Örfil
Guest
Se on vinkeä tunne kun jotain alkaa tapahtua jo alle 2000 rpm.Tuo luvattu 500 Nm on tosiaan jo sen verran hurja lukema, että sen on pakko tuntuakin jossain.
Tuo sun panssarivaunu kyllä VAATII lisävääntöä.
Se on vinkeä tunne kun jotain alkaa tapahtua jo alle 2000 rpm.Tuo luvattu 500 Nm on tosiaan jo sen verran hurja lukema, että sen on pakko tuntuakin jossain.
500 on ihan kiva ohitustilanteissa. Itsellä vakavan pohdinnan alla kuljettimen käyttäminen koodarilla. Vääntöä tulisi konetyyppiin 100 Nm lisää. Arveluttaa vaan vaihteisto ja muut palikat. Vaikka kait ne sen kestää jos itse ei rääkkäämällä riko?Tuo luvattu 500 Nm on tosiaan jo sen verran hurja lukema, että sen on pakko tuntuakin jossain.
Mites noi muutoskatsastukset ja muut?Noi boxit on mennyttä tekniikkaa. Oikea "lastutus" tehdään suoraan ECU:uun.
Halvin paikka (ja luotettu) on Vtech Hyvinkäällä, jossa saat dynolapun toimenpiteen jälkeen.
Itse lastutin TT:n Doc Powerilla Helsingissä. Nyt on Revon stage II setti + raudat (3" downpipe, intake vaihdettu, paineensäädin 4 bar).
Mutta yks kartkaveri lastutti bemunsa tuolla ja on ollut hyvin tyytyväinen lopputulokseen.
Kestävyyksistä: tuo 1.8 T kone on mitoitettu 400 hv:n saakka. Ja hetkelliset tehot ei sitä riko. Nuo turbojen paukkumiset on tosiaan essonbaarin juttuja.
Eihän niitä huippuja oteta irti kuin hetkellisesti ja auton kuin auton saa rikki jos sillä ei aja kohteliaasti.
Olen lastuttanut neljä autoa ja yhdessäkään ei ole siitä tullut ongelmia.
Tiisseleissä etenkin väännön lisäys on huima tunne.
Anna palaa, Runski! Olet kuin hangon keksi kun pääset ajamaan jaggea pienen tehostuksen jälkeen :ahem:
Olisipa se noin. Insinöörit varmasti osaisivat, mutta homma ei ole noin yksinkertaista. Autonvalmistajat tarvitsevat erilaisia moottorivaihtoehtoja, jotta saadaan laaja valikoima. Sen sijaan että käytettäisiin miljooniaa kahden erilaisen moottorin kehittämiseen on paljon halvempi vain muuttaa moottorinohjausyksikköä ja tehdä toisesta tehokkaampi ja toisesta tehottomampi.No mä oon itse siinä mielessä lapsellinen näissä jutuissa, että uskon jotenkin niiden tehtaan insinöörien osanneen tehdä sen moottorin optimiksi niin kestävyyden kuin toimivuudenkin suhteen jo tehtaalla.
Typerys. sama kuin menisi tulliin ja pyytäisi että tsekkaavat onko anaalissa jotain ylimääräistä.Mites noi muutoskatsastukset ja muut?
Hieno analogia :ahem:.Typerys. sama kuin menisi tulliin ja pyytäisi että tsekkaavat onko anaalissa jotain ylimääräistä.
Sitä saa mitä pyytää. Millä ihmeen softalla ne alkaa tutkimaan lastutuksia katsastusasemilla? KAMOON!Hieno analogia :ahem:.
Jotkuthan tykkää leikkiä "tullimiestä" ihan kotioloissakinTyperys. sama kuin menisi tulliin ja pyytäisi että tsekkaavat onko anaalissa jotain ylimääräistä.
Onko hyvis?
Noista mulla ei ole mitään tietoa. Joudut perustamaan oman toikin kyllä.Jotkuthan tykkää leikkiä "tullimiestä" ihan kotioloissakin
Tänään oli ympäri pitäjää puolukan OSTAJIA liikenteessä. Ei ollut myydä.Tekee mieli hankkia puolukoita tai karpaloita. Melkeinpä mielummin puolukoita nyt. Karpalot kun säilyvät luonnossa talven yli suotuisissa olosuhteissa. Niitä sitten keväämmällä.
Pirulauta, kun äskeisellä kauppareissulla unohdin ostaa piimää. 1 %:rosenttista. Rasva. Kefiiristä en nyt haaveile.
On.Onko hyvis?