theparsa89
New member
- Liittynyt
- 7.4.2010
- Viestit
- 3
Tarkistakaa faktat ennen kun aloitatte huutelun noista salaliittoteorioista,, esim kuinka monta ranskalaista on Fia rallikomiteassa :wink:
No ihan loogista. Jos siinä ei nuotituksessakaan siimaa ollut, niin ei kisassakaan. Virhe on siis tehty järjestäjän päässä nuotituksen aikaan. Toisaalta enää ei puutu kun se, että "herrasmiessopimus" oikomista koskien ois alunperin lähtösin Sitikalta..Jos tarina pitää kutinsa eli käydään FIA:n puolesta repimässä siimat pois ja sen jälkeen sakotetaan järjestäjiä siitä että oikaisu on tehty mahdolliseksi, ihan sama minkä maalaista naavapartaa siellä johtopaikoilla on niin onhan tuo nyt ihan spede-touhua FIA:nkin puolelta. Jos oikeasti välittäisi niin voisi jopa vähän hävetä WRC:n puolesta.
Relaa, en oo menossa.Ja haluat samalla ottaa vastuun jos kuljettaja menettää henkensä??
Periaatteessa samaa mieltä mutta jos ajoreitti kerran oli piirretty tiekirjaan kuten on väitetty, niin siinä tapauksessa virhe on vain ja ainoastaan oikaisseiden autokuntien eikä järjestäjän. Säännöissä kun on maininta että tiekirjaan merkittyä reittiä on noudatettava.Ei se Loebin tai sitikan vika ole, jos reitille on jätetty mahdollisuus tulkita ajoreitti kahdella eri tavalla. Olkoonkin että siellä on Fian miehet käyneet repimässä nauhoja pois, reitti on silti ollut kaikille samanlainen.
Oikaisu tapahtui siis vasta toisella ajokerralla, ekalla kiekalla ympyrä vedettiin sopparin mukaan hitaampaa puolta? Herättää vaan entistä enemmän kysymyksiä, FIA:n pamppu käy repimässä opasteet pois ja muistaa mainita uudesta oikopolusta vain toiselle talleista, vai miten tämä meni. Kiesus taas.Ensimmäisellä kerralla hämminkiä aiheuttaneessa liikenneympyrässä oli selvä opaste reitistä, mutta toisella kerralla opaste puuttui.
-HS-
Ei se siihen vaikutakkaan ja olen kyllä samaa mieltä Mikon suorituksista, mutta muuten se vaikuttaa koko lajin tulevaisuuteen ja uskottavuuteen jos yksi talli pääsee tällaisista aina kuin koira veräjästä... Itse uskon nyt ja aiemmin nähdyn perusteella että jos Ford olisi ollut rikkonut talli niin seurauksia olisi tullut...Miten se vaikuttaa, että Hirvosen suoritukset on jotenkin olleet taas aneemisia?
Ford's Malcolm Wilson said: "We put this one into the clerk of the course on Saturday morning asking for clarification. We didn't get a satisfactory answer so we then put the request into the stewards to give us a clarification of the situation. We then decided to seek clarification from the stewards.
"The big thing is there's been an advantage gained by the ambiguity in the road book. And we wanted clarification for the future. Everybody knows the rallies have been [decided by] 0.2 of a second. Everybody is investing a lot of money in this championship and we want absolute clarification as to where we are on the regulations."
http://www.autosport.com/news/report.php/id/91890
Ei kannata kovin sokeasti lukea noita maikkarin juttuja, siellä kun uutiset kirjoitetaan niin vahvojen suomilasien läpi ettei mitään järkeä. Ilmeisesti homma meni kuitenkin sääntöjen mukaan aivan oikein, suomalainen media vain osaa tehdä tästäkin hirveän jutun. Varsinkaan FIAa on asiasta ihan turha syyttää, kisajärjestäjien ja Fordin hölmöyden piikkiin tämä menee.Ei jumalauta tuota FIA:n toimintaa, mikähän tosiaan olisi ollut tuomio jos vain Fordit olisivat tuon liikenneympyrän oikaisseet?