Entinen F1-kuljettaja kärähti kokaiinista
F1 | Turun Sanomat 13:31
Formula ykkösissä aikoinaan seitsemän kisaa ajanut ranskalainen Franck Montagny paljasti torstaina, että hän antoi kokaiinin johdannaista sisältäneen näytteen formula E -sarjan kilpailussa marraskuussa.
Montagny ei vaatinut b-näytettä, ja hän on toistaiseksi kilpailukiellossa.
Kaudella 2006 Super Agurin F1-tallissa ajanut Montagny, 36, kertoo olevansa ”häpeissään”.
– Autourheilu lienee osaltani ohi. Tein virheen, olen syyllinen, Montagny kertoi ranskalaislehti L’Equipelle.
Se on nyt aivan selvää, että suoritusta parantamaan ei ole ko. substanssia käytetty. Vaikutus kun on lyhytkestoinen ja "lasku" epämiellyttävä. Se mikä menee ylös tulee myös alas.Kokaiini tuskin autourheilussa auttaa, joten minun mielestäni aika turha antaa mitään rangaistuksia.
Näin. Turha sitä on jeesustella ollenkaan. Näin on tehty jo vuosikymmenet erityisesti musiikki -ja viihdepiireissä. Ja syy miksi ko. substanssia tai vaihtoehtoisesti essoja suositaan, on monesti ihan käytännöllinenkin. Jos olet aamusta iltaan ns. pelti kiinni, ei seuraavana päivänä mitään rengastestejä ajeta. Kokkeli menee ylös ja tulee alas, ei tenun hajua hengityksessä, ei laskuhumalaista rullakebabin himoa eikä kaljamahaa vyötäröllä.Rikkaat käyttää kokaiinia, se nyt vain on realiteetti. Jokaisella saa olla omat vapaa-ajan harrasteensa, turha siinä on muiden hurskastella.
Hyvin noi on mulla ainakin joka kisas toiminut, ei oo nytkään mitään ongelmia ollunna.Sivut eivät taaskaan toimi kisan aikaan.
Amatöörien puuhastelua.
Käytä noita: http://www.f1-forum.fi/vb/showthread.php?t=37674&p=2475582&viewfull=1#post2475582Sivut eivät taaskaan toimi kisan aikaan.
Amatöörien puuhastelua.
Nämä pitää laittaa "lämpiämään" hyvissä ajoin ennen kisatapahtumia. Kun olen jaksanut venailla sivun avautumista sekunneista jopa minuutteihin, niin sitten itse streami on kyllä pelannut moitteetta. Ei tietysti mikään kaikkein asiallisin toteutus.Sivut eivät taaskaan toimi kisan aikaan.
Amatöörien puuhastelua.