Tekee ja sanoo mitä huvittaa. Lajissa jossa on muutamia piristäviä poikkeuksia lukuunottamatta totuttu näkemään kiltisti PR-tirehtöörien käskyjen mukaan pokkelehtivia mannekiineja ei tarvitse rikkoa hotellihuoneita ja imeä kokkelia mallin rintamuksilta ollakseen lajin rokkistara.Sitä kyllä ihmettelen että mikä juttu toi Kimi=rockstar läppä oikeen on? Aika laimee rokkistara mun mielestä. Ehkä jotain Arttu Wiskari tai Samuli Edelman tasoa...
Ei vai? Nyt vasta sanot.ei tarvitse rikkoa hotellihuoneita ja imeä kokkelia mallin rintamuksilta ollakseen lajin rokkistara.
Onhan se noin, mutta jotenkin silti ei vaan mun mielestä Kimin asenne ole kovin rock. Jos en kauheesti valehtele niin mun mielestä Kimin asenne on Iceman! :thumbup: Se kuvaa 107 kertaa paremmin kun rockstar.Tekee ja sanoo mitä huvittaa. Lajissa jossa on muutamia piristäviä poikkeuksia lukuunottamatta totuttu näkemään kiltisti PR-tirehtöörien käskyjen mukaan pokkelehtivia mannekiineja ei tarvitse rikkoa hotellihuoneita ja imeä kokkelia mallin rintamuksilta ollakseen lajin rokkistara.
Ei rokkitähteydessä ole kysymys Kimin asenteesta, vaan muiden suhtautumisesta Kimiin. Siinä on lajiin ennennäkemätöntä rokkitähteyttä. Eilisiltainen twittermyrsky osoitti sen varsin selvästi. Kimsterin voittoa ja leave me alonea huudettiin homona ympäri palloa ja mukana isoja nimiä eri aloilta laajalla skaalalla. Miehen ei kiinnosta -asenne on luonut äijästä brändin, joka kasvaa aina vaan isommaksi, mitä vähemmän Kimiä kiinnostaa.Onhan se noin, mutta jotenkin silti ei vaan mun mielestä Kimin asenne ole kovin rock. Jos en kauheesti valehtele niin mun mielestä Kimin asenne on Iceman! :thumbup: Se kuvaa 107 kertaa paremmin kun rockstar.
:ahem:Jos F1-Forum rupee myymään paitoja joskus niin tuo Leave me alone kyllä pitäs saada valikoimaan .
Automerkeille imago on erittäin tärkeä juttu. Samanlaisia peltipurkkeja toiset vain ovat coolimpia kuin toiset. Lotus on niin marginaalivalmistaja, että Kimiä on vaikea hyödyntää autojen myynnissä. Voimme vain kuvitella minkälaisen mainoskampanjan Lotus Espritin ympärille voisi rakentaa Kimin avulla.Ei rokkitähteydessä ole kysymys Kimin asenteesta, vaan muiden suhtautumisesta Kimiin. Siinä on lajiin ennennäkemätöntä rokkitähteyttä. Eilisiltainen twittermyrsky osoitti sen varsin selvästi. Kimsterin voittoa ja leave me alonea huudettiin homona ympäri palloa ja mukana isoja nimiä eri aloilta laajalla skaalalla. Miehen ei kiinnosta -asenne on luonut äijästä brändin, joka kasvaa aina vaan isommaksi, mitä vähemmän Kimiä kiinnostaa.
Tätä yritin kauden alla selvittää niille tahoille, joiden mielestä Kimin palkkaaminen oli markkinamielessä huono valinta. Se oli niin nappi valinta, kuin voi olla. Mies on legenda ja legenda vaan kasvaa.
No näin kai sitten. Nykyään se taitaa olla toi twitteri mikä määrittää. Siellähän ne taitaa kaikki muutkin rokkikukot nykyään twiitata 'homona'... Uudet ajat, uudet ajat.Ei rokkitähteydessä ole kysymys Kimin asenteesta, vaan muiden suhtautumisesta Kimiin. Siinä on lajiin ennennäkemätöntä rokkitähteyttä. Eilisiltainen twittermyrsky osoitti sen varsin selvästi. Kimsterin voittoa ja leave me alonea huudettiin homona ympäri palloa ja mukana isoja nimiä eri aloilta laajalla skaalalla. Miehen ei kiinnosta -asenne on luonut äijästä brändin, joka kasvaa aina vaan isommaksi, mitä vähemmän Kimiä kiinnostaa.
Kimin Lotus ei valmista muita kuin F1-kilpa-autoja. Lotus Carsiin tallilla ei ole muuta sidosta kuin oikeus käyttää nimeä ja velka emoyhtiölle Protonille. Lotus Cars ei siis voi käyttää Kimiä kampanjoinnissaan (ellei sitten erikseen moisesta sovi).Automerkeille imago on erittäin tärkeä juttu. Samanlaisia peltipurkkeja toiset vain ovat coolimpia kuin toiset. Lotus on niin marginaalivalmistaja, että Kimiä on vaikea hyödyntää autojen myynnissä. Voimme vain kuvitella minkälaisen mainoskampanjan Lotus Espritin ympärille voisi rakentaa Kimin avulla.
Lewis ihan itse kertoi että "I´m even cooler than Kimi"Kimillä ylivoimaisesti eniten faneja ympäri palloa ja ollut täysin poikkeuksellinen persoona ykkösissä heti ensimmäisestä testistä lähtien. Muut ei vaan pysty, vaikka pari on yrittänyt.
Kimiä ei varmastikaan tarvi mitenkään hyödyntää markkinoinnissa. Tekee sen jo olemalla mukana F1:ssäAutomerkeille imago on erittäin tärkeä juttu. Samanlaisia peltipurkkeja toiset vain ovat coolimpia kuin toiset. Lotus on niin marginaalivalmistaja, että Kimiä on vaikea hyödyntää autojen myynnissä. Voimme vain kuvitella minkälaisen mainoskampanjan Lotus Espritin ympärille voisi rakentaa Kimin avulla.
Musta Lotus jossa on pieni kultainen koristeraita...
Lewis ihan itse kertoi että "I´m even cooler than Kimi"
niinpä. Kimi toi sentään MUMMONSA aika moneen kisaan
Vuoden viesti. Tässä ja nyt. Varsinkin jos tuo lausunto on totta.
Isukkia, äitykkää, veljeä ja muijaa kisoissa mukana raahaava teini on kyllä todella cool. Varsinkin kun vielä pystyi joskus pistämään huonon menestyksen sen piikkiin kun isi ei ollutkaan völjyssä.