FW08
Registered User of Talent
Oletko ns vaativa asiakas? Nouseeko desibelit heti kun et saa mielestäsi asianmukaista palvelua? Onko asiakas mielestäsi sellainen "asema", että sen pohjalta saa myyjää kohdella myyjän "aseman" mukaisesti?
Nyt ei puhuta siis siitä, kun palaa käämi. Jokaiselta palaa joskus. Nyt puhutaan siitä lähtökohtaisesta tilanteesta, miten lähdet asiaa ratkaisemaan, kun joudut asiakaspalveluihmisen kanssa selvittämään kun tilatun ja toimitetun välillä on joko todellinen tai oletettu dissonanssi.
Pollia seuraa.
Nyt ei puhuta siis siitä, kun palaa käämi. Jokaiselta palaa joskus. Nyt puhutaan siitä lähtökohtaisesta tilanteesta, miten lähdet asiaa ratkaisemaan, kun joudut asiakaspalveluihmisen kanssa selvittämään kun tilatun ja toimitetun välillä on joko todellinen tai oletettu dissonanssi.
Pollia seuraa.