Missä pinkkikarva nopat?.Ex-keräily maidokkaan hytti:
Missä pinkkikarva nopat?.Ex-keräily maidokkaan hytti:
Tää meni aika pelleilyks loppupeleissä ja ohi aiheen.Päärynämäen poliisit, poika, Päärynämäen poliisit.
Ex-keräily maidokkaan hytti:
Entä lasten päästä vedettävä sänky?Missä pinkkikarva nopat?.
Rekkassa on ihan oma makuuhytti, ei sinne mitään lisäsänkyjä tarvitse raahata.Entä lasten päästä vedettävä sänky?
:eek!: Miten tuo onnistuu :eek!:Entä lasten päästä vedettävä sänky?
No löytyiväthän ne yhdyssanat lopulta!Rekkassa on ihan oma makuuhytti, ei sinne mitään lisäsänkyjä tarvitse raahata.
Jaahas, menin halpaanNo löytyiväthän ne yhdyssanat lopulta!
:eek!: Miten tuo onnistuu :eek!:
Toi on sellainen Vetoauton, puoliperävaunun ja keskiakseliperävaunun yhdistelmä (lusikka-haarukka tai pendoliino) Sivun alemman puoliskon oikeassa laidassa erilaisien yhdistelmien kuvia nimityksineen. Moduulirekan nimellä taisi kaikki nuo hiukan pidemmän yhdistelmät kulkea silloin kun jollain kuljetustekniikan tms kurssilla olin. On muuten varmaan venkula peli peruuttaa tuollainen.Taas havaitsin itselleni ennennäkemättömän peräkärry-yhdistelmän. Normaalin kolmiakselisen puoliperävaunun perässä oli huvittavan näköinen, puoliperävaunua lyhyempi kärry, jossa oli rungon keskellä kaksi akselia.
No hitto. Niin taitaa olla, tai ainakin tuolla wikissä oli... Kaikkea sitä.Lusikka-haarukka ja pendoliino on kai jotain ammattisanastoa.
Kulkee vasikka nimityksellä tuo pikkunen .kurski!
Taas havaitsin itselleni ennennäkemättömän peräkärry-yhdistelmän. Normaalin kolmiakselisen puoliperävaunun perässä oli huvittavan näköinen, puoliperävaunua lyhyempi kärry, jossa oli rungon keskellä kaksi akselia. Vetoauton maalauskin oli normaalista poikkeava.
Talouselämä sanoi:Nyt tulee kilpa-auton näköinen rekka - mahtava energiansäästäjä
Janne Luotola - Saksalainen kuorma-autonvalmistaja Man esitteli uuden virtaviivaisen mallin, joka vähentää jarrujen kulutusta ja päästöjä 25 prosenttia, kertoo Ny Teknik.
Henkilöautojen päästörajoja tiukennetaan koko ajan, mutta pian tiukennukset kouraisevat myös kuorma-autojen valmistajia. Man ennakoi, että Euroopassa yli 12 tonnia painavat ajoneuvot otetaan päästörajoitusten piiriin tulevaisuudessa.
Man vastaa päästöjen vähennykseen muuttamalla kuorma-autojen perinteistä suorakulmaista muotoilua. Kontit ovat suorakulmaisia, koska se tehostaa kuorman lastaamista ja koska tilaan saadaan silloin mahtumaan mahdollisimman paljon tavaraa. Varjopuolena kulmikkaissa konteissa on kuitenkin se, että niiden aiheuttama ilmanvastus syö 37 prosenttia matkaan kuluvasta energiasta.
Uutiskirjeestä saat muutkin uutiset päivittäin.
Tilaa uutiskirje
Designuutuus Concept S vähentää ratkaisevasti kuorma-auton ilmanvastusta 0,3:een, mikä on samaa suuruusluokkaa kuin henkilöautoilla. Sen ansiosta hiilidioksidipäästöt pienenevät 25 prosenttia.
Myös sivupeilit on poistettu ohjaamon ulkopuolelta. Niiden tilalle on taakse asennettu kamerat ja ohjaamoon asennettu näyttö.
Kun kuljetuskapasiteetti pienenee, tarvitaan teille enämpi, heh, rekkoja.
Varsin miehekkään näköinen peliväline.
Lisää pituutta hieman, niin pysyy samana. :ahem:Kun kuljetuskapasiteetti pienenee, tarvitaan teille enämpi, heh, rekkoja.