Scuderia Ferrari kaudella 2012

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Joo-o, mutta ei se yläpinta silti käyristy ylöspäin, se käyristyy vaakatasoon. Vai tarkoitatko "ylöspäin käyristymisellä" sitä, että muoto on kovera?
Kyllä se kaartuu ylöspäin, niinkuin hyvin voit kuvasta todeta. En väittänyt keulan olevan nouseva. Alapinnaltaan se toki on sitäkin.

:tongue:
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Kyllä se kaartuu ylöspäin, niinkuin hyvin voit kuvasta todeta. En väittänyt keulan olevan nouseva. Alapinnaltaan se toki on sitäkin.

:tongue:
OK, eli kyse on käsite-erimielisyydestä. Ymmärrämme "ylöspäin" eri tavoin. I'll leave it at that.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
OK, eli kyse on käsite-erimielisyydestä. Ymmärrämme "ylöspäin" eri tavoin.
Enpä usko että siitä on kyse, ellei sitten se ole mielestäsi käyrä eteen, alas tai taakse. Jos siis oletetaan keulan olevan käyrä.
 

Loko

Ajatusrikollinen
Liittynyt
27.5.2011
Viestit
1325
Sijainti
Tampere
Ferrarilla rahat loppu? :)

Noh, eiköhän tuossa ole lähinnä kyse isomman oikeudesta... Onhan Nokiakin tunnettu siitä, ettei sitä paljon eräpäivät kiinnosta. Jos isolla on maksut myöhässä, se on röyhkeyttä. Jos pienellä on sama tilanne, se on kassakriisissä.
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
Jos et muista, niin viime vuonna oli samanlainen "taulukko" ja silloinkin Ferrarin sanottiin olevan hitain maksaja, mutta noinhan se on usean muunkin ison firman kohdalla.
Viime vuoden taulukossa hitain maksaja oli Lotus Racing, jonka maksuajan väitettiin olevan 180 päivää. Jotenkin tekisi mieleni kyseenalaistaa.

Mitä mä en ihan ymmärrä, on se että kun keulaa nyt laskettiin sen keskikohdasta, niin miksei sitten samantien muutettu tuota kärjen korkeutta Bobakin mainitsemaan 25 senttiin, joka olisi tulossa vasta vuonna 2014.
Vastaus
 
Viimeksi muokattu:

Maco

Well-known member
Liittynyt
13.3.2009
Viestit
671
Ferrarilla rahat loppu? :)

Noh, eiköhän tuossa ole lähinnä kyse isomman oikeudesta... Onhan Nokiakin tunnettu siitä, ettei sitä paljon eräpäivät kiinnosta. Jos isolla on maksut myöhässä, se on röyhkeyttä. Jos pienellä on sama tilanne, se on kassakriisissä.
Näillä isoilla firmoilla on tässä kyse, siitä että halvempaa lainarahaa ei saa muualta.
 

IWE

Well-known member
Liittynyt
22.6.2004
Viestit
2963
Jonkinlainen piirrustus ja vähän infoa uudesta Ferrarista. :rolleyes:

 

ÖÖ.

Well-known member
Liittynyt
2.3.2006
Viestit
688
Keskipakoputki-ilmiö vai oikeasti putki keskellä?
 

Nurtsi

Registered Loser
Liittynyt
9.8.2011
Viestit
5615
Jonkinlainen piirrustus ja vähän infoa uudesta Ferrarista. :rolleyes:
:D Parasta tuossa on se että auto ei näytä olevan edes sääntöjen mukainen. Ihme pelleilyä taas maikkarilta

Sivuponttoniratkasu näyttää kyllä jännältä.
 
Liittynyt
15.1.2008
Viestit
1480
Tuossa nokan alla (jatkuu ripustusten tasalle asti) on jotain mielenkiintoista mustaa, millainen lie ilmaohjain kyseessä...
 

Nzap

Well-known member
Liittynyt
13.12.2008
Viestit
806
Sijainti
Wrocław
Tuossa nokan alla (jatkuu ripustusten tasalle asti) on jotain mielenkiintoista mustaa, millainen lie ilmaohjain kyseessä...
Mä laitoin "dopo 11 anni si torna allo schema pull rod, consentendo l'uso di deviatori di flusso sotto il muso e al lati del telaio" joka lukee siinä ympyrässä ja google translate antoi tällaisen vastauksen englanniksi:
After 11 years it returns to the pull rod pattern, allowing the use of flow diverters under the nose and the sides of the chassis

Elikkä 11 vuoden jälkeen se siirtyy takaisin "pull-rod"-systeemiin, joka sallii ilmanvaihtimen käytön nokan alla ja rungon sivulla

(Suomi on 3. kieli joten tämä käännös on vähän heikohko)
 
Viimeksi muokattu:
Ylös