Komppaan radan loppuosasta ja siitä että ulosajamisesta tuli edes jotain haittaa.Tää foorumihan on pikku-Tilkejä täynnä.
Ainoa muutos, minkä Hungaroringiin tekisin, olisi se kakkossektorin shikaanin poisto. Muuten pysyköön nykyisenlaisena.
2002 vuoden versio oli muuten parempi kuin tää nykyinen.
Komppaan. Ei mitään isoja muutoksia tai se ei olisi enää sama rata. 2. sektorin shikaani pois mutta myös vikaa mutkaa pitää muuttaa jotta siinä pääsisi lähemmäksi edellämenevää. Ei muita muutoksia. Sue-me taisi tuon viimeisen mutkan jo käsitellä paremmaksi.Tää foorumihan on pikku-Tilkejä täynnä.
Ainoa muutos, minkä Hungaroringiin tekisin, olisi se kakkossektorin shikaanin poisto. Muuten pysyköön nykyisenlaisena.
2002 vuoden versio oli muuten parempi kuin tää nykyinen.
Kemmelin suoralla melkoinen alamäki jos ajettaisiin samaan suuntaan.
Kuljettajat kaipaisivat yhtä kunnollista suoraa Hungaroringille, koska he aina sanovat, että Hungaroringilla on mutkia mutkien perään ja kunnollisia suoria ei ole ollenkaan, joten leventämisen lisäksi sinne pitäisi saada myös pidempi suora johonkin kohtaan rataa.eikös hungryringin suurin ongelma ole, että se on niin kapea`?
Hockenheimiakin muutettiin niin radikaalisti vuosituhannen vaihteessa, että se ei muistuta käytännössä lainkaan entistä Hockenheimia, joten kyllä myös Hungaroringia voi mielestäni uudistaa niin radikaalisti, että se ei juurikaan muistuta nykyistä rataa, jos se on välttämätöntä kunnollisten ohituspaikkojen luomiseksi.Tuo Vertin viimeisin ehdotus on lähimpänä sitä, jolla Hungaroringista saataisiin kilvanajon kannalta nykyistä parempi muuttamatta nykyistä rataa liikaa. Mutta radan lyhyyshän Hungaroringilla on se ongelma, minkä vuoksi kovin radikaaleja oikaisuja ei pysty tekemään. Sen takia lisälenkki olisi parempi formuloita ajatellen.
Hockenheimin pätkiminen nyt oli tyystin eri asia kuin Hungaroringille uumoillut mahdolliset muutokset/lisälenkki. Hocke kaipasi todella kipeästi päivittämistä, ja siellä tontti ei ollut rajoittava tekijä toisin kuin Hungaroringilla.Hockenheimiakin muutettiin niin radikaalisti vuosituhannen vaihteessa, että se ei muistuta käytännössä lainkaan entistä Hockenheimia, joten kyllä myös Hungaroringia voi mielestäni uudistaa niin radikaalisti, että se ei juurikaan muistuta nykyistä rataa, jos se on välttämätöntä kunnollisten ohituspaikkojen luomiseksi.
Mitä taas tulee lisälenkin rakentamiseen, niin sen sijoittamista vaikeuttavat ainakin radan pohjoispuolella kulkeva maantie jonka linjausta olisi muutettava jos lisälenkki tehtäisiin sinne ja käytännössä ainoa paikka jonne lisälenkki pystyttäisiin tekemään olisi radan länsipuolella.
Hockea piti lyhentää, koska sitä oli vaikea kattaa kameroilla.Hockenheimin pätkiminen nyt oli tyystin eri asia kuin Hungaroringille uumoillut mahdolliset muutokset/lisälenkki. Hocke kaipasi todella kipeästi päivittämistä, ja siellä tontti ei ollut rajoittava tekijä toisin kuin Hungaroringilla.
Plus pelastustoimet metsän keskellä olisivat vakavan onnettomuuden sattuessa hankaloituneet huomattavasti.Hockea piti lyhentää, koska sitä oli vaikea kattaa kameroilla.