Lööpitystä, uutisia, ym. sälää / KESÄkausi 2012

  • Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26887
Jos nyt jotain hyvää on, niin soitti tällä kertaa YLE:lle. Joku kaunis aamu voi näkyä ikkunasta vaikka pöllö citykani nokassaan...no arvaa?

"112, kuinka voin auttaa?"
Tämä kuulunee samaan ihmisryhmään, joka soittaa hätäkeskukseen, kun jossain pamahtaa, haisee savu tai taivaalla näkyy outo valo ja sähkölaitokselle, kun koko kylä pimenee ukonilmalla.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Tämä kuulunee samaan ihmisryhmään, joka soittaa hätäkeskukseen, kun jossain pamahtaa, haisee savu tai taivaalla näkyy outo valo ja sähkölaitokselle, kun koko kylä pimenee ukonilmalla.
Eipäs tehdä etädiagnosointia.

*loukkaantuu*
 

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Liittynyt
21.6.2006
Viestit
3348
Sijainti
J:vi
Maailmanlaajuinen ihmisjahti kanadalaisen pornotähtimurhaajan kiinnisaamiseksi

Maailmalla on käynnissä ihmisjahti kanadalaisen pornotähden löytämiseksi. Häntä epäillään poikaystävänsä paloittelumurhasta.
Interpol julkaisi tänään kuvan Luka Rocco Magnottasta, jota etsitään ympäri Kanadaa, mutta jonka uskotaan jo paenneen maasta.
Interpol on lähettänyt kaikille 190 jäsenmaalleen "punaisen varoituksen" etsintäkuulutetusta.
Montrealin poliisikomentaja sanoi, että epäillyn elämä muuttuu hankalaksi nyt, kun jotakuinkin koko maailma puhuu hänestä.
Tapaus tuli julki, kun Kanadan konservatiivipuolueen päämajaan lähetettiin ihmisen jalkaterä. Ottawalaisesta postitoimistosta löydettiin myöhemmin irrotettu käsi ja Montrealista raajaton vartalo.
Poliisi uskoo ruumiinosien kuuluvan epäillyn poikaystävälle.
Internetissä kiertää lisäksi video, jossa mies iskee toista miestä jäähakulla ja paloittelee hänet samalla, kun taustalla soi Amerikan Psyko -elokuvan ääniraita. Poliisi on vahvistanut videon liittyvän tapaukseen.
– Tuo video ylittää pahimmatkin painajaiset. Se on jeffreydahmermainen, sanoi asianajaja Roger Renville CBC-kanavalle viitaten 18 vuotta sitten kuolleeseen yhdysvaltalaiseen sarjamurhaajaan ja kannibaaliin.

(MTV3 - AFP)
On näitä pipipäitä näköjään muuallakinpäin.
 

Archie

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
13050
Finnairin kone oli joutunut tekemään ylösvedon 50 metrissä, kun kiitoradalla oli jo ollut toinen kone. Näin siis uutisissa kerrottiin. Tosin Finnairin tiedottaja kiisti 50 metrin korkeuden, koska sääntöjen mukaan ylösvedon voi tehdä min 100 metristä.

Jäin miettimään, että törmätäänkö sitten mieluummin kuin yritetään ylösvetoa 50 metristä?
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Finnairin kone oli joutunut tekemään ylösvedon 50 metrissä, kun kiitoradalla oli jo ollut toinen kone. Näin siis uutisissa kerrottiin. Tosin Finnairin tiedottaja kiisti 50 metrin korkeuden, koska sääntöjen mukaan ylösvedon voi tehdä min 100 metristä.

Jäin miettimään, että törmätäänkö sitten mieluummin kuin yritetään ylösvetoa 50 metristä?
Itsehän olin mukana ylösvedossa, jossa toisen puolen pyörä koski maata.
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Jäin miettimään, että törmätäänkö sitten mieluummin kuin yritetään ylösvetoa 50 metristä?
Toi minimikorkeus ei varmaan perustu niinkään sääntöihin vaan teknisiin seikkoihin. Lentokoneen laskeutuminen on ilmailukielellä tarkkaan ilmaistuna sakkaukseen päätyvä liuku. Eli kone siis sakkaa tarkoituksellisesti juuri ennen kiitoradalle laskeutumista. Kyseessä lienee siis jonkinlainen likimääräinen raja-arvo jossa koneen moottoreiden työntövoima ei enään riitä uuteen nousuun.

Esimerkiksi monilla hävittäjäkoneilla asia on toisin. Moottoreiden työntövoima riittää lähes tilanteessa kuin tilanteessa. Esimerkkinä vaikkapa pyrstöliuku jossa koneen ominaisuuksia esitellään.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Toi minimikorkeus ei varmaan perustu niinkään sääntöihin vaan teknisiin seikkoihin. Lentokoneen laskeutuminen on ilmailukielellä tarkkaan ilmaistuna sakkaukseen päätyvä liuku. Eli kone siis sakkaa tarkoituksellisesti juuri ennen kiitoradalle laskeutumista. Kyseessä lienee siis jonkinlainen likimääräinen raja-arvo jossa koneen moottoreiden työntövoima ei enään riitä uuteen nousuun.

Esimerkiksi monilla hävittäjäkoneilla asia on toisin. Moottoreiden työntövoima riittää lähes tilanteessa kuin tilanteessa. Esimerkkinä vaikkapa pyrstöliuku jossa koneen ominaisuuksia esitellään.
Mulla on ollu ihan eri käsitys sanasta PYRSTÖLIUKU :frank:
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26887
Tuli mielikuva suomalaisesta pers'jalkasesta emännästä laahustamassa askel hapuillen sunnuntaiaamuyöllä kotia kohti korkokengät kädessä, sukkahousut rikki ja nuoruus takana.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Toi minimikorkeus ei varmaan perustu niinkään sääntöihin vaan teknisiin seikkoihin. Lentokoneen laskeutuminen on ilmailukielellä tarkkaan ilmaistuna sakkaukseen päätyvä liuku. Eli kone siis sakkaa tarkoituksellisesti juuri ennen kiitoradalle laskeutumista. Kyseessä lienee siis jonkinlainen likimääräinen raja-arvo jossa koneen moottoreiden työntövoima ei enään riitä uuteen nousuun.

Esimerkiksi monilla hävittäjäkoneilla asia on toisin. Moottoreiden työntövoima riittää lähes tilanteessa kuin tilanteessa. Esimerkkinä vaikkapa pyrstöliuku jossa koneen ominaisuuksia esitellään.
No miten se mun ylösnousemus kokemus sitten oli mahdollista?:doubtful:

Oikean puolen pyörä osui maahan, kone niin vinossa, että siiven kärkikin maassa, ja tuuttas kaasun täysille ja nousi ylös helketinmoisella kulmalla vielä.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24276
Sijainti
lappeen Ranta
Finnairin kone oli joutunut tekemään ylösvedon 50 metrissä, kun kiitoradalla oli jo ollut toinen kone. Näin siis uutisissa kerrottiin. Tosin Finnairin tiedottaja kiisti 50 metrin korkeuden, koska sääntöjen mukaan ylösvedon voi tehdä min 100 metristä.

Jäin miettimään, että törmätäänkö sitten mieluummin kuin yritetään ylösvetoa 50 metristä?
Eihän toki. Finnair nyt vaan uudelleestandardisoi 100 metrin mitan. Nyt se on 5000 cm.
Itsehän olin mukana ylösvedossa, jossa toisen puolen pyörä koski maata.
Toi minimikorkeus ei varmaan perustu niinkään sääntöihin vaan teknisiin seikkoihin. Lentokoneen laskeutuminen on ilmailukielellä tarkkaan ilmaistuna sakkaukseen päätyvä liuku. Eli kone siis sakkaa tarkoituksellisesti juuri ennen kiitoradalle laskeutumista. Kyseessä lienee siis jonkinlainen likimääräinen raja-arvo jossa koneen moottoreiden työntövoima ei enään riitä uuteen nousuun.

Esimerkiksi monilla hävittäjäkoneilla asia on toisin. Moottoreiden työntövoima riittää lähes tilanteessa kuin tilanteessa. Esimerkkinä vaikkapa pyrstöliuku jossa koneen ominaisuuksia esitellään.
No miten se mun ylösnousemus kokemus sitten oli mahdollista?:doubtful:

Oikean puolen pyörä osui maahan, kone niin vinossa, että siiven kärkikin maassa, ja tuuttas kaasun täysille ja nousi ylös helketinmoisella kulmalla vielä.
Jos se lasketaan läpilaskuksi kun korkeus on alle sadan metrin :idea:? Että lentäjät tuuppaa kaasun auki ja vetää koneen takaisin taivaalle ja sitten jälkikäteen katsellaan korkeustiedoista tarkemmin, tuliko tehtyä ylösveto vai jotain muuta.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
On näitä pipipäitä näköjään muuallakinpäin.
Kaivelin netistä ja löysin sen videon. Kyllä tässä on kysymyksessä mielipuolinen tappaja. Ensin sitoo miehen sänkyyn, sitten viiltää kurkun auki, sitten jääpiikillä hakkaa reikiä naamaan ja vatsaan. Sen jälkeen rupeaa veitsellä kokeilemaan ihon viiltoa, että kuinka se avautuu, leikkaa koko pään irti, leikkaa kädet ja jalat. Negrofiliaa siinä välissä. Luulin videossa esiintyneen kissan mutta se olikin jänis, joka syö miehen irtileikattuja jalkoja kannikoiden päästä. Kaikkea sellaista ja irtileikatulla kädellä vielä masturboi hinkkaamalla sitä sukuelintään. Säilyttää käden jääkaapissa, jotta voisi sekstata vielä myöhemminkin.

Justjust... Ei helvetti sentään!
 
Ylös