240-sarjan Volvoissa on se perinteellisyys. Sitä ei voi antaa nyt nuoren polven harteille sitä vastuuta ja takavetoisuutta varsinkaan talvella. Vaikkakin aikansa turvallisin auto matkustajille kuin ulkotörmäysnukeille. Autolla on tasakurttua ulkopanssarina kuin pienellä tankilla. Pituussuunnassa sekä ovien vahvuudessa. Aliviritetty moottori, paljon massaa ja heikko ilmanvastuskerroin niin toki on kestävä jos janoisakin. Jo aikalaisekseen. Mutta turvallinen ennenkaikkea.Pitää taas propagoida 200-sarjan Volvojen puolesta. Ei niitä taida enää yli kahden tonnin hintaisia juuri ollakaan ja varaosia saa suht halpaan hintaan, varsinkin verrattuna johonkin vaikkapa noin kymmenen vuoden ikäiseen kulkineeseen. Yksi huono puoli on janoisuus.
Samoilla budjeteilla näköjään.650e meinaankin uhrata vaan seuraavaan autoon.
Kuinka paljon tahansa käytättekin autoon, ostakaa Toyota. Eipä tarvi koskaan olla tyytymätön kulkupeliin.
Puhumattakaan siitä, että kitkat ovat kesäkelillä (sateessa) jopa vaaralliset.Siis huh huh. Jos syksylle ostaa aina uudet kitkat niin okei, talvella hyvä.. mutta loppukesästä/alkusyksystä voi kyllä olla aivan jo terveisiä perseestä. Huh huh.
Ei taida valitettavasti pitää tuokaan enää täysin sataprosenttisesti paikkansa. Piti vielä kutinsa silloin kun meilläkin myydyt Toyotat tehtiin Japanissa, turkkilaistoyotat eivät kuulemma ole laadultaan lähellekään samaa luokkaa. Suuri sääli.Kuinka paljon tahansa käytättekin autoon, ostakaa Toyota. Eipä tarvi koskaan olla tyytymätön kulkupeliin.
Omasta kokemuksesta voin sanoa. peruskitkojen olevan kesällä kyllä karseat, M+S't taas hyvät.Puhumattakaan siitä, että kitkat ovat kesäkelillä (sateessa) jopa vaaralliset.
M+S:stä ei ole minkäänmoisia kokemuksia, mutta käsitykseni mukaan ne on, kompromissiratkaisusta kun on kyse, renkaat, jotka eivät ole erinomaisia sen paremmin kesällä kuin talvellakaan, mutta niillä ehkä pärjää, kun vaan muistaa, että alla on semmoset ja ajaa sen mukaisesti ja ehkäpä pahimpina talvimyrskypäivinä jättää auton suosiolla himaan. Just hiljattain luin artikkelin, jossa noiden talviajo-ominaisuuksia kritisoitiin. Jyrkähköön ylämäkeen vielä pääsee suhtkoht mukavasti, mutta takaisintulo voikin sitten olla toinen asia. Tai noh, tietysti alaspäin aina pääsee, mutta ei välttämättä enää sinne, minne itse haluais.Omasta kokemuksesta voin sanoa. peruskitkojen olevan kesällä kyllä karseat, M+S't taas hyvät.
Itsehän olen asettanut hyvien neuvojen rajan viiteen tonniin, halvemmalla lähtee huonoja neuvoja ja alta tonnin puhdasta vittuilua. Ei varmaan oo vaikee arvata, ettei ole kukaan vielä edes donaa maksanutAina sama jaanaus. Kysytään alta tonnin autoon hankintaneuvoja, niin alkaa huuto ja huíkea arkumenstrulointi, että ei tonnin autoja, ei niitä. Pillut päähän ja äkkiä.
Itsehän en alta tonnin anna edes neuvoja.
Kitkoja en laittais alle vaikka loppuis kaikki muut renkaat maan päältä. Mielummin vaikka paljaat vanteet alla. Kyllähän hyvä pääkaupunki seudulla/sulilla alueilla varmaan on kitkoilla hyvä ajaa, vähän niinkuin turvekuskit.Puhumattakaan siitä, että kitkat ovat kesäkelillä (sateessa) jopa vaaralliset.
Suomessa ei taida paljoa olla alppimaisemia?Just hiljattain luin artikkelin, jossa noiden talviajo-ominaisuuksia kritisoitiin. Jyrkähköön ylämäkeen vielä pääsee suhtkoht mukavasti, mutta takaisintulo voikin sitten olla toinen asia. Tai noh, tietysti alaspäin aina pääsee, mutta ei välttämättä enää sinne, minne itse haluais.
Vaan kuten sanottua, omaa kokemusta ei ole.
Aika vähissä varmana lienevät, mutta ei ollut tuo mainitsemani artikkelikaan suomalainen.Suomessa ei taida paljoa olla alppimaisemia?
Et ole tainnut kokeilla paljailla vanteilla ajelua tai edes kitkoja.Kitkoja en laittais alle vaikka loppuis kaikki muut renkaat maan päältä. Mielummin vaikka paljaat vanteet alla. .
Voisit jps aktiivisena miehenköriläänä ottaa järjestettäväksesi vuosittaiset F1-Forumin vanneajelupäivät.Et ole tainnut kokeilla paljailla vanteilla ajelua tai edes kitkoja.
Miksi olisin kokeillut, kun ei niitä edes rengaiksi voi kutsua.Et ole tainnut kokeilla paljailla vanteilla ajelua tai edes kitkoja.
Osta Subaru. Noi on käyttövarmoja pelejä, mutta helvetin rumia. Pääsee siellä maalla vähän pahempaankin maastoon myös.650e meinaankin uhrata vaan seuraavaan autoon.
Mihin tämä olettamus perustuu?kun ei niitä edes rengaiksi voi kutsua.
Se ei perustu mihinkään sitähän sää kysyit. Mutta kyllähän ne renkaat niillä autoilijoilla menettelee jotka ajavat vain sulilla teillä. Kitka kuskit nuo niin sanotut teiden ritarit.Mihin tämä olettamus perustuu?