Jostain on aloitettava. Ei kai nyt kukaan voi olettaa, että nuo mitään tykkejä on heti ensimmäisellä kaudellaan, kun on ihan uudesta konseptista kyse?.Mun mielestä ei ole hirveän hyvää mainosta sähköteknologialle, että nää sähköformulat ovat näin hitaita. Jos joku vastaa tähän että nopeudella ei ole väliä, kunhan kisat on hyviä, niin laitan jo valmiiksi: ei, homma on juuri päinvastoin. Kisojen jännittävyydellä ei ole mitään väliä, kunhan autot olisivat kunnon kilpa-autoja. Ja pystyisivät menemään sen koko kisamatkan.
Eipä tuon sarjan kiinnostavuus tule sen näyttävyydestä. Uutuudella promotaan ensimmäinen kausi ja sitten tekninen kilpailu tuo oman kiinnostavuutensa.Tämän lisäksi vielä F1-aiheiselle keskustelupalstalle oli laitettu linkki striimiin.
Jos tuo viime lauantain kisa oli parannus aiempaan, niin eipä ole kummoinen lähtötilanne sarjalla. Mun mielestä ei ole hirveän hyvää mainosta sähköteknologialle, että nää sähköformulat ovat näin hitaita. Jos joku vastaa tähän että nopeudella ei ole väliä, kunhan kisat on hyviä, niin laitan jo valmiiksi: ei, homma on juuri päinvastoin. Kisojen jännittävyydellä ei ole mitään väliä, kunhan autot olisivat kunnon kilpa-autoja. Ja pystyisivät menemään sen koko kisamatkan.
Erinomaista. Tätä juuri toivoin.Viime viikonlopun kisa ainakin näkyi striiminä sarjan sivuilla.
Se nyt vain lienee tekemätön paikka nykyisellä teknologialla tehdä tämän nopeampia taikka pitemmän toimintasäteen omaavia sähköformuloita.Jos tuo viime lauantain kisa oli parannus aiempaan, niin eipä ole kummoinen lähtötilanne sarjalla. Mun mielestä ei ole hirveän hyvää mainosta sähköteknologialle, että nää sähköformulat ovat näin hitaita. Jos joku vastaa tähän että nopeudella ei ole väliä, kunhan kisat on hyviä, niin laitan jo valmiiksi: ei, homma on juuri päinvastoin. Kisojen jännittävyydellä ei ole mitään väliä, kunhan autot olisivat kunnon kilpa-autoja. Ja pystyisivät menemään sen koko kisamatkan.
Toikin riippuu vähän kenen silmin asiaa tarkastelee. Yleisön, kuljettajan, tallin, sarjaorganisaattorin, sähköautovalmistajien, jonkun muun, tai useammasta näkökulmasta niin se vaihtelee mitä tärkeimpänä pitää. Itse en nykyiseellään ainakaan arvosta sarjaa kovinkaan korkealle. Nopeutta pitää olla jos kyse on kilpa-autoilun nopeuslajista ja vielä maailmanlaajuisella tasolla.Jos joku vastaa tähän että nopeudella ei ole väliä, kunhan kisat on hyviä, niin laitan jo valmiiksi: ei, homma on juuri päinvastoin. Kisojen jännittävyydellä ei ole mitään väliä, kunhan autot olisivat kunnon kilpa-autoja. Ja pystyisivät menemään sen koko kisamatkan.
Myös meksikolainen Salvador Duran jolla on aiempaa kokemusta A1GP sarjasta.Jean-Eric Vergne osallistuu tulevana viikonloppuna Andrettin tallissa Formula E -sarjan osakilpailuun Uruguayn Punta del Esten radalla.
Antonio García puolestaan ajaa debyyttinsä samaisena viikonloppuna China Racingin kalustolla.
http://aos001feh-live.hls.adaptive.level3.net/formulae/live/wif/streamVideo2000.m3u8
Pitää paikkansa. Vergne lähtee paalultaJos wiziwigin aikatauluja uskomme niin Uruguayn kisan lähtö pitäis olla tänään klo 20.00 Suomen aikaan.
Muuten hyvä joo, mutta sivua ei saa auki.Pitää paikkansa. Vergne lähtee paalulta
fiaformulae.com sivuilla tosiaan saatavilla hyvälaatuinen striimi selostuksilla ja esihöpinöillä. Hienosti hoidettu meidän puolesta, joiden maiden tv-yhtiöt eivät lähetyksiä näytä. Tiedä sitten johtuiko ruuhkasta, mutta sivuille oli melko hidasta päästä.
Vittu ne sivut on ihan suolesta.fiaformulae.com sivuilla tosiaan saatavilla hyvälaatuinen striimi selostuksilla ja esihöpinöillä. Hienosti hoidettu meidän puolesta, joiden maiden tv-yhtiöt eivät lähetyksiä näytä. Tiedä sitten johtuiko ruuhkasta, mutta sivuille oli melko hidasta päästä.
Onhan se.Onko tuo kommentaattori Franchitti? Darioksi selostaja ainakin sitä sanoi.
Sitä olin juuri sanomassa :dunno:Turva-auto varikolle ja kisa jatkuu...Onko tuo kommentaattori Franchitti? Darioksi selostaja ainakin sitä sanoi.