Sue_me
Well-known member
- Liittynyt
- 1.8.2005
- Viestit
- 27848
Tän sarjan perinteisiin on kyllä kuulunut, että jos jotain ruvetaan selvittämään, jää siitä paha mieli kaikille.
Tän sarjan perinteisiin on kyllä kuulunut, että jos jotain ruvetaan selvittämään, jää siitä paha mieli kaikille.
1tyinen video :doubtful:
Yritän jatkaa siitä mihin oon jääny, varotan tosin että hitusen rupee motivaatio uupumaan "help"Vieläkö Wope meinaa jaksaa tehdä pläjäystä? Olisi pari klippiä tarjolla.
Erittäin hyvää työtä oot tehnyt joka tapauksessa tähän saakka. Sarja saa ansaitsemaansa viihdearvoakin, ei kaiken tarvitse joka hetki olla niin vakavaa..Yritän jatkaa siitä mihin oon jääny, varotan tosin että hitusen rupee motivaatio uupumaan "help"
Voin tarvittaessa jossain kisassa auttaa.Yritän jatkaa siitä mihin oon jääny, varotan tosin että hitusen rupee motivaatio uupumaan "help"
Kuka kuvasi?Satunnaisia kuvia viimeisestä mutkasta:
http://kaisis.kuvat.fi/kuvat/2013/KKWCS+Round+1+KiC+9.3.2013/
Lainaus mielellään luvan kanssa.
No nyt!1tyinen video :doubtful:
Oma parempi puoliskoni.Kuka kuvasi?
Laatu kuvaa joka tapauksessa. :thumbup:
Jaahans, se nuori kaunis nainen olikin jo 107 tiimin "omaisuutta".Oma parempi puoliskoni.
:ahem:Jaahans, se nuori kaunis nainen olikin jo 107 tiimin "omaisuutta".
Noi uudet RT8 -automallit on vissiin joillakin kuskeilla muuttanut voimasuhteita vrt. edellisiin autoihin.Odotin taistelua suunnilleen sijoista 12-16, kun aiempina vuosinakin vauhti on ollut KIC:ssa hukassa. Toisin kävi.
Nyt kun katselee, niin taisi tosiaan mun aika-ajoauto #24 olla syy huonoon sijoitukseen?Aika-ajossa #13, kisassa #24. Täytyy olla vain tyytyväinen, että olivat autot näinpäin. Autot toisinpäin olisi kisatuloksesta saanut PeePeen kaltaisen huonon tuurin tuloksen. A-finaalissa koko joukon hitain kierrosaika, mutta #24:n suorakulku pelasti sijoituksen putoamiselta. Mutkissa sitä sai runnoa väkisin, kun niin karmeaa pomppimista aiheutti.
Hauskaa oli ja KKWCS "raiskasi" top-30 listaa ihan mukavasti...
Edelliset autot oli tosiaan hankalempia ajaa. Noi uudet RT8it on kevyempiä ohjata ja jotenkin loogisempia käytökseltään. Esim. Nasty on hyötynyt paljon näistä uusista autoista ja on jo todellinen uhka tällä ainoolla radalla missä olen ollu edes hiukan nopeampiNoi uudet RT8 -automallit on vissiin joillakin kuskeilla muuttanut voimasuhteita vrt. edellisiin autoihin.
Aika-ajon tärkeys korostuu sisäradoilla joissa ohittaminen on tilanpuutteen johdosta hankalampaa kun ulkoradoilla. Huonolla autolla pystyy vielä pidättelemään porukkaa takana kisassa, mutta ei sillä aika-ajossa saa minkäänlaista tulosta aikaiseksi.Nyt kun katselee, niin taisi tosiaan mun aika-ajoauto #24 olla syy huonoon sijoitukseen?
Tuli jonkinmoinen korjausliike kisassa, mutta perältä on suhteellisen hankala nousta.
Aiheellinen havainto. 25h-kisassa tämä näkyi konkreettisesti.Noi uudet RT8 -automallit on vissiin joillakin kuskeilla muuttanut voimasuhteita vrt. edellisiin autoihin.