uuci
Well-known member
- Liittynyt
- 13.5.2010
- Viestit
- 3562
Mikähän noista Renault-talleista vaihtaa koneensa? Todennäköisimmin Williams tai Caterham luonnollisen poistuman kautta lopettamalla köröttelyn tähän kauteen. MuttaUutena moottoritoimittajana F1-tasolle odotetaan Hondaa, jonka asiakkaaksi huhutaan ainakin McLarenia.
Renault varustaa nyt neljä tallia – Red Bullin, Lotuksen, Williamsin ja Caterhamin. Kun Toro Rosso tulee mukaan, ranskalaistehdas tuskin tekee turbojaan viidelle tallille, joten joku tai jotkut nykyisistä joutuvat vaihtamaan voimanlähdettä.
Jaa meinasit että soppari infinitin kanssa loppuu vai unohtui, että infiniti = nissan ja nissan nykyisin reilun kumppani?Mutta
ehkäpä Red Bull vaihtaa mersun koneeseen Infinitin sponsoroinnin myötä.
Olen pettynyt että artikkelissa ei mainittu Schumacheria.
Mites Infiniti ja MB liittyy toisiinsa? Käsittääkseni Nissan ei kuulu MB:n alaisuuteen.... ?Mikähän noista Renault-talleista vaihtaa koneensa? Todennäköisimmin Williams tai Caterham luonnollisen poistuman kautta lopettamalla köröttelyn tähän kauteen. Mutta
ehkäpä Red Bull vaihtaa mersun koneeseen Infinitin sponsoroinnin myötä.
Ei, ei. Williams tai Caterham ei ole katoamassa yhtään mihinkään, näistä edellinen ei ole edes mikään köröttelijä, seurasitko viime kautta ollenkaan? Red Bull on myös Renault-talli hamaan tulevaisuuteen, koska Mercedes eikä Ferrari myy moottoreitaan sille + Renault ja Red Bull ovat ehtineet jo suunnitella yhteistyössä ensi kauden autoa.Heikki Kulta maalailee McLaren-Honda valjakkoa turbokausille:
http://www.ts.fi/moottoriurheilu/f1/448985/ERS+korvaa+KERSin+F1autoissa+2014
Mikähän noista Renault-talleista vaihtaa koneensa? Todennäköisimmin Williams tai Caterham luonnollisen poistuman kautta lopettamalla köröttelyn tähän kauteen. Mutta
ehkäpä Red Bull vaihtaa mersun koneeseen Infinitin sponsoroinnin myötä.
Tarkoitin Williamsin ehkä vaihtavan moottorivalmistajaa jos tosiaan Relluja on sitte 2014 liikaa.Ei, ei. Williams tai Caterham ei ole katoamassa yhtään mihinkään, näistä edellinen ei ole edes mikään köröttelijä, seurasitko viime kautta ollenkaan? Red Bull on myös Renault-talli hamaan tulevaisuuteen, koska Mercedes eikä Ferrari myy moottoreitaan sille + Renault ja Red Bull ovat ehtineet jo suunnitella yhteistyössä ensi kauden autoa.
Lotus-Honda?Renault'lla on F1:ssä vain yksi asiakas, jonka kanssa sillä ei ole yhteistyötä siviiliautopuolella, ja se on Lotus.
-Olivatkos huhut McLarenin Cosworth-ostosta sitten täysin perättömiä?Heikki Kulta maalailee McLaren-Honda valjakkoa turbokausille:
http://www.ts.fi/moottoriurheilu/f1/448985/ERS+korvaa+KERSin+F1autoissa+2014
Eli kaksi tiimiä Mersulla, kaksi Ferrarilla, 4-5 Renulla ja Mäkki Hondalla tahi "Cossulla"... Äkkiä laskien vapaita Mersuja ja Ferrareita tarjolla... Toki ei siitä ole mitään takuita, että kuka parhaan turbokoneen tekee. Ferrarilla niistä kait vähiten kokemusta on...Kovasti Sauberin on huhuttu vaihtavan Mersuun myös, ettei emotiimi ihan yksikseen jäisi?
Itse asiassahan Mersulla ei ole aiempaa kokemusta turbo-F1-moottoreiden tekemisestä ollenkaan, toki merkki on tehnyt turbokoneita jo C-ryhmäään ja Ilmorin kautta Inycareihin, jos 80-luvun turboformuloita nyt mitenkään tuleviin voi verrata.Ferrarilla niistä kait vähiten kokemusta on...
Ilmor teki turbokoneita kyllä ihan 90-luvullakin CART sarjaan, olikos vieä ihan 2000-luvun puolellakin?Itse asiassahan Mersulla ei ole aiempaa kokemusta turbo-F1-moottoreiden tekemisestä ollenkaan, toki merkki on tehnyt turbokoneita jo C-ryhmäään ja Ilmorin kautta Inycareihin, jos 80-luvun turboformuloita nyt mitenkään tuleviin voi verrata.
Hyvä tapa on pistää jonkinlaista otetta linkin sisällöstä, edes otsikko varsinki, jos kyseessä on sportti,urheilulehti,il,is ym kumppanit.. ärsyttää klikkailla pelkästä uteliaisuudesta
Taas uusi aivopieru lisää Ecclestonen lausuntoihin. Höppänä vanha mies.F1-tallien tilanne turvattu, rahaa enemmän kuin Jumalalla
- Kaikki ovat turvassa. Meillä on kaikkien kanssa sopimus Marussiaa myöten. Luulin jo, että Marussia lähtisi meiltä, mutta he pysyvät mukana, Ecclestone kertoi Auto Weekin mukaan.
- Uuden sopimuksen myötä heillä on enemmän rahaa kuin Jumalalla, Ecclestone laukoi.