PuoliPöhkö
Well-known member
Vieläkö sulla on ykkösasunnolla Wippies, the wireless hippies? (Elisaksihan tuo on toki jo muuttunut, mutta kuitenkin)
Mulla on pelittäny moitteetta.
Mulla on pelittäny moitteetta.
Eiku multa meni se Wippies-pääte rikki. En sitten viittiny sen kanssa pelata ja hommasin TPLinkin Salon Seudun Puhelimelta.Vieläkö sulla on ykkösasunnolla Wippies, the wireless hippies? (Elisaksihan tuo on toki jo muuttunut, mutta kuitenkin)
Mulla on pelittäny moitteetta.
Hyvä suunnnitelma!Jos suunnitelmat etenee niinkuin oletan, niin tossa viimeistään kahden vuoden päästä nykyinen ykkösasunto oiskin kakkosasunto Ens vuonna jo tulee varmaan vietettyä siellä kakkosasunnolla enemmän aikaa kuin täällä.
Moon nyt sen verran pihalla tästä, että kumpi nyt sitten on ykkönen ja kumpi kakkonen. Salossa ilmeisesti hommat on tällä hetkellä aika lailla kakkosesta, mutta se ei liittyne tähän.Jos suunnitelmat etenee niinkuin oletan, niin tossa viimeistään kahden vuoden päästä nykyinen ykkösasunto oiskin kakkosasunto Ens vuonna jo tulee varmaan vietettyä siellä kakkosasunnolla enemmän aikaa kuin täällä.
Sen pystyy kyllä sanomaan, että rallirenkaat ovat. Ylikapea piikkigummi puree polulla parhaiten :thumbup:Ei osaisi noista PuoliPöhkön renkaista kyllä Erkkikään sanoa ovatko nyt softit vai mediumit vai supersoftit vai ties mitkä, kun on noin monta viivaa.
195 millimetriä on kulutuspinnan leveys. Rengas on puolestaan Continental Conti Ice Contact.Sen pystyy kyllä sanomaan, että rallirenkaat ovat. Ylikapea piikkigummi puree polulla parhaiten :thumbup:
Tuota vähän ounastelinkin. Ei normaalilevyisen auton perähutlaakiin mahdu talvigummit tuolla tavalla vierekkäin. Eli ylikapeat rallityyppiset piikkipyörät kuvattuna.195 millimetriä on kulutuspinnan leveys.
Joku aika sitten luin jostain, että Continental on osa sitä samaa emoyritystä, joka tekee noita ajohallintajärjestelmiä aika monelle automerkille ja suunnittelee sekä testaa niitä just omien renkaidensa kanssa. Tiedä sitten pitääkö paikkaansa? Mutta järkeenkäypää on ja Conti pärjää hyvin testeissä. Ja onhan noita alihankkijoita, jotka löytää melkein joka merkistä varmaan useampikin.195 millimetriä on kulutuspinnan leveys. Rengas on puolestaan Continental Conti Ice Contact.
En voinut hankkia tavoilleni uskollisesti Nokialaisia, sillä tulevan autoni luistonesto/ajonvakautus ei lukemani perusteella tykkää ollenkaan yhteistyöstä löysempirunkoisen Hakkapeliitan kanssa. Continentaalista on ollut parempia kokemuksia.
Vähän on samanlaiset mielikuvat mullakin. Ainakin C toimittaa lukuisille merkille ensiasennusrenkaat, joka taas kannustaa tuon tyyppiseen kehitystyöhön. Tiedä vaikka olisi yhdessä ajonhallintapuulaakin kanssa kehittäneet sopivasti viritetyt ohjelmat ajonvakautuksiin, niin, että ne suosivat Contia ja sorsivat mahdollisuuksien mukaan muita. En ihmettelisi. Näinhän sitä markkina-asemaa haukataan (Itsekin tässä juuri kuluttajamannekiinina)Joku aika sitten luin jostain, että Continental on osa sitä samaa emoyritystä, joka tekee noita ajohallintajärjestelmiä aika monelle automerkille ja suunnittelee sekä testaa niitä just omien renkaidensa kanssa. Tiedä sitten pitääkö paikkaansa? Mutta järkeenkäypää on ja Conti pärjää hyvin testeissä. Ja onhan noita alihankkijoita, jotka löytää melkein joka merkistä varmaan useampikin.
Jätkät koittaa korostella heterouttaan laatimalla epäsuoran ilmaisun siitä, että leveempää kumia löytyy omasta tallista.Aloin miettiä, miten joku voi olla "ylikapea".
Onkse sama ku jos vaikkapa ajais yli hiljaa autolla?
:thumbup:Jätkät koittaa korostella heterouttaan laatimalla epäsuoran ilmaisun siitä, että leveempää kumia löytyy omasta tallista.
Voin kuulkaa heti ilmottaa, että teräslevyvanteet (pellivanteet) on mulla alimittasten kumien keskiössä. Vittu että tuli homot fiilarit nyt tässä kyllä vain, vallan ja lain!
Tuosta on helppo olla yhtä mieltä. Etenkin eteläisessä Suomessa talvellakin ajetaan suurin osa ajasta kuivalla asfaltilla. Silloin taas kitkarengas taas antaa enämpi pitoa ja kitkaa sekä pituus että sivusuuntaan.Ei auta kun pimeestä mettästä juoksee 80 vauhdissa hirvieläin eteen niin, että reagointiaikaa on alle 2 sekuntia.
Ei auta kun kolmion takaa tulee yllärinä Saabin kylki omalle kaistalle.
Been there, done that!
Noissa tilanteissa SAATTAA olla apuja, että renkaan ja tien pinnan välistä löytyy mahdollisimman paljon käytössä olevaa kitkaa.
Niinhän se taitaa olla suositus- ainakin ennen. Etupää hoidetaan ratilla ja takapäätä ei saa päästää hallitsemattomaan sivuliirtoon.Paremmat renkaat aina taakse.