Tulokset ja lehdistötilaisuus: KKWCS 2012, 2. kisa, Turku Karting

KKWCS

Well-known member
Liittynyt
12.2.2011
Viestit
350
Koodi:
Harkat      Aika    #   Ajoryhmä
DW          21,63   1   2
Haikki      21,67   7   1
Cmoney      21,69  10   1
Nasty Boy   21,83   4   1
WoPe        21,86   3   1
PeePee      21,95   9   3
Dominic     21,97   4   3
Williams-   22,00   3   3
Andy        22,03   4   2
Nipsuhuuli  22,07  10   3
Pwrd b BMW  22,09  10   2
Jacques     22,30   1   1
FO110K      22,38   3   2
4stroke     22,38   2   3
Totke       22,39   7   2
lfb         22,51   5   2
Jonkki      22,57   5   3
FW08        22,67   9   1
tmoi        22,90   2   2
Koodi:
Aika-ajot   Aika    #   Ajoryhmä
WoPe        21,34   4   1
Haikki      21,50   7   1
DW          21,50   1   2
Nasty Boy   21,56  10   1
Cmoney      21,61   3   1
Nipsuhuuli  21,65   4   3
PeePee      21,75  10   3
Pwrd b BMW  21,88   4   2
Williams-   21,93   1   3
Andy        21,93   9   2
4stroke     22,01   3   3
Jacques     22,05   1   1
Dominic     22,08   2   3
Totke       22,14   7   2
FW08        22,18   9   1
lfb         22,22   2   2
tmoi        22,30   5   2
FO110K      22,35   3   2
Jonkki      22,38   9   3
Koodi:
Kisa
A:
 1. Haikki      25krs   21,288   9  50
 2. DW           +1.07  [B]21,224[/B]   4  43
 3. WoPe         +3,50  21,397   2  36
 4. Cmoney       +5,48  21,298   1  32
 5. Nasty Boy    +6,45  21,444   3  29
 6. Nipsuhuuli   +8,28  21,574  10  26
 7. PeePee      +11,94  21,758   5  24
 8. Pwrd b BMW  +12,16  21,627   7  23
B:
    Pwrd b BMW  25krs   [B]21,819[/B]   9
 9. 4stroke      +0,31  21,847   4  20
10. Dominic      +8,28  21,897   3  18
11. Jacques      +8,99  21,987   5  16
12. Andy         +9,36  21,986   7  14
13. Williams-    +9,97  21,950   1  12
14. Totke       +11,75  22,111  10  11
C:
    Totke       25krs   [B]22,047[/B]   7
15. lfb          +1,17  22,103   4   8
16. FW08         +4,73  22,100   5   6
17. FO110K       +7,98  22,375   3   4
18. Jonkki      +12,41  22,265  10   2
19. tmoi        +15,58  22,522   2   1
Päivän nopein kaikilta:
21,22 DW
21,28 Haikki
21,29 Cmoney
21,34 WoPe
21,44 Nasty Boy
21,57 Nipsuhuuli
21,62 Powered by BMW
21,75 PeePee
21,84 4stroke
21,89 Dominic
21,93 Andy & Williams-
21,98 Jacques
22,04 Totke
22,10 lfb & FW08
22,26 Jonkki
22,30 tmoi
22,35 FO110K
 
Viimeksi muokattu:

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Kisassa tuli ajettua autolla #3 kaikki setit, nopeimmat ajat oli
22.38
22.35
22.375

Teki mitä vaan niin en tuntunut saavan autosta alle tuon mitään & millään.
Rata kuitenkin parani koko ajan, jotenka tais olla enempikin kiinni äijästä kuin autosta.
Viimenen sija tuli vältettyä eli tavoite saavutettu :)

isoin harmitus lienee tuossa samassa autossa, olisi ollut kiva kokeilla jotain toistakin mutta
tällä kertaa meni näin, ainakin tiesi ennen kisaa miten auto käyttäytyy ...
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Vähän pisti hymyilemään

KKWCS-kilpailun ohjaajakokous:

Nonni, sieltä eka ryhmä kypärää päähän ja autoon
Lähtöruudutkin A-finaalissa näytettiin siten että jokainen varmasti löytää oman ruutunsa....paskat, kopissa on mukavempata istua ja säädellä lähtövaloja:eek:
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Kävihän ne sentään C-finaalin alussa nostamassa 2. ruudun kaverin takapuolesta ilmaan jotta keula olis oikeeseen suuntaan :D
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Vähän pisti hymyilemään

KKWCS-kilpailun ohjaajakokous:



Lähtöruudutkin A-finaalissa näytettiin siten että jokainen varmasti löytää oman ruutunsa....paskat, kopissa on mukavempata istua ja säädellä lähtövaloja:eek:
Joo. Ne varmaan kattos, että ei ollu yhtään ekakertalaista mukana. Salaa ovat kuvanneet ja nauraneet meidän ajeluita jo monta vuotta :D:D
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Yritetään vaihteeksi kirjoittaa raportti, kun se KiC:stä unohtui.

Harkat ajelin vitosautolla, eikä siinä sen kummempia. Ihan maksimiyritys ehkä puuttui enkä tehnyt "aika-ajosimulaatiota" vetämällä nopean kierroksen jälkeen ekaa mutkaa pitkäksi. Auto oli jarrutuksissa aika epävakaa, muuten en tiedä. En tykännyt.

Aika-ajoon autolla #2 aika 22,22 ajoryhmässä 2. Hmm... Auto tuntui jotenkin istuvammalta omaan lapaseen kuin viitonen, vaikka ilmeisesti se oli heikommasta päästä pakkaa. Ei juurikaan mainittavaa, lähtöruutu heikommanpuoleinen 16, eli C-finaalin kolmas. Kisaan toiveissa hieman parempi auto ja erävoitto.

Kisaan sain nelosauton, joka olikin oikein mainio peli. Startti meni puhtaasti, pidin paikkani helposti ja takanatulevat alkoivat heti jäädä. Siispä hyökkäykseen. Jumituin muutamaksi kierrokseksi FW08:n taakse, muistaakseni ohitin miehen takasuoran alussa oltuani jatkuvasti selvästi nopeampi radan alkupuoliskolla. Siinä vääntäessä Totke oli päässyt jo melko kauas ja katselin, että näinköhän ehdin saada ukkoa kiinni. No, en ehtinyt, muutama pieni virhe maksoi sen, että en päässyt tosissani painostusetäisyydelle, vaikka kisamitalla olinkin vähän nopeampi. Olisi vain pitänyt päästä FW:stä ohi aiemmin, mutta sisäradalla ohittaminen on mitä on.

Onnea Haikille hienosta voitosta! Aplodit myös muille palkintopallilaisille ja kaikille hyvin ajaneille. Oma panos oli tänään aika keskinkertainen, mutta finaalista jäi sellainen fiilis, että ajotuntuma alkaa olla paranemaan päin. Kisaaminen oli taas hauskaa ja Forssassa nähdään, jos polvi sallii ajamisen.
 

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Liittynyt
5.10.2009
Viestit
1127
Hyvät kisat oli :)
Sen verran on tullu hakattua päätä seinään turussa nopeampien seurassa etten olisi palkintosijastakaan uskaltanut ikinä haaveilla joten vieläkin on aikalailla ällikällä lyöty olo :) Näköjään kuitenkin kaikki on mahdollista nykyään näissä kisoissa, Muutenkin lupaa mielenkiintoista ja tasaista kautta; kuten joku sanoikin on molemmissa kisoissa ollut eri ihmiset palkintosijoilla..
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13812
Harjoitukset #10

Siitä vaan baanalle ja ajeltiin neljästään porukassa Haikin, Nastyn ja WoPen kanssa. FW08:ia ja Jacquesia ei kiinnostanu nyhjätä meiän kanssa.

Aika-ajot #3

Moni sanoi autosta ettei ihan parhaita, ja voi ollakin. Erot silti mukavan pieniä niin kyllä tälläkin ok kierrosaikaa sai. Edelläni juuri ne 4 joiden ennustinkin olevan.

Kisa #1

Nyt WoPelle paalulla osui #2 joka ei kanssa ollut vakuuttanut. Pian hän tippui Haikin ja DW:n taakse ja niissä sumissa pääsin itse Nastysta ohi. WoPe pääsee vähän irti kun Nasty painostaa mua. Pian saan hiukan eroa taakse, ja sitten välillä ero taas pienenee, mutta WoPen ja Nastyn kanssa mennään melko tasatahtia silloin kun Nasty 0,5-1 sek. mun takana ja saan itsekin rauhassa ajaa. Maalikierroksella tulen täysillä linjalle ja sillä selittyy hyvä kisakierrosaikani. Haikki ja DW olivat hieman muita nopeampia.

Mietteitä: Team Turku Rico on onnistunut tällekin kaudelle suunnittelemaan kilpailukykyisen auton ja tästä on mielenkiintoista jatkaa sitten toukokuussa. Alkukauden pisteisiini tyytyväinen, ja näitä varmaan tarvitaan sitten syksyllä 7 parasta -nettopisteissäkin.

Heh-edit: Aika-ajossa kaikki 1,04 sekunnin sisällä :eek!:
 
Viimeksi muokattu:

Williams-

Senior member
Liittynyt
14.5.2003
Viestit
1224
Sijainti
Hyvinkää
Positiiviset fiilikset jäi kisasta. Rapoa myöhemmin, mutta enemmän kuin tyytyväinen aika-ajojen (ja harkkojen) vauhtiin, 9. nopein aika, ja harkoissakin 8. o/ :ahem: B-finaalin paalu jäi vain kuuden sadasosan päähän, ja WoPe oli sen vajaa 0,600s nopeampi, ja muut kärkikuskit vielä vähemmän. Tuntuu jopa vähän vaikealta uskoa noita tuloksia. :eek: Jos joku olisi tällaista tänään ennustanut ennen kisatapahtumaa, niin en olisi kyllä siihen uskonut. Toki olin käynyt ennakkoon harjoittelemassa, mutta silti oma vauhti oli yllätys. Hienoa nähdä tällaista kehitystä, viime Turun kisasta ei kuitenkaan ole kuin muutama kuukausi aikaa.

B-finaali meni ihan hyvin, vaikkakin muutama sijapudotus tuli..
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Kisarapo Turku 2012

Ennakko

Käytiin tuossa pariinkin otteeseen ajelemassa ennen kisapäivää. Ensin pienet yhteistestit muutaman hahmokkeen kanssa paria viikkoa aiemmin ja nyt vielä tallin oma testisessio kisaa edeltävällä viikolla. Nykyinen rata on vaan niin ihmeellinen, kun välillä olet lapanen ja välillä jumalasta seuraava. Usko oli luja siihen, että A-finaalipaikka kyllä irtoaa, mutta mikä sijoitus? Oli kysymysmerkkiä ilmassa. Tästä on tuleva kauden avaukseni ja muistissa oli vieläkin se, mihin viime kausi päättyi *hymy*

Kisapäivänä valun sitten paikalle ja totean vain että herrat NB ja WP ovat onnistuneet pääsemään sisällle. Ei onnistunut kusetusyritys väärään suuntaan avautuvista pääovista. V***U! Joudumme siis turvautumaan plan B:hen, joka tarkoittaa aivan limitillä ajamista koko ajan.


Harjoitukset #1

Ryhmä 2 oli minun paikkani ja saatoin seurata ensimmäisen ryhmän, jossa oli suurin osa kuumista nimistä, heidän suoritustaan ennen omaa räpellystä. No niinkuin ennenkin, nämä ajat eivät vielä merkitse kisan kannalta mitään, joten hyvä se on tässä ajaa koko joukon nopein kierros 21,63.


Aika-ajot #1

Sama auto kuin harkoissa ja itseä se ei niin miellyttänyt, vaikka nopeasti sillä menikin. Taisi olla rengaspaineet turhan korkeat omalle massalle ja se oli joka kulmastaan liukas. Varsinkin takasuoran pää tuotti vaikeuksia, enkä saanut kunnolla osumaan sitä apexiin. No lopputuloksena oli ajalla 21,50 3.ruutu kuitenkin hallussa. Haikilla oli samat numerot, mutta listalla näkymättömien tuhannesosien, siis yhden sellaisen verran edellä. WoPe teki aivan huikean paaluajan ja mielessä oli jo, että meinaakohan kisassa kauaskin karata. Perään asettui tutut vastustukset Nasty boy ja Cmoney.


A-finaali #4

Ennen omaa kisaa saatin taas seurata mielenkiintoista kisaa C:ssä ja B:ssä, josta jäi erityisesti mieleen kova vääntö 4stroken ja Bemarin välillä B:n voitosta.

A:ssa sitten startti oli Ok ja pidin paikkani. Nyt oli alla parempi ajokkikin, joten helposti pysyin Wopen ja Haikin kyydissä. Taisi olla toinen kierros, kun Haikki iskee Wopen rinnalle viimeisessä vasurissa ja menee ohi. Wopen auto oli seissyt B-finaalin ajan ja varsinkin alussa oli ilmeisesti pitoa hällä tavallista vähemmän. No pakko se on itsekin yrittää nyt eikä heti, sillä ohittaminen tulee koko ajan vaikeammaksi, mitä enemmän ajettuja kierroksia saadaan. (omat ajatukseni siinä alussa).

Isken samassa paikassa kuin Haikki,mutta Wope onnistuu pitämään ulkolinjalla sen verran vauhtia, että kerkeää puolittain sisälle seuraavaan pitkään oikeaan. Autot osuvat yhteen ja muutaman metrin matkan liu`un poikittain Wopen auton edessä. Luovutan suosiolla. Pari seuraavaa kierrostakin yritän taas samassa paikassa, mutta ei se enää siinä onnistu. Täytyy jättää vähän hazardiyritykseksi pääsuoran päähän, sillä siinä oli edellisilläkin kierroksilla millisekunnin ajan auton mentävä aukko. Tässä se sitten onnistui ja pääsen ohitse jahtaamaan Haikkia, joka on kerennyt suoran mitan karkuun jo. Kymmenys-pari kierroksella onnistun vain nipistämään eroa kiinni ja aika loppuu kesken. Tosin olisin tarvinnut varmasti 5-10 kierrosta lisää, ennenkuin olisin iskupaikkaan päässyt. No jos pitää hävitä, niin tuo 1,07 sekuntia on ihan sopiva etäisyys. Harmi kun ei huomioida pisteissä tätä. No finaalin nopein kierros(21,22) sentään huomioidaan ja sen onnistuin nappaamaan.


Lopuksi

Onnittelut Haikille. Voiton avain oli kait se, että iskee ohituspaikassa heti, eikä vasta Forssassa. Meni kait vähän paremmin kuin edellinen Turun kisa? Omaan suoritukseenkin olen ihan tyytyväinen, sillä omat tavoitteet vähän ylittyivätkin. A-finaalipaikkaa kun oltiin hakemassa ensisijaisesti.

Tuolla toisaalla oli puhetta kolisteluista kisatilanteissa. Ainakin kisapaikalla varovasti kysäsin omasta väännöstä vastapuolen mielipidettä, onko homma OK, ja vastaus oli että on. En sitten tiedä miltä se näytti katsomossa, mutta jatkan samalla linjalla jokatapauksessa. Protestiaikaa on kolme päivää, joten se kannattaa hyödyntää jos kokee siihen tarvetta.

Hieno kisa oli muuten. Ei valittamista. Kiitoksia järjestelyistä, henkilökunnalle ja myös kisaajille kiitos.
 

Powered by BMW

Well-known member
Liittynyt
9.10.2004
Viestit
860
Aika ajon myötä b:n paalulle, joka ei ole se mieulisin paikka ajaa kun on vaan hävittävää. Startti sujui hyvin ja sainkin 10krs ajella yksinään, mutta sitten stroke iskeytyi kantaan kiinni. Stroke oli parempi pitkän suoran jarrutuksessa ja samoin lähtöviivan jarrutuksessa. Joudun aloittamaan jarrutuksen 1m aikaisemmin kuin 4s ja tästä syystä stroke osui pari kertaa perään. Vastaavasti a-finaalissa peepee:llä heikompi jarrutuspito ja minä osuin jokusen kerran jarrutuksissa. Nämä johtui mielestäni auto eroista. 4s sai vaarallisesti itsensä työnnettyä rinnalle, mutta jotenkin sain kierrettyä ulkolinjalta paremman ulostulon pääsuoralle ja sijoitus säilyi. Erittäin hyvää vääntöä:thumbup: Lähellä oli ohitus mutta onneksi sain pidettyä paikan ja plussana b-finaalin nopein kierros!

A-finaali meni pitkälti cruisailuksi peepeen perässä. Yhden kerran ylioptimistinen yritys neulansilmään mutta ei siinä ollut mahkuja. Muuten tuntui, että mulla on enemmän pitoa ja peepee ajoi hyvin laakeaa linjaa. Varsinkin jarrutuksissa pystyin jättämään myöhäisemmäksi jarrutuspaikan. Hyvin pysyi perässä, mutta ohitus jäi tekemättä. Ei tuolta ilman kamikazea ohi olisi tultu. Hienosti pp sai paremman lähdön pitkälle suoralle, vaikka taisi kärsiä pienoisista pito-ongelmista. Lopputulos tyydyttää ja tästä on hyvä lähteä ulkolaitumille.

Täältä myös onnittelut kärkikolmikolle ja mukava huomata, että kärkipaikat vaihtelee kovasti ja sarja on hyvin tasainen. Rata oli onnistunut profiililtaan ja radan toinen oikea ennen pitkää suoraa oli se kaikkein maukkain paikka. Autot on kevyitä ja tarkkoja ajaa, niin tämä yksi parhaista sisäradoista.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13812
Käytiin keskiviikkona tiimikaverin kanssa ajamassa, niin #5n ja #7n tasoeroksi tuli silloin aikojen perusteella 0,10 sekkaa #5n eduksi kun päittäin vaihdettiin. #5ssa ainakin silloin vähän enempi potkua kiihdytyksiin.
Nyt Jonkin videon perusteella tmoin #2 menee suorilla ainakin ihan ok vrt Follon #3een, liekö sitten ollut vähän liukkaampi... Uskon kuitenkin että kaikki autot olivat AINAKIN 0,25 sekunnin sisällä (ehkä hiukan pienemmässäkin haarukassa, kumminkin siinä 2 kympän paikkeilla). Sitten toki myös, mikä kenenkin ajotyylille sopii jne.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Harkat #9

Joo-o.

Aika-ajo #9

Vaikeeta oli, mutta ilmeisesti oli muutamalla muullakin kun en viimeiseen ruutuun jäänyt

Kisa #5

Vaikeeta, Totke oli alussa selvästi nopeampi ja lfb kurkki takaa heti startista sen verran kärkkäästi, että selvää oli, etten pysty edellä pysymään. Flaviolta hieno puhdas ohitus takasuoralla ja sitten se karkasi.

Kisan loppupuolella opin jo hieman tuota rataa ajamaan, mutta se oli too little, too late.

Ei tässä voi kovin pettynytkään olla, mutta sellainen olo jäi, etten vieläkään tuota rataprofiilia osaa ajaa. Siis edes sitä vähää kuin yleensä.

Ps.
Tästä jäi paha mieli kyllä:

Kävihän ne sentään C-finaalin alussa nostamassa 2. ruudun kaverin takapuolesta ilmaan jotta keula olis oikeeseen suuntaan :D
Jeps, FW08 meinas fuskata. ;)
Totuushan on se, että Totke on nykyään niin valtava läski, että lähtöruudukkoon ajaessa Totken gravitaatio alkoi kampeamaan autoani oikealle. Ainoastaan paniikinomainen jarrutus pelasti tilanteen ja ilman sitä olisin varmaan jäänyt Totken kiertoradalle lopuksi ikääni.

Tai tästä selityksestä tulen ainakin pitämään kiinni.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Käytiin keskiviikkona tiimikaverin kanssa ajamassa, niin #5n ja #7n tasoeroksi tuli silloin aikojen perusteella 0,10 sekkaa #5n eduksi kun päittäin vaihdettiin. #5ssa ainakin silloin vähän enempi potkua kiihdytyksiin.
Nyt Jonkin videon perusteella tmoin #2 menee suorilla ainakin ihan ok vrt Follon #3een, liekö sitten ollut vähän liukkaampi... Uskon kuitenkin että kaikki autot olivat AINAKIN 0,25 sekunnin sisällä (ehkä hiukan pienemmässäkin haarukassa, kumminkin siinä 2 kympän paikkeilla). Sitten toki myös, mikä kenenkin ajotyylille sopii jne.
Kakkosessa oli takapää liukas.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Nyt Jonkin videon perusteella tmoin #2 menee suorilla ainakin ihan ok vrt Follon #3een, liekö sitten ollut vähän liukkaampi...
Mä veikkaan että ainakin alussa kyse tais olla vain kisaamisen puutteesta.
tmoi:n linjat oli hakusessa vähän joka mutkassa, ja se söi vauhtia hyvin, suorille tuo #2 tuntui ampaisevan ainakin samaan tahtiin kuin #3.
Ja sen mitä kerkisin vilkuilla taaksepäin niin ero Jonkin ja tmoi:n välillä tasaantui aika kivasti myös kun tmoi pääsi rytmiin kiinni, eli lisää kisaamista niin ajorytmikin löytyy heti alussa :)
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Mä veikkaan että ainakin alussa kyse tais olla vain kisaamisen puutteesta.
tmoi:n linjat oli hakusessa vähän joka mutkassa, ja se söi vauhtia hyvin, suorille tuo #2 tuntui ampaisevan ainakin samaan tahtiin kuin #3.
Ja sen mitä kerkisin vilkuilla taaksepäin niin ero Jonkin ja tmoi:n välillä tasaantui aika kivasti myös kun tmoi pääsi rytmiin kiinni, eli lisää kisaamista niin ajorytmikin löytyy heti alussa :)
Joo. Kakkosessa oli joku käyny, koska sen perä oli liukas :D

Ja kyllähän se ajorytmi tosiaan on ihan hakusessa kisassa. Varsinkin kun lähtee sillä periaatteella, että yrittää pelkästään peittää ja vilkuilee samalla, että miltäs puolelta ne hyökkää ohi. Puolustelu alkoi jo varmaan kierroksella 3, kun lfb oli päässyt karkuun sen pari kolme autonmittaa, että tiesin sen karkaavan.
 

WoPe

KKWCS Driver
Liittynyt
11.3.2003
Viestit
1573
Sijainti
Vantaa
Joo. Kakkosessa oli joku käyny, koska sen perä oli liukas :D .
Mä menin finaalissa kakkoseen, ja liukas oli kyllä, varsinkin ekat varvit. Mutta kun piti lipun korkeella ja tangon kovana niin menestystäkin tuli!
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Joo. Kakkosessa oli joku käyny, koska sen perä oli liukas :D

Ja kyllähän se ajorytmi tosiaan on ihan hakusessa kisassa. Varsinkin kun lähtee sillä periaatteella, että yrittää pelkästään peittää ja vilkuilee samalla, että miltäs puolelta ne hyökkää ohi. Puolustelu alkoi jo varmaan kierroksella 3, kun lfb oli päässyt karkuun sen pari kolme autonmittaa, että tiesin sen karkaavan.
Jooh, selkeesti puolustit enemmän jostain 2-3 kierroksen jälkeen, mutta samaan aikaan on todettava että ajo siistiytyi joka kierroksella.
ekat 2 kiekkaa tuntui olevan virhettä joka mutkassa, sitten ohituksen aikaan selvästi jo vähemmin...
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13812
Mä menin finaalissa kakkoseen, ja liukas oli kyllä, varsinkin ekat varvit. Mutta kun piti lipun korkeella ja tangon kovana niin menestystäkin tuli!
Sitä oli sua ennen jo stroke, Domppari, lfb ja tmoi (kahdestikin) vinguttanu.
 
Ylös