Powered by BMW
Well-known member
- Liittynyt
- 9.10.2004
- Viestit
- 859
#21
Hyvinkää I jäi väliin, joten pitkästä aikaa täällä. Heti huomasi, että #21 on kelpo peli, hyvin lähellä täydellistä! Jarrut oli uskomattoman, pitävät ja jarrutuksen voi huoletta jättä 5-10m pidemmälle kuin muilla autoilla. Harjoittelu meni täysin opetteluksi, mutta yllätykseksi alle 50s kuitenkin pääsin ja harjoittelun viides. En saanut puhdasta kierrosta aikaiseksi, mutta näin taisi olla muillakin.
Aika ajo #23
Tässä autossa alakierrospotku oli kateissa ja tuntui lusmulta #21 jälkeen. Ajolinjat ja jarrutuspaikat löytyi paremmin extra aa-session jälkeen ja lopulta kello tykkäsi ajosta ja a-finaalin Hieman yllätys, että tämäkin aika riittää, jos vertaa aikaisempiiin hyvinkään kisoihin. Muilla varmasti samantyyppisiä ongelmia.
Kisa #26
Auto tuntui heti ensimetreistä hyvältä, joten nyt kaikki peliin. Lähdössä Nipsu jätti oven auki ykkösmutkaan ja sen sain hyödynnettyä. Stroke äkkiä kiinni. Pysyin hyvin kontissa kiinni ja koskaan aikaisemmin ei ole ollut luottoa ajaa koko kierros <1m etäisyydellä hvyinkäällä. Jälleen kunnon kilvanajoa! Stroke oli keskikohdilla rataa hitaampi, mutta taas lähtösuoran jälkeen ero hieman venähti. Pari kertaa jarrutuksessa rinnalle, mutta se ei riitä. Osasin jo odottaa missä CM on, mutta konkari kuitenkin yllätti varikolletulo jarrutuksessa ja nätisti ohi. Sain kuitenkin CM kiinni ja pari kierrosta ajolinjoja tutkien. "Piikki" mutkassa CM:n autossa heikompi lähtönopeus, joten siinä pääsin onneksi takaisin omalle paikalleni. Maalissa viides ja se on viittä vaille maksimit täältä!
Vauhtia tuntui riittävän ja olisi ollut mukava haastaa Wope jos olisi päässyt ajoissa Stroken ohi.
Autoerot oli ikävän suuria ja vaikutti monen ajoon mutta taas lentävä lähtö oli parannus ja tuntui toimivan oikein hyvin: tasaiset lähdöt ja muodostelmakin piti muotonsa lähtölipulle asti.
Hyvinkää I jäi väliin, joten pitkästä aikaa täällä. Heti huomasi, että #21 on kelpo peli, hyvin lähellä täydellistä! Jarrut oli uskomattoman, pitävät ja jarrutuksen voi huoletta jättä 5-10m pidemmälle kuin muilla autoilla. Harjoittelu meni täysin opetteluksi, mutta yllätykseksi alle 50s kuitenkin pääsin ja harjoittelun viides. En saanut puhdasta kierrosta aikaiseksi, mutta näin taisi olla muillakin.
Aika ajo #23
Tässä autossa alakierrospotku oli kateissa ja tuntui lusmulta #21 jälkeen. Ajolinjat ja jarrutuspaikat löytyi paremmin extra aa-session jälkeen ja lopulta kello tykkäsi ajosta ja a-finaalin Hieman yllätys, että tämäkin aika riittää, jos vertaa aikaisempiiin hyvinkään kisoihin. Muilla varmasti samantyyppisiä ongelmia.
Kisa #26
Auto tuntui heti ensimetreistä hyvältä, joten nyt kaikki peliin. Lähdössä Nipsu jätti oven auki ykkösmutkaan ja sen sain hyödynnettyä. Stroke äkkiä kiinni. Pysyin hyvin kontissa kiinni ja koskaan aikaisemmin ei ole ollut luottoa ajaa koko kierros <1m etäisyydellä hvyinkäällä. Jälleen kunnon kilvanajoa! Stroke oli keskikohdilla rataa hitaampi, mutta taas lähtösuoran jälkeen ero hieman venähti. Pari kertaa jarrutuksessa rinnalle, mutta se ei riitä. Osasin jo odottaa missä CM on, mutta konkari kuitenkin yllätti varikolletulo jarrutuksessa ja nätisti ohi. Sain kuitenkin CM kiinni ja pari kierrosta ajolinjoja tutkien. "Piikki" mutkassa CM:n autossa heikompi lähtönopeus, joten siinä pääsin onneksi takaisin omalle paikalleni. Maalissa viides ja se on viittä vaille maksimit täältä!
Vauhtia tuntui riittävän ja olisi ollut mukava haastaa Wope jos olisi päässyt ajoissa Stroken ohi.
Autoerot oli ikävän suuria ja vaikutti monen ajoon mutta taas lentävä lähtö oli parannus ja tuntui toimivan oikein hyvin: tasaiset lähdöt ja muodostelmakin piti muotonsa lähtölipulle asti.
Viimeksi muokattu: