Saattaa muuten ihan oikeasti olla vene pätkällä. Rahamiehet yleensä tietävät, että kaikkea ei kannata omistaa vaan omat fyrkat on kiinni siellä, missä ne tuottavat.Kimikin todennäköisesti maksaa osarilla 58 jalkaista Princessiä ja Phuketin Villaansa. Kaskisaaressakin se on luultavasti vuokralla. Täytyyhän sitä kulissia pitää pystyssä Seiskaa ja tulevia sopimusneuvotteluita varten.
Jos lähteenä on Christian Sylt niin pieni kriittisyys tietoja kohtaan lienee paikallaan. Ja siis ihan tuohon bisnes bookkiin liittyen.Ja Forbesillakin vedellään urheilijoiden ansiot ihan toimittajien omista päistä.
Lainaan itseäni kun tästä on nyt ollut puhetta. Tällä viikolla Hamiltonin tapaus (spekulointi mediassa) on juurikin alleviivannut tätä vedätystä ja mediapeliä kuskien palkoilla.Lisäksi on niin, että on sekä tallien että kuskien etu että palkkasummia liioitellaan mediassa.
Kyllä mä väittäisin kauden näytöillä että Heikki on nopeampi. Mutta ero ei ole niin suuri etteikö joku satunnainen ongelma Heikillä voisi tipauttaa kisavauhdissa Petrovin taakse.Helppo arvata että voimasuhteet Heikin ja Vitulin välilä menee ihan päiväkohtaisesti miten sattuu tekniikka ja tuuri pelaamaan. Kuskeja on kai aika turha vertailla kauheasti kun auto on niin hidas ettei se paljoa mittaa kuskien taitoja tai nopeutta.
Kisat taas on ollut Petrovilla parempia. Kovalainen on vaan saanut yleensä enemmän huomiota, koska on hätyytellyt Q2-paikkoja useasti. Kisassahan häntäpäätä ei seurata melkein ollenkaan.Kyllä mä väittäisin kauden näytöillä että Heikki on nopeampi. Mutta ero ei ole niin suuri etteikö joku satunnainen ongelma Heikillä voisi tipauttaa kisavauhdissa Petrovin taakse.
Aika-ajot ja lähdöt Heikillä kuitenkin on kertaluokkaa parempia kuin Petrovilla.
SKY:lla yleensä muistetaan kerran kisassa kehaista Heikin suorituksia, kun sattuu näkymään kuvassa. Ja ihmeteltiin Spassa että mistäs nyt tuulee kun takuuvarma suorittaja pyörähtelee eikä mikään muukaan tunnu onnistuvan.Kisat taas on ollut Petrovilla parempia. Kovalainen on vaan saanut yleensä enemmän huomiota, koska on hätyytellyt Q2-paikkoja useasti. Kisassahan häntäpäätä ei seurata melkein ollenkaan.
Sehän taisi sanoa siitä että "tuollaista virhettä ei usein nähdä Kovalaiselta". Ja sehän on aika totta. Toki voidaan kai myös sanoa että Caterham on niin tehoton lussu että sitä ei saa edes pyörähtämään radalla muuten kuin sateella tai kanttarin avustuksellaSKY:lla yleensä muistetaan kerran kisassa kehaista Heikin suorituksia, kun sattuu näkymään kuvassa. Ja ihmeteltiin Spassa että mistäs nyt tuulee kun takuuvarma suorittaja pyörähtelee eikä mikään muukaan tunnu onnistuvan.
Saadaan siitäkin yli 300 hv.Toki voidaan kai myös sanoa että Caterham on niin tehoton lussu että sitä ei saa edes pyörähtämään radalla muuten kuin sateella tai kanttarin avustuksella
Olen sikäli samaa mieltä, että Caterhamin hitaudesta johtuen Heikin erinomaisista aika-ajoista ja terävistä starteista ei ole ollut isommin hyötyä itse kisoissa. Jos Caterham olisi mukana kärkipään tallien tiukassa nipussa, niin Petrov olisi monessa kisassa joutunut starttaamaan niin kaukaa Kovalaisen takaa, että se olisi varmasti näkynyt myös lopputuloksissa. Nykytilanteessa Petrov voi huoletta hävitä Kovalaiselle puolikin sekuntia aika-ajoissa ja silti sijoittua lähtöruudukossa heti Heikin taakse.Helppo arvata että voimasuhteet Heikin ja Vitulin välilä menee ihan päiväkohtaisesti miten sattuu tekniikka ja tuuri pelaamaan. Kuskeja on kai aika turha vertailla kauheasti kun auto on niin hidas ettei se paljoa mittaa kuskien taitoja tai nopeutta.
Alkukaudesta Kovalaisella oli parissa kisassa KERS pois päältä ja on Heikin autossa ollut muitakin teknisiä vikoja, joista on saattanut jäädä väärä käsitys Kovalaisen kisavauhdista. Mutta on tälle kaudelle kertynyt sellaisiakin kisoja, joissa Heikin vauhti on ollut parempaa.Kisat taas on ollut Petrovilla parempia. Kovalainen on vaan saanut yleensä enemmän huomiota, koska on hätyytellyt Q2-paikkoja useasti. Kisassahan häntäpäätä ei seurata melkein ollenkaan.
Oli niin outo kysymys että en osaa vastata.Miten hidas auto voi olla helppo ajettava? :doubtful:
Vertasitko juuri törmäilyautoja F1:siin?Käy ensi kesänä vaikka litsillä kokeilemassa niitä sähköautoja niin se valaisee asiaa.
Vertasin. Oli pakko editoida pois. Ettei mene vittuiluksi niin spovitaan mun puolesta että jos auto on hidas, niin se on myös vaikea ajaa. Sitä ilmeisesti halusit sanoa. Sitähän se Heikki on koko kauden selittänyt että kaikki on ihan ok, auto ei vaan kulje.Vertasitko juuri törmäilyautoja F1:siin?