Mä taas en ole lainkaan, enemmän olen ihmetellyt mihin odotukset Hamiltonin ylivoimasta ovat perustuneet.Mä olen ainakin ollut erittäin yllättynyt Buttonin vauhdista McLarenilla.
Mä taas en ole lainkaan, enemmän olen ihmetellyt mihin odotukset Hamiltonin ylivoimasta ovat perustuneet.Mä olen ainakin ollut erittäin yllättynyt Buttonin vauhdista McLarenilla.
Siihen että kyseessä piti olla Hamiltonin talli jossa alistetaan suuren ja mahtavan Lewisin tahtoonenemmän olen ihmetellyt mihin odotukset Hamiltonin ylivoimasta ovat perustuneet.
Oiskohan noin, että Caterhamilla tosiaan panostettais rahallisesti jo eniten keskimmäisen ja alimman keskikastin tiimeistä? Parissa vuodessa tiimipisteissä samoille sijoille eli kuudenneks?? :doubtful:Ferettin listasta....
5] Lotus: uncertain (€185m 2011)
6] Caterham: minimum of €150m
7] Williams: €140m
=] Toro Rosso: €140m
8] Force India: €130m
10] Sauber: €125m
Hamilton on raa'assa nopeudessa ja yhdellä kierroksella tiimin nopein kuljettaja, ainakin useimmiten. Button on taas pitkässä juoksussa osoittanut pystyvänsä kaatamaan Hamiltonin. Itse en sitä osannut odottaa.Mä taas en ole lainkaan, enemmän olen ihmetellyt mihin odotukset Hamiltonin ylivoimasta ovat perustuneet.
Joo noo tuosta rahasta varmaan menee jokunen osa "hukkaan" kun ei ole samanlaista pohjaa kuin vakintuneilla keskari tiimeillä..Ja eikös Caterham vaihtanu tiloja Briteissä niin sekin varmaan vaikuttaa tuohon summaan.Oiskohan noin, että Caterhamilla tosiaan panostettais rahallisesti jo eniten keskimmäisen ja alimman keskikastin tiimeistä? Parissa vuodessa tiimipisteissä samoille sijoille eli kuudenneks?? :doubtful:
Melkein vois pistaa 50 egee Schumille!Veikkaajat eivät usko suuriin muutoksiin voimasuhteissa. Unibetin tämänhetkiset kertoimet tulevalle kaudelle:
Vettel, S 1,80
Alonso, F 4,50
Hamilton, L 5,50
Button, J 7,00
Webber, M 12,00
Räikkönen, K 17,00
Rosberg, N 25,00
Schumacher, M 30,00
Massa, F 60,00
Rosberg on todennäköisempi jos auto toimii..Melkein vois pistaa 50 egee Schumille!
Joo mutta 1500 egee unelmana houkuttelevampi.Rosberg on todennäköisempi jos auto toimii..
Nämä kuulostavat äkkiseltään uskottavilta arvioilta, vaikka Albert Parkin rata onkin sikäli omanlaatuisensa, etteivät Barcelonan testeissä havaitut kierrosaikojen erot välttämättä siirry samansuuruisina kauden avauskilpailun kierrosaikoihin. Kun yritetään arvioida tallien välisiä voimasuhteita, niin tallien sisällä on kuitenkin epäilemättä asiasta paras käsitys.Caterhamilla on laskettu, että keskiryhmän viimeiset olisivat 2-3 kymmenyksen päässä talvitestien perusteella. Williamsilla ja Toro Rossolla taas uskotaan, että Caterham olisi puoli sekuntia niitä perässä.
Muistaakseni Button oli viime vuonna sarjassa toinen, Hamilton viides. Korjaa jos väärässä. Jos nyt 19 kisan ajanjakso kelpaa vertailua varten, niin huomoidaan sekin jos joku viikonloppu on mennyt kaikki pieleen.Button voi päihittää Hamiltonin silloin, kun jälkimmäisellä menee kaikki pieleen. Mestaruuteen se tuskin riittää, muuten kuin ylivoimaisella autolla. Mutta silloin riittää.
Onhan siellä Lotuksella vähän isompi budjetti, vai joko Lotus yhtäkkiä on kärkitalli kun talvitesteissä on vedetty kovia kierroksia?Oiskohan noin, että Caterhamilla tosiaan panostettais rahallisesti jo eniten keskimmäisen ja alimman keskikastin tiimeistä? Parissa vuodessa tiimipisteissä samoille sijoille eli kuudenneks?? :doubtful:
Formulamatematiikkaa, tuijotetaan pistetaulukkoa, olet niin hyvä kuin viimeisin kautesi. Hamilton voi ensi kaudella ihan hyvin päihittää Buttonin, näin uskoo vedonlyöntitoimistotkin. Aika-ajot jo viittaa siihen suuntaan, että Hamiltonilla on enemmän raakaa nopeutta, joten kisoista hölmöilyt pois ensi kaudella niin paketti taas koossa. Hamilton kusi ite oman kautensa kolaroimalla jatkuvasti, eikä se ole Buttonin vika, hienosti Button ajoi, ehkä parhaan kautensa.Muistaakseni Button oli viime vuonna sarjassa toinen, Hamilton viides. Korjaa jos väärässä. Jos nyt 19 kisan ajanjakso kelpaa vertailua varten, niin huomoidaan sekin jos joku viikonloppu on mennyt kaikki pieleen.
Ei vaan, näytetään arvioitavan ylempään keskikastiin, jolloin hyviä tuloksia voi tulla kun kaikki palikat osuu kohdalleen tai kärkitalleissa mogaillaan.Onhan siellä Lotuksella vähän isompi budjetti, vai joko Lotus yhtäkkiä on kärkitalli kun talvitesteissä on vedetty kovia kierroksia?
Tosin, loppukaudesta näytti että Button alkaa olla siinä raa'assa nopeudessakin tasoissa Hamiltonin kanssa. Vielä pitkälle kauden toista puoliskoakin pidin Hamiltonia näistä kahdesta selvästi nopeampana (kierroksella), mutta muutamat viime kisat muuttivat käsitystä. Ehkä Buttonilla on mahdollisuudet pärjätä myös huipputikissä olevaa Hamiltonia vastaan. Toivottavasti tuo kamppailu nähdään ensi kaudellaFormulamatematiikkaa, tuijotetaan pistetaulukkoa, olet niin hyvä kuin viimeisin kautesi. Hamilton voi ensi kaudella ihan hyvin päihittää Buttonin, näin uskoo vedonlyöntitoimistotkin. Aika-ajot jo viittaa siihen suuntaan, että Hamiltonilla on enemmän raakaa nopeutta, joten kisoista hölmöilyt pois ensi kaudella niin paketti taas koossa. Hamilton kusi ite oman kautensa kolaroimalla jatkuvasti, eikä se ole Buttonin vika, hienosti Button ajoi, ehkä parhaan kautensa.
Lotus onkin nääs luultavasti ja toivottavasti sitä ylempää keskikastia.Onhan siellä Lotuksella vähän isompi budjetti, vai joko Lotus yhtäkkiä on kärkitalli kun talvitesteissä on vedetty kovia kierroksia?
Aika-ajoja viime kaudella seuranneet voivat miettiä mikä on järjestys ruudukossa, jos Heikki ajaa puoli sekuntia hitaammalla autolla kokemattomia kuljettajia vastaan.Turun Sanomien Heikki Kulta on onkinut tietoonsa alemman keskikastin tallien näkymiä Caterhamin kilpailukyvystä talvitestien perusteella.
Nämä kuulostavat äkkiseltään uskottavilta arvioilta, vaikka Albert Parkin rata onkin sikäli omanlaatuisensa, etteivät Barcelonan testeissä havaitut kierrosaikojen erot välttämättä siirry samansuuruisina kauden avauskilpailun kierrosaikoihin. Kun yritetään arvioida tallien välisiä voimasuhteita, niin tallien sisällä on kuitenkin epäilemättä asiasta paras käsitys.
The indications are that Toro Rosso have moved forward a reasonable amount - as have Lotus (formerly Renault) and Sauber, while Force India and Williams have moved forward a little.
It's very difficult to put an order on that midfield group at the moment, but it does look as if Williams are still at the back of it, with Caterham (formerly Team Lotus) behind them but a lot closer than last year.
I expect Lotus to be the midfield team who are most regularly top-10 qualifiers.
Mercedes seem likely to move up into the top three, with Red Bull and McLaren, in place of Ferrari.
But I wouldn't be that surprised to see Alonso in the top six on the grid in Melbourne - when push comes to shove there is no-one better at dragging a lap out of a less-than-willing car.