OK hyvä tietää. #7 oli viime vuonnakin nopea auto, nyt jos näyttää ennen ksiaa samalta niin olisko fiksua pyytää jättään se vara-autoksi kisassa?
Joo kokonaisuudessaan autot olivat mielestäni tasaisempia kuin viime vuonna. Siellä ei ollut yhtään selvästi ylivoimaista autoa, mutta ei toisaalta selvää ruoskaakaan. Jos tuo ysi nyt oli ehkä se huonoin auto (Wilzkun harkka-ajankin perusteella voisi päätellä, kun paremmalla radalla aika heikkeni) niin olen sitä mieltä, että hyvä kuljettaja saa senkin kulkemaan.. Sitä mukaa kun pito paranee ja renkaat lämpenee, niin se autokin paranee selvästi.. Eli harkoissa sillä voi olla hankalampaa, mutta pitäisi aika-ajoihin mennessä tulla tarpeeksi pitoa.
Miltäs rata vaikutti muuten, oliko profiili nopeampi vai hitaampi vrt. edelliseen? Sujuvampi? tms?
Rataprofiili on mielestäni ihan hyvä ja siellä on ainakin yksi suht hankala mutkakompleksi, jossa pienen virheen takia menettää helposti aikaa. Se siis lupailee hyvää kisan kannalta. Lisäksi siellä ei ole ainuttakaan sellaista neulansilmää, joka tulisi pidemmän suoran jälkeen. Se parantaa radan ajettavuutta huomattavasti, mutta toisaalta tekee ohitusmahdollisuudet vieläkin vaikeammaksi..
Paras ohituspaikka lienee viimeinen mutka, mikä on hyvä juttu videoinnin kannalta.
Niin ja hyvä juttu on myöskin se, ettei hyvää aikaa tavoitellakseen tarvitse tappaa itseään ykkösmutkaan. :ahem: