Kenties liikkuvaa takasiipeä voisi käyttää etusiiven säätämiseen, tekemällä siihen venttiili, joko sulkeutuva tai aukeava ja siitä ilmakanava nokkaan/etusiipeen.
Eli painetta keulan reiästä, etusiiven reikiin/uriin säädetään takasiipeä liikuttamalla, joko poistamalla ilmaa enemmän takaa tai estämällä ilman poistumista takaa.
Ja sen hyöty oli jo aiemmin kirjoitettu, että siipeä voi olla enemmän.
Muita menetelmiä voisi olla käyttää pakokaasujen ulosvirtausta säätämään etusiipeä tai jotakin muuta kehittämällä aerodynaminen "venttiili" ohjaamaan jotain ilmakanavaa. Tai jarrutuksessa esiintyvää vääntöä, lämpöä yms lisäämällä jarrutuksessa tärkeän etusiiven downforcea.
Itse etsisin säätömahdollisuutta etupyörien poikkeamasta, mutta se saattaa olla vaikeaa, koska etäisyys muihin osiin on suuri. Etupyörillä on kaarteessa eri nopeus ja jos jarrujen jäähdytyksessä olisi "turbiini" saattaisi niiden ilmavirran nopeuseroista saada säätötehoa.