Oisin saattanut tulla, mutta ei tarvii mun takia lähtee laajentelemaan.
Jarkko hävisi naiselle.Aika-ajot:
1. 4stroke 30.417 #2
2. Cmoney 30.994 #7
3. Katajainen 31.386 #1
4. Jonkki 31.669 #3
5. Williams- 32.353 #8
6. JNF 32.635 #10
7. Jacques 32.637 #9
Kisa:
1. 4stroke 30.117 #2
2. Cmoney 30.131 #7
3. Katajainen 30.800 #1
4. Jonkki 31.121 #3
5. Williams- 31.498 #8
6. Jacques 31.361 #9
7. JNF 31.591 #10
Joo.. tämä oli odotettavissa..Jarkko hävisi naiselle.
Niin synkältä kun se kuulostaakin, niin näin on. :jaska: :nope:Joo.. tämä oli odotettavissa..
Sä olet nyt viimeinen mohikaani meidän uudessa tiimissä.
Rata parani kokoajan, mutta kyllä tuo seiska tuntui huomattavasti ysiä paremmalta autolta. Se vaan yksinkertaisesti kiihtyi selvästi paremmin.no johan on mielenkiintoset ajat ja tulokset, ilm. autoissa taas suht isoja eroja kun katsoo Jacqun aikoja esim.?
mites radan muutokset, tuntuuko kokonaisuutena hitaammalta vai nopeemmalta, enempi vai vähempi ohituspaikkoja? Muuta mutu-merkkejä?
Tais tulla vähän enemmän kuin pari pientä virhettä noin yleisesti.. Tulokseen olen tyytyväinen, mutta kisan loppupuoliskolla tuli kyllä ihan liikaa kosketuksia/osumia renkaisiin. Ekan shikaanin vika rengas tuli kyllä tutuksi siinä. Pakko myöntää tosin, että en osaa juuri nyt sanoa mistä tuo johtui että oma ajo epätarkentui noin paljon.. :dunno: Rata tuntui tosi liukkaalta aika-ajojen aikana, varsinkin pari ekaa kierrosta oli mielenkiintoiset.. Kisassa sain tehtyä eroa JNF:ään ja Jacquesiin, mutta kiitos oman tunaroimisen, nuo pääsivät takaisin lähietäisyydellä. Sain kuitenkin onneksi pidettyä takanani loppuunasti.Takaosan jälkimmäinen shikaanikompleksi on aika tekninen ja siinä pikkuvirheellä menettää helposti paljonkin aikaa. Tästä hyvänä esimerkkinä Wilzkun pari pientä virhettä, jonka takia JNF sai 2-3 sekunnin eron kuitattua samantien.
OK hyvä tietää. #7 oli viime vuonnakin nopea auto, nyt jos näyttää ennen ksiaa samalta niin olisko fiksua pyytää jättään se vara-autoksi kisassa?Rata parani kokoajan, mutta kyllä tuo seiska tuntui huomattavasti ysiä paremmalta autolta. Se vaan yksinkertaisesti kiihtyi selvästi paremmin.
Mielestäni näiden autojen välinen ero ei kuitenkaan 8 kymmenystä ollut vaan ehkä 3-4 kymmenystä. Radan pidon paraneminen kun vaikutti asiaan varmasti myös.
Aika-ajoissa ysi oli tosi holtiton kun radalla oli heikosti pitoa. Kun pitoa tuli, niin tuon auton ajettavuuskin parani kyllä, kuten finaaliajoistakin voi päätellä.
Kuulemma uudet moottorit. #7n lisäksi siellä oli nyt muitakin selvästi hyviä autoja.OK hyvä tietää. #7 oli viime vuonnakin nopea auto, nyt jos näyttää ennen ksiaa samalta niin olisko fiksua pyytää jättään se vara-autoksi kisassa?
Miltäs rata vaikutti muuten, oliko profiili nopeampi vai hitaampi vrt. edelliseen? Sujuvampi? tms?