- Liittynyt
- 12.8.2004
- Viestit
- 13770
Unohdit joko s- tai t-kirjaimen....pystyisi ajamaan vielä voito(i)ta loppukauden kisoissa.
Unohdit joko s- tai t-kirjaimen....pystyisi ajamaan vielä voito(i)ta loppukauden kisoissa.
Ei ne mittää uusia osia heti ole tuomassa autoon. Onhan noista haastatteluista jo ilmenny, että todella kauan ovat tuulitunnellissa värkänneet pakoputkisysteemin kans. Vielä pitäis vaa saada sopivat säädöt oikeaanki autoon oikeassa ympäristössä. Tosin tuon päivityksen suhteen vaikuttaisivat olevan kuitenkin melko luottavaisia. DDRS kaivannee enemmän kilometrejä, jotta ne sitä ymmärtäisivät paremmin. Katotaanpa vain, nii pakoputkisysteemi perjantai harkkojen jälkeen: "jaa ei tuo toiminukkaa niinku päiväunissa, otetaan pois. kattelemma ens kisassa taas".Ihan oikein tekevät kun ottavat riskin ja tuovat uudet osat heti autoon. Tosiaan mitään menetettävää ei ole, kun Lotuksen nykyvauhdilla saatetaan ajaa kisassa sijoista 7-10.
Osat ovat uusia jos niitä ei ole autossa testattu. Tuulitunnelit eivät anna mitenkään erityisen luotettavaa tietoa siitä, toimivatko osat. Esim. Ferrarilla on ollut viime kisoissa uutta osaa jonka kanssa on käynyt niin ettei ole toiminut ja sitten on palattu vanhaan.Ei ne mittää uusia osia heti ole tuomassa autoon. Onhan noista haastatteluista jo ilmenny, että todella kauan ovat tuulitunnellissa värkänneet pakoputkisysteemin kans. Vielä pitäis vaa saada sopivat säädöt oikeaanki autoon oikeassa ympäristössä. Tosin tuon päivityksen suhteen vaikuttaisivat olevan kuitenkin melko luottavaisia. DDRS kaivannee enemmän kilometrejä, jotta ne sitä ymmärtäisivät paremmin. Katotaanpa vain, nii pakoputkisysteemi perjantai harkkojen jälkeen: "jaa ei tuo toiminukkaa niinku päiväunissa, otetaan pois. kattelemma ens kisassa taas".
Sekunti.Kuinkas monta sekuntia/kymmenystä Lotuksen pitäisi kiriä jotta olisi voittaja-auto?
Itse veikkaan, että Lotuksen kannattaisi pitäytyä perusautossa, ja parantaa Räikkösen säätöjä.Itse veikkaan että uusi exhaust on menestys Lotukselle.
Ei riitä voittotaistoon. Miksei tallin kannattaisi mielestäsi riskeerata tässä vaiheessa kautta, kun on vähän hävittävää ja paljon voitettavaa?Itse veikkaan, että Lotuksen kannattaisi pitäytyä perusautossa, ja parantaa Räikkösen säätöjä.
Näinhän se taitaa olla,edessä olevia ei saa kiinni tämänhetkisellä autolla ja takana tuleviin on vissiin aika hyvä kaula. Ainaki kotisohvalta käsin tuntuis fiksulta satsata reilusti uudistuksiin.Ei riitä voittotaistoon. Miksei tallin kannattaisi mielestäsi riskeerata tässä vaiheessa kautta, kun on vähän hävittävää ja paljon voitettavaa?
Kakkoskuski testaamaan niitä uusia osia kisoissa kun ei niitä muualla saa testata, näinhän Ferrarikin on perinteisesti tehnyt. Tällähetkellä olisi ihan fiksua toimintaa niin oppisivat ehkä siitä DDRS:stäkin ja sen säätämisestä.Itse veikkaan, että Lotuksen kannattaisi pitäytyä perusautossa, ja parantaa Räikkösen säätöjä.
No, Lotuksen tapauksessa tulisi lähinnä testattua niiden osien toimiminen lähtökiihdytyksessä.Kakkoskuski testaamaan niitä uusia osia kisoissa kun ei niitä muualla saa testata, näinhän Ferrarikin on perinteisesti tehnyt. Tällähetkellä olisi ihan fiksua toimintaa niin oppisivat ehkä siitä DDRS:stäkin ja sen säätämisestä.
Kiitokset tästä, vuoden paras! :alppu:No, Lotuksen tapauksessa tulisi lähinnä testattua niiden osien toimiminen lähtökiihdytyksessä.
http://www.bbc.co.uk/sport/0/formula1/19908795Kimi Raikkonen Pins F1 Title Hopes On Major Upgrade
11 October 2012
Kimi Raikkonen hopes a major upgrade on his Lotus car will revive his dwindling title hopes.
o
The team have a new exhaust, similar to that used by McLaren and Ferrari, which should make the car faster.
Raikkonen, third in the championship, said ahead of this weekend's Korean Grand Prix: "We have some [simulation] numbers from the wind tunnel.
"We have some high hopes but until we run those things on the circuit we are not 100% sure they will work."
Raikkonen's [title] hopes have been hit by a relative lack of performance in the four races since he finished a close second to McLaren's Lewis Hamilton in Hungary at the end of July.
"We do everything we can but we have to improve and we haven't scored very good points on the previous races," Raikkonen said. "But we have still been scoring points and keeping ourselves in the championship. We still have chances and if we can be faster here than in the previous races we might put ourselves back in a better position."
Only Raikkonen of the two Lotus drivers will have the system in Korea this weekend.
Olis siinä ihmettelemistä, kun Romain voittaisi vanhalla paketilla.Eipä siellä kovin vakuuttuneita olla sitten toimivuudesta, lykätään Kimin autoon kiinni ja toivotaan parasta.
Normaalisti tämä kyllä johtuu siittä, että talli ei ole yksinkertaisesti ehtinyt valmistamaan osia tarpeeks sen ollessa täysin uusi. Myöskin suorituskyky vertailu on huomattavasti helpompaa ku toisessa autossa on vanha järjestelmä.Eipä siellä kovin vakuuttuneita olla sitten toimivuudesta, lykätään Kimin autoon kiinni ja toivotaan parasta.
Eipä ole oikein hirveästi menetettävääEipä siellä kovin vakuuttuneita olla sitten toimivuudesta, lykätään Kimin autoon kiinni ja toivotaan parasta.