Froilan Gonzales
Well-known member
- Liittynyt
- 21.7.2008
- Viestit
- 897
Eikä enää edes kunnolla Marussiaa nopeampi.Ihan järkyttävän levottoman näköinen oli Heikin auto aina kun kuviin pääsi.
Eikä enää edes kunnolla Marussiaa nopeampi.Ihan järkyttävän levottoman näköinen oli Heikin auto aina kun kuviin pääsi.
Pitkältä ajalta viime kausilta Heikin arvostus kylläkin on melko korkea F1-piireissä.Heikki oli kyllä umpisurkea tänään: pari spinnausta kuivalla asfaltilla ja takkiin monta sijaa Petrovilta.
Ihmettelen niitä, jotka edes puolitosissaan ehdottelevat miestä Ferrarille.. Jos McLarenilla saldona on yksi voitto kahdessa kaudessa rookie-tallikaverin ajaessa samalla autolla maailmanmestaruuteen miltei kahdesti, niin ei vakuuta aiemmatkaan meriitit. Saa Heikki olla iloinen, jos pääsee Caterhamillekaan ensi kaudeksi.
No jos korkealle Heikin arvostavat piirit viittaavat nyt tapauksessasi Oskari Saareen ja Heikki Kultaan, niin sitten. Mutta kauheasti laajempaa fänitystä vaikea nähdä: kaverinhan oli vaikea saada paikkaa edes (surkeimmalta tallilta-)Caterhamilta jo tällekin kaudelle.. Näillä otteilla senkin tempun uusiminen tulee olemaan haastavaa ensi kautta ajatellen.Pitkältä ajalta viime kausilta Heikin arvostus kylläkin on melko korkea F1-piireissä.
Oisko ollu joku tiimipomojen lista, jossa HK aika kärkipäässä.No jos korkealle Heikin arvostavat piirit viittaavat nyt tapauksessasi Oskari Saareen ja Heikki Kultaan, niin sitten. Mutta kauheasti laajempaa fänitystä vaikea nähdä: kaverinhan oli vaikea saada paikkaa edes (surkeimmalta tallilta-)Caterhamilta jo tällekin kaudelle.. Näillä otteilla senkin tempun uusiminen tulee olemaan haastavaa ensi kautta ajatellen.
Viime kaudella tallipomot valitsivat Heikin viiden parhaiten kalustoonsa nähden suoriutuneen kuljettajan joukkoon.Oisko ollu joku tiimipomojen lista, jossa HK aika kärkipäässä.
Taisi päästä top 5 :teen median arvostelussa ja top 10:neen tallipäälliköiden asteikolla .Viime kaudella tallipomot valitsivat Heikin viiden parhaiten kalustoonsa nähden suoriutuneen kuljettajan joukkoon.
Lähettääkö Heikki kenties sulle tiliotteensa vai uskotko vain poikkeuksellisen herkästi lehdistä lukemasi jutut?3 milliä oli muistaakseni jo ekalla Lotus-kaudella.
Uskon aidosti Heikin olevan parempi koppiautopuolella ja toivoisin miehen siirtyvän pian lajin pariin, ennenkaikkea radalle. Mm. joku LeMans -luokka tai DTM voisi sopia hyvin hänelle.Race of championsin voittaessaan suoritetut Schumacherin päihittäminen asfaltilla ja Loebin päihittäminen soralla johtui varmaan muusta kuin hyvästä hymypoika-PR-tyylistä.
Ei näin. Absurdi väite sanoa heidän yhteiseltä kaudeltaan Heikkiä Lewistä kokeneemmaksi, kun molemmilla F1-uran ensimmäinen kisa oli 2007 Melbournessa ja ennen tallikavereiksi tuloa Lewisillä oli jo vuosien kokemus tallista, niistä vuosista viimeisin tietysti F1-tasolla.minusta on turha väittää Hamitonin olleen Heikkiä kokeneempi ensimmäisellä McLaren kaudellaan. Absurdi väite kun ottaa huomioon, että Hamiltonilla oli takana tasan 0 F1-kisaa ja Heikki oli sentään ajanut jo pidempään F1-autoa niin virallisena kisakuskina kuin testikuskinakin.
Heikki teki kaksi tarpeetonta pyörähdystä, mutta kisa oli heikko etupäässä Caterhamin henkilökunnan kohelluksen takia. Tai kyllähän Caterhamin vauhti oli kateissa Spassa, mutta siitä ei oikein voi Kovalaista syyttää.Heikki oli kyllä umpisurkea tänään: pari spinnausta kuivalla asfaltilla ja takkiin monta sijaa Petrovilta.
Pakkoko tämmöiseen on takertua. Hauskaa kun tälläiseen pitää tarttua. Jatkossa käytän, että luin jutun lehdestä. Eikö ole sinusta tuollainen saivartelua?Lähettääkö Heikki kenties sulle tiliotteensa vai uskotko vain poikkeuksellisen herkästi lehdistä lukemasi jutut?
Kovalaisen varikkopysähdys kesti muistaakseni Live Timingin mukaan 72s (muistelen tämän katsottuani Live Timingiä, jostain voi vielä varmistaa sen...) kun muilla taisi olla luokkaa 21-22s.Kovalaisen toinen pyörähdys tuli viimeisellä stintillä kohta Heikin ohitettua De la Rosan. Aika pian piruettinsa jälkeen Kovalainen ohitti De la Rosan uudemman kerran, joten ei siinä hirveästi aikaa hukkaantunut.
Jos ei Caterhamin henkilökunta olisi törttöillyt siellä varikolla, niin molemmat Caterhamit olisivat todennäköisesti olleet maalissa Marussioiden ja HRT-kuskien edellä. Olisi siinä voinut vielä käydä niinkin, että Heikki olisi ylittänyt maalilinjan ennen tallikaveriaan. Kovalainen nimittäin kellotti toisella stintillä säännöllisesti useamman kymmenyksen parempia kierrosaikoja kuin Petrov, kun molemmilla oli vapaata rataa edessään.
52,2s näytti minun tietokoneella live timing.Kovalaisen varikkopysähdys kesti muistaakseni Live Timingin mukaan 72s (muistelen tämän katsottuani Live Timingiä, jostain voi vielä varmistaa sen...) kun muilla taisi olla luokkaa 21-22s.
Eiku joo, niin tais ollakin Rupesin tuossa miettimään, että oliko se 52s vai oliko ero 52s52,2s näytti minun tietokoneella live timing.
Silti siinä meni puoli minuuttia harakoille, ja Heikki joutui ensimmäisenä kierroksella varvatuksi. Ne siniset liput hidastavat matkantekoa aika radikaalisti.