Tribute to Puhis GP @ Myllypuro 06.02.2011

JNF

Well-known member
Liittynyt
5.12.2004
Viestit
1173
Ilmottaudun. Kavereita ei oo mutta voin soitella puhelimen läpi ja kysellä. Facebookissa lähti myös tiedotus kaikille.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13717
Olisin tulossa sillä optiolla että kaverini Team Paimiosta pääsee messiin. Ulkopuolisia kun korkeintaan treenikisoihin mahdollista päästä.
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Odotan kisaan asti. kannatti se kicissäkin:cool:
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Aika-ajot:
1. 4stroke 30.417 #2
2. Cmoney 30.994 #7
3. Katajainen 31.386 #1
4. Jonkki 31.669 #3
5. Williams- 32.353 #8
6. JNF 32.635 #10
7. Jacques 32.637 #9

Kisa:
1. 4stroke 30.117 #2
2. Cmoney 30.131 #7
3. Katajainen 30.800 #1
4. Jonkki 31.121 #3
5. Williams- 31.498 #8
6. Jacques 31.361 #9
7. JNF 31.591 #10

Vapaat harjoitukset 1:
Nasty Boy 29.549 #2
4stroke 29.570 #3
Cmoney 30.103 #1
Katajainen 30.416 #10
Jacques 30.644 #7
Wilzku 31.708 #9
Joku urpo, joka ei noudattanut sinistä lippua 32.579 #8

Vapaat harjoitukset 2:
Cmoney ???
Katajainen ???
 

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
Aika-ajot:
1. 4stroke 30.417 #2
2. Cmoney 30.994 #7
3. Katajainen 31.386 #1
4. Jonkki 31.669 #3
5. Williams- 32.353 #8
6. JNF 32.635 #10
7. Jacques 32.637 #9

Kisa:
1. 4stroke 30.117 #2
2. Cmoney 30.131 #7
3. Katajainen 30.800 #1
4. Jonkki 31.121 #3
5. Williams- 31.498 #8
6. Jacques 31.361 #9
7. JNF 31.591 #10
Jarkko hävisi naiselle.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Kisailu oli hauskaa.. Autotuuri jätti mut häntäpään taisteluihin, mutta ymmärsin ettei auto ollut myöskään paras mahdollinen Wilzkulla ja JNF:lläkään. Alussa oli vaikeuksia radan ja pidon kanssa. Pidon parantuessa jutun juonikin alkoi löytyä.

Kisan jälkeen otettiin vielä harjoitukset ja auto #7 osoittautui selvästi ysiä paremmaksi. Mutkista ko. auto lähti huomattavasti paremmin kuin #9.

Ilmeisesti autoista kuitenkin #1, #3, #2 ja #7 olivat aika tasaisen hyviä. Sitten taas #8, #10 ja #9 ns. keskitasoa, mutta mikään ajossa olleista autoista ei tainnut mitenkään ruoska olla.

Rataprofiilikin tuntui ihan kivalta. Takaosan jälkimmäinen shikaanikompleksi on aika tekninen ja siinä pikkuvirheellä menettää helposti paljonkin aikaa. Tästä hyvänä esimerkkinä Wilzkun pari pientä virhettä, jonka takia JNF sai 2-3 sekunnin eron kuitattua samantien.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13717
Joouuoo aika-ajon yli puolen sekan ero 4strokeen arvellutti, meneekö yksinajeluksi. Onnistuin kuitenkin roikkumaan koko kisan arviolta 0,2-0,9 sekan päässä. Välillä ero kasvoi ja sitten kuroin taas kiinni. Näköjään ihmeen paljon paransin ajoa aika-ajosta vaikken oikein tiedä edes, mitä tein erilailla. 3 kierroksellaohitettavaa enkä oikein hanakasti ajatellut yrittäväni niiden avulla tässä TREENIkisassa 4strokesta ohi, karkuun en olisi kuitenkaan päässyt. Maalissa +0,80 ja kolmas 12 sekkaa perässä.

Sitten muuten vaan ajoa. #1llä 30,1 (taas) ja Nasty ja 4stroke yli puoli sekkaa edellä. Pienet autoerot tuli kyllä mieleen.
Sitten kokeilin hyväksi osoittautunutta #2sta mutta sillä 30,00. Perkele(en) seliseliä mutta siinä oli suoraan kaasujalan kantapään alla teräväreunainen reikä pohjassa (popniitin vaimikäsiinäon kohdalla), ja ajokengän musta pohjakumi kantapään takana nappasi siihen vähän väliä kiinni ja on nyt muutaman sentin matkalta repsottaen irti kengästä. Jotain liimaa se vaatii. Ehkä (toivottavasti) se häiritsi ja kiroilutti sen verran ettei kierrosaika ollut odotettu.
Katajainen (painaa 100 kiloa) #7lla tempaisi tässä viimeisessä erässä 29,60. Kova aika, ja seuraavaksi parhaansa oli 29,99. Olisi kanssa kuulemma ollut kiva tietää mitä sitten teki niin paljon paremmin yhdellä kierroksella. Silloin tällöin tyypillistä Myllypuroa.

Mielenkiintoinen kisa tulossa maaliskuussa, oma sijoitukseni voi realistisen tuntuisesti olla mitä vaan podiumin ja b-finaalin välillä, joskin viimemainittu olisi pieni pettymys.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
no johan on mielenkiintoset ajat ja tulokset, ilm. autoissa taas suht isoja eroja kun katsoo Jacqun aikoja esim.?

mites radan muutokset, tuntuuko kokonaisuutena hitaammalta vai nopeemmalta, enempi vai vähempi ohituspaikkoja? Muuta mutu-merkkejä?
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
no johan on mielenkiintoset ajat ja tulokset, ilm. autoissa taas suht isoja eroja kun katsoo Jacqun aikoja esim.?

mites radan muutokset, tuntuuko kokonaisuutena hitaammalta vai nopeemmalta, enempi vai vähempi ohituspaikkoja? Muuta mutu-merkkejä?
Rata parani kokoajan, mutta kyllä tuo seiska tuntui huomattavasti ysiä paremmalta autolta. Se vaan yksinkertaisesti kiihtyi selvästi paremmin.

Mielestäni näiden autojen välinen ero ei kuitenkaan 8 kymmenystä ollut vaan ehkä 3-4 kymmenystä. Radan pidon paraneminen kun vaikutti asiaan varmasti myös.

Aika-ajoissa ysi oli tosi holtiton kun radalla oli heikosti pitoa. Kun pitoa tuli, niin tuon auton ajettavuuskin parani kyllä, kuten finaaliajoistakin voi päätellä.
 

Williams-

Senior member
Liittynyt
14.5.2003
Viestit
1224
Sijainti
Hyvinkää
Takaosan jälkimmäinen shikaanikompleksi on aika tekninen ja siinä pikkuvirheellä menettää helposti paljonkin aikaa. Tästä hyvänä esimerkkinä Wilzkun pari pientä virhettä, jonka takia JNF sai 2-3 sekunnin eron kuitattua samantien.
Tais tulla vähän enemmän kuin pari pientä virhettä noin yleisesti.. Tulokseen olen tyytyväinen, mutta kisan loppupuoliskolla tuli kyllä ihan liikaa kosketuksia/osumia renkaisiin. Ekan shikaanin vika rengas tuli kyllä tutuksi siinä. :D Pakko myöntää tosin, että en osaa juuri nyt sanoa mistä tuo johtui että oma ajo epätarkentui noin paljon.. :dunno: Rata tuntui tosi liukkaalta aika-ajojen aikana, varsinkin pari ekaa kierrosta oli mielenkiintoiset.. Kisassa sain tehtyä eroa JNF:ään ja Jacquesiin, mutta kiitos oman tunaroimisen, nuo pääsivät takaisin lähietäisyydellä. Sain kuitenkin onneksi pidettyä takanani loppuunasti.

Erillisellä 10-minuuttisella tulikin sitten reilu +0,200 finaalin kierrosaikaan lisää, mutta ymärrärsin että auto ei ollut parhaimpia (#9).. Jep - se on aina auton vika, jos aika huononee. :D Ei vaan, kait täytyy yrittää käydä treenaamassa ennen kisaa, mutta näyttäs siltä että lähtöasetelmat ei ihan huonoimmat ole..
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Rata parani kokoajan, mutta kyllä tuo seiska tuntui huomattavasti ysiä paremmalta autolta. Se vaan yksinkertaisesti kiihtyi selvästi paremmin.

Mielestäni näiden autojen välinen ero ei kuitenkaan 8 kymmenystä ollut vaan ehkä 3-4 kymmenystä. Radan pidon paraneminen kun vaikutti asiaan varmasti myös.

Aika-ajoissa ysi oli tosi holtiton kun radalla oli heikosti pitoa. Kun pitoa tuli, niin tuon auton ajettavuuskin parani kyllä, kuten finaaliajoistakin voi päätellä.
OK hyvä tietää. #7 oli viime vuonnakin nopea auto, nyt jos näyttää ennen ksiaa samalta niin olisko fiksua pyytää jättään se vara-autoksi kisassa?

Miltäs rata vaikutti muuten, oliko profiili nopeampi vai hitaampi vrt. edelliseen? Sujuvampi? tms?
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13717
OK hyvä tietää. #7 oli viime vuonnakin nopea auto, nyt jos näyttää ennen ksiaa samalta niin olisko fiksua pyytää jättään se vara-autoksi kisassa?

Miltäs rata vaikutti muuten, oliko profiili nopeampi vai hitaampi vrt. edelliseen? Sujuvampi? tms?
Kuulemma uudet moottorit. #7n lisäksi siellä oli nyt muitakin selvästi hyviä autoja.
 
Ylös