OK. :thumbup:Nasty!
Huomenna klo17 jälkeen. Hyvin kerkeet Lahdessa käymään
OK. :thumbup:Nasty!
Huomenna klo17 jälkeen. Hyvin kerkeet Lahdessa käymään
Itse oon saanut murtsikkalaskut kuntoon ihan vaan sillä, että treeneissä pyrin laskemaan usein ladun vieressä erityisesti mutkamäissä.Aika monta laskua on kyllä onnistunu, mutta kyllä sitä on turvalleenkin menty. Kyllähän se niin on että jos murtsikkasukset hallitsee, ei lasketteluvehkeillä ole mitään ongelmia perus laskettelussa.
Väkeä oli mukavasti liikkeellä, ja pitoakin oli jopa paikoitellen.Miltäs Lahdessa näytti?
:ahem:Ihan hieno tapahtuma oli radalle.comin 300 krs kisa.
Meidän kisa kaatui siihen, että jälkimmäinen auto oli puoli sekuntia hitaampi kuin kärjellä. Mikäpä siinä etanoidessa. :dunno:Autot ratkaisi harmillisen paljon.
Hienot tilat on saaneet vrt. edelliseen, mutta tämän videon perusteella jää kyllä tämä kisa itseltä väliin, ei noin hitaalla radalla ole mitään jakoa tällä elopainolla.
Itseasiassa rata on sisäradaksi aika nopea pitkähköjen suorien takia, mutta oon samaa mieltä siitä, että paino vaikuttaa tuolla varmasti enemmän juuri hitaiden mutkien määrän takia. Ja siihen varmaan viittasitkin? Kiihdytys - jarrutus -rata on kyseessä.Hienot tilat on saaneet vrt. edelliseen, mutta tämän videon perusteella jää kyllä tämä kisa itseltä väliin, ei noin hitaalla radalla ole mitään jakoa tällä elopainolla.
Ulkokisoissa sitten seuraavaksi vasta mukaan.
Kyllä mä oikeestaan silti ihmettelen lopputuloksissa meidän tiimin 4 kierroksen eroa kärkeen. DW tuli hartiavaivan takia vaihtoon jossain 50krs kohdalla, ja oltiin silloin noin 1krs (ei 0,5 eikä 1,5) kärjestä, ja Nasty jatkoi 2-3 kymppää kärkeä hitaampana. Autonvaihdon jälkeen Nastynkin vauhti parani entisestään, ja itsekin loput reilu 120krs olin paljon kilpailukykyisempi, kuin tiimimme ekalla autolla.Meidän kisa kaatui siihen, että jälkimmäinen auto oli puoli sekuntia hitaampi kuin kärjellä. Mikäpä siinä etanoidessa. :dunno:
Harjoituksissa vielä nopein aika ja aika-ajoissa kolmas sija. Tässä siis edellisen argumenttini vertailukohta.
Minunkin mielestäni radalla hienoja pidempiä kaarteita ja mutkaosuuksia, sekä leveämpänä ajolinjavaihtoehtoja, ettei pelkkä kaasu-jarru -rata ole.En silti sinuna olisi suoralta kädeltä luovuttamassa, koska PeePeehän ajoi eilen kovemman ajan kuin Nasty ja heillä on kuitenkin painoeroa Nastyn eduksi jonkin verran.
joo tohon kiihdytys/jarrutus akselin määrään kiinnitin huomiota, videolla ainakin kone käy kokoajan niin matalalla että luulen sen olevan mulle se pahin...Itseasiassa rata on sisäradaksi aika nopea pitkähköjen suorien takia, mutta oon samaa mieltä siitä, että paino vaikuttaa tuolla varmasti enemmän juuri hitaiden mutkien määrän takia. Ja siihen varmaan viittasitkin? Kiihdytys - jarrutus -rata on kyseessä.
En silti sinuna olisi suoralta kädeltä luovuttamassa, koska PeePeehän ajoi eilen kovemman ajan kuin Nasty ja heillä on kuitenkin painoeroa Nastyn eduksi jonkin verran.
Me oltiin 50 kierroksen kohdalla yli kaksi kierrosta kärkeä perässä, ja te olitte meidän takana siinä vaiheessa. Itse en siis ihmettele noita kierroshässäköitä; varsinkaan siksi koska ne korjattiin kesken kisan.Kyllä mä oikeestaan silti ihmettelen lopputuloksissa meidän tiimin 4 kierroksen eroa kärkeen. DW tuli hartiavaivan takia vaihtoon jossain 50krs kohdalla, ja oltiin silloin noin 1krs (ei 0,5 eikä 1,5) kärjestä
Toisaalta sä oot aina pärjännyt liukkaalla alustalla ja toi on liukas rata.joo tohon kiihdytys/jarrutus akselin määrään kiinnitin huomiota, videolla ainakin kone käy kokoajan niin matalalla että luulen sen olevan mulle se pahin...