PeePee
Team 107
Focus testattu. Akku oli sipannut ja auto läksi käyntiin boosterin avulla. Sitten toimi kyllä hyvin.
Auto oli Aurista selkeästi sporttisempi, ja ehkä enemmän automaisempi. Auris oli hieman avaruusalus. Sitä en tiedä oliko se huono puoli.
Focus vastasi myös paremmin kaasuihin ja lähti liikkeelle pirteämmin.
Focuksesta puuttui vakionopeudensäädin, joka tietenkin on pieni miinus. Myös kilometrit edelleen arveluttavat. Auto on kuulemma ollut vartiointiliikkeen esimiehellä. Jotenkin se kertoo myös siitä, että ei ole ehkä saanut kevyintä kaasujalkaa.
Päivitykset hintoihin on Auris 14500,- ja Focus (160tkm huolto tehtynä) 11990,-
Hinnat tippuu ja luulen että Auriksesta saisi vielä 500,- pois.
Valinta vaikeutuu koko ajan...
Auto oli Aurista selkeästi sporttisempi, ja ehkä enemmän automaisempi. Auris oli hieman avaruusalus. Sitä en tiedä oliko se huono puoli.
Focus vastasi myös paremmin kaasuihin ja lähti liikkeelle pirteämmin.
Focuksesta puuttui vakionopeudensäädin, joka tietenkin on pieni miinus. Myös kilometrit edelleen arveluttavat. Auto on kuulemma ollut vartiointiliikkeen esimiehellä. Jotenkin se kertoo myös siitä, että ei ole ehkä saanut kevyintä kaasujalkaa.
Päivitykset hintoihin on Auris 14500,- ja Focus (160tkm huolto tehtynä) 11990,-
Hinnat tippuu ja luulen että Auriksesta saisi vielä 500,- pois.
Valinta vaikeutuu koko ajan...