Niihän se olisi ihanne juu, mutta kun harvan suomikuskin näytöt riittää siihen, että tehdastiimit tulis tarjoamaan sopimusta ja toisaalta harvalla riittää massia niin paljon että voisi ostaa itselleen tallipaikan. Pari mestaruutta alemmissa sarjoissa (enkä tarkoita nyt mitään Vakio1600 tai FinRace sarjoja), esim. jossain GT3 sarjassa ja sen jälkeen voisi olla realismia mennä koputtelemaan LMP-tehdastallien oville. Tällä erää lähinnä Vilander, Palttala ja Eskelinen ovat sellaisia nimiä joilla olisi edes teoreettisia senssejä LMP:n rattiin. Räikkösellä ja Bottaksella on ihan muut jutut mielessä ja toisekseen molemmat ovat sen verran hintavia kuljettajia, että tiimien mielenkiinto loppuu jo siihen.
Joku V8 Star voisi EHKÄ houkutella Severiä jos joku tiimi tarjoaisi hälle maksukuljettajan paikkaa. Muutoin tuskin vaihtaa yhtään mihinkään STT sarjasta.
INDY/Nascar ympyröihin lähinnä Räikkösellä olisi kysyntää, mutta kuten sanottu Kimin mielenkiinto on nyt F1:ssa ja kun Lotus-Rellulla vielä voi ajaa voitostakin, niin asian tilassa ei ole odotettavissa pikaisia muutoksia.