- Liittynyt
- 12.8.2004
- Viestit
- 13806
Vaikka tiimikaveri kyseessä on, näkisin puolueettomasta näkökulmasta että molempia neulansilmiä voi pitää ohituskieltopaikkana. Haikki kävelee ekan kohdalla, ja radalla oleva auto tokassa. Itsekin silti muistan pitäneeni osumariskin Bemariin poissa tiukkenevassa jarrutuksessa, enkä sitten siksi ollut ohitusetäisyydellä vasuriinkaan. Semmoinen muistikuva vain että kuski näkee keltaisen tuohon ekaan jarrutukseen, en muista vasurijarrutuksessa näin olleen, sikäli ymmärettävä tapahtunut ohitus.
E: Lippumies sanoi itsekin liputtaneensa juuri pysähtyneen auton takia. Silti, rengasvallin takana oleva liputuspaikka mielestäni huono kuljettajalle nähtäväksi tuossa lyhyessä ylämäessä verrattuna aiempaan alamäkeen tultaessa.
Ekassa tilanteessa näkyy myös että olin itse noin liki, ja ei siinä sitten muuta yritä, kuin tähdätä oma keula kilpailijan visiiriä edemmäs näkymäalueelle ja samalla varoa edellä olevaa (DW) mutkan apexiin kääntyjää.
E: Lippumies sanoi itsekin liputtaneensa juuri pysähtyneen auton takia. Silti, rengasvallin takana oleva liputuspaikka mielestäni huono kuljettajalle nähtäväksi tuossa lyhyessä ylämäessä verrattuna aiempaan alamäkeen tultaessa.
Ekassa tilanteessa näkyy myös että olin itse noin liki, ja ei siinä sitten muuta yritä, kuin tähdätä oma keula kilpailijan visiiriä edemmäs näkymäalueelle ja samalla varoa edellä olevaa (DW) mutkan apexiin kääntyjää.
Viimeksi muokattu: